Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tarcze i klocki hamulcowe ?


szmekot

Jakie klocki wybrać na przód.  

411 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiej firmy klocki polecasz ?



Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, NatliPrzem napisał:

Audi A4 B5 1995 1.8 pierwszy samochód. Jestem czarna w te rzeczy a muszę wymienic tarcze i klocki przód i tył. Pomóżcie jakieś zebym się nie wypłukała z kasy. Dzwiniąc do sklepu z częściami u siebie w okolicy wyszło mi że na przód trzeba mi 690 zł ? a gdzie tył. Doradźcie coś bo musze na dniach wymienić 

Sprawdź sobie ceny w tym sklepie: https://sklepmotonet.eu/ (link do Audi A4 B5: https://sklepmotonet.eu/partscatalogue/audi-a4-8d2-b5-1994-11-2001-09,1-00005-00253.aspx), wybierz model auta na podstawie silnika i posprawdzaj ceny, mają niższe ceny niż InterCar, pamiętaj jak w każym sklepie internetowym masz 14 dni na odstąpienie od umowy i 14 dni na wysyłkę towaru na zwrot.

 

Patrząc na średnią półkę cenową, w twoim wypadku będzie to np. Febi:

- tarcze przód: 86,80x2

- klocki przód: 53,21 (komplet)

- tarcze tył: 76,19x2

- klocki tył: 54,62 (komplet)

- wysyłka 13zł - kurier

==========================

446,18zł za komplet tarcz i klocków na tył oraz przód marki FEBI. Jeżeli chcesz mieć najwyższą półkę, weź ATE, koszt 2x107,71+76,35+2x101,06+76,35=640,53zł.

 

PS. Nie mam żadnej korzyści z promowania sklepu ani nie jestem z nim powiązany, mają po prostu dobre ceny, kupowałem u nich i się nie zawiodłem.

Edytowane przez Hexo3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat ATE bym nie polecił osobiście.. tutaj należy skorzystać z na prawde dobrych firm, przecież to wasze i innych bezpieczeństwo jest, żeby te półtorej tony zatrzymać, kurde.. rozumiem iść po najniższej linii oporu na zawieszeniu, żarówkach, filtrach itp. ale hamulce? To jest coś na czym zaoszczędzenie odbija się potem wykładniczo na drodze hamowania, a o trwałości nie mówię.. 

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapominacie o lozyskach i pierscieniach ABS 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie z łożyskami wyszło 1000 zł ale to przy całym komplecie TRW. Pierścieni nie liczyłem w sumie bo u mnie były dobre, przynajmniej mechanior nic nie wspominał o ich wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, NatliPrzem napisał:

Bliskie okolice Lublin-Swidnik a wracajac do ceny ktora podalam to pomylilam sie o 8 zl ? teraz przeliczylam i wyszlo ze 698 zł na przód a na tył tarcze 220zl. Moze podal z wyzeszej połki ceny? Nie mam pojecia.?

w tej cenie kupisz cały kpl. Zapraszam na pw na pewno coś w dobrej kasie znajdę:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybkie odpowiedzi. Nie znam się na samochodach a znajomi każdy mowi co innego.  Moja audiczka w srednim stanie ( za szybko kupiona zs malo sie zastanawialam i ogladalam ?) ale nie narzekam. Jeszcze jedna rzecz oprocz hamukcow do wyniany i jeden problem do rozwiazanis ii mam nadzieje bedzie ok. ? Wandej napisalam na pw. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie A ja mam takie pytanie. Ogólnie rok temu zrobiłem cały tył więc narazie spokój. Teraz jadę do Francji to też robić nie będę ale jak wrócę jakoś pod koniec roku chciałbym zrobić przód. Czy jest taka opcja żeby włożyć jakieś większe tarcze niż standard bez przerabiania? Czy nie wejdzie. Albo kto poleci jakiś standard komplet w dobrej cenie ale żeby igła była przy hamowaniu. Pozdrawiam. A4b5 99rok 1.9 75km z turbina. Taj 75 oznaczenie Di. Bez T 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Dawidepd napisał:

Panowie A ja mam takie pytanie. Ogólnie rok temu zrobiłem cały tył więc narazie spokój. Teraz jadę do Francji to też robić nie będę ale jak wrócę jakoś pod koniec roku chciałbym zrobić przód. Czy jest taka opcja żeby włożyć jakieś większe tarcze niż standard bez przerabiania? Czy nie wejdzie. Albo kto poleci jakiś standard komplet w dobrej cenie ale żeby igła była przy hamowaniu. Pozdrawiam. A4b5 99rok 1.9 75km z turbina. Taj 75 oznaczenie Di. Bez T 

Tylko 312tki

Felga minimum 16"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Dev napisał:

Tylko 312tki

Felga minimum 16"

Bo teraz mam standard czyli 288 zgadza się? Tylko 15 to felgi też bym musiał zmienić. A w standardzie coś polecicię dobrego i ceny mniej więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Dawidepd napisał:

Bo teraz mam standard czyli 288 zgadza się? Tylko 15 to felgi też bym musiał zmienić. A w standardzie coś polecicię dobrego i ceny mniej więcej

Jeżeli masz 15tki to wrzucaj 288/25mm

Seria to kupa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Dev napisał:

Jeżeli masz 15tki to wrzucaj 288/25mm

Seria to kupa

Masz jakieś propozycje takich tarcz i klocków na przód? Jakiś link ? Albo ceny mniej więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebujesz jeszcze zaciski jarzma przewody i osłony

tarcze i klocki Ferodo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zamontowałem klocki ferodo premier i tarcze zimmerman te zwykłe ale teraz zaczęły mi od kilku dni popiskiwać przy wolnym hamowaniu. Lecz dalej bardzo dobrze hamują.  Taka mała opinia na temat tych hamulców. Do hamowania nie ma się co doczepić jak najbardziej ++++++++++ !! tylko to piszczenie.. A mam je dopiero 2-3 miesiące. kolega wsiadł mówił: "prawie wybiłem zęby" 

Edytowane przez moras22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2018 o 19:23, Dev napisał:

zapominacie o lozyskach i pierscieniach ABS 

Łożyska i pierścienie powinno się wymieniać podczas wymiany tarcz zarówno z przodu jak i z tyłu? Pytam bo w internecie spotkałem opinie że łożyska tylko tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, arteq93 napisał:

Łożyska i pierścienie powinno się wymieniać podczas wymiany tarcz zarówno z przodu jak i z tyłu? Pytam bo w internecie spotkałem opinie że łożyska tylko tył.

z tyłu bo z tyłu są tarczo-bębny. Nie zapomnij o koronce z abs, ja swoja przelozylem bo nie pekla przy odbijaniu starych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, moras22 napisał:

z tyłu bo z tyłu są tarczo-bębny. 

teee Artysta... chyba pomyliłeś auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2018 o 18:07, Dev napisał:

teee Artysta... chyba pomyliłeś auta

Dev, Twoja odpowiedź jest myląca bo nie wiadomo czy podważasz tylko tarczo-bębny czy to, że łożyska wymieniamy tylko z tyłu :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy przy tynych heblach to lepiej regenerować zaciski Alu czy montować żeliwo z przedlifta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeliwo lepsze ale trzeba wymieniać też przewody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...