Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tarcze i klocki hamulcowe ?


szmekot

Jakie klocki wybrać na przód.  

411 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiej firmy klocki polecasz ?



Rekomendowane odpowiedzi

Chyba tyle. Tarcze kupię przód Bosha, tył Delphi myślę że wystarczy, klocki celowo przód i tył kupię Valeo. Są niedrogie a biorąc pod uwagę części tego producenta chcę sprawdzić jakość. Mam tylko pytanie. Czy pierścienie trzeba wymieniać przy wymianie tarcz czy jest to zależne od ich stanu? I czy one znajdują się również w tylnej stronie auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Pawelekgit napisał:

Chyba tyle. Tarcze kupię przód Bosha, tył Delphi myślę że wystarczy, klocki celowo przód i tył kupię Valeo. Są niedrogie a biorąc pod uwagę części tego producenta chcę sprawdzić jakość. Mam tylko pytanie. Czy pierścienie trzeba wymieniać przy wymianie tarcz czy jest to zależne od ich stanu? I czy one znajdują się również w tylnej stronie auta?

pierscienie zawsze nowe i wprasuj je na prasie a nie na kowadle czy innym imadle

muszą byc prawidłowo osadzone, inaczej beda cyrki z ABSem

przed montażem jarzm ale już po dokreceniu nakretek od tarcz wyreguluj czujniki ABS wzgledem koronek

prawidłowa odległosć 0.6-0.8 mm

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wiem dlaczego mam problemy z ABSem w innym swoim audi. Czy wszystkie 4 pierścienie czyli przód i tył są takie same? Kupować lepszej firmy czy one wszystkie będą pełnić swoją funkcję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Pawelekgit napisał:

To już wiem dlaczego mam problemy z ABSem w innym swoim audi. Czy wszystkie 4 pierścienie czyli przód i tył są takie same? Kupować lepszej firmy czy one wszystkie będą pełnić swoją funkcję?

z tyłu masz pierscienie osadzone na tarczach a z przodu są koronki osadzone na przegubach ale nie kupuje sie ich osobno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pierścienie nowe, koronki mogą zostać? Mam dostęp do Meyle, swag, febi no i topran, Kraft itp.. czy akurat w tej części firma odgrywa znaczącą rolę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Pawelekgit napisał:

Czyli pierścienie nowe, koronki mogą zostać? Mam dostęp do Meyle, swag, febi no i topran, Kraft itp.. czy akurat w tej części firma odgrywa znaczącą rolę?

koronki masz razem z przegubami z przodu

z tyłu masz pierscienie na tarczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze już mam ostatnie pytanie żeby się upewnić. Wiem, że jestem toporny, ale jestem dopiero adeptem w sztuce mechaniki. Czy do nowych tarcz z tyłu są w komplecie owe pierścienie? Zdjęcia są w sklepach tak porobione, że nigdy nie widać a na jednym zdjęciu jednej firmy widziałem pierścienie na zdjęciu, ale nie muszą być one ofertą sprzedaży. Są czy trzeba dokupić? I jeśli chodzi tylko o wymiar to czy te najtańsze, ale nowe niepokorodowane będą spełniać swoją rolę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Pawelekgit napisał:

Dobrze już mam ostatnie pytanie żeby się upewnić. Wiem, że jestem toporny, ale jestem dopiero adeptem w sztuce mechaniki. Czy do nowych tarcz z tyłu są w komplecie owe pierścienie? Zdjęcia są w sklepach tak porobione, że nigdy nie widać a na jednym zdjęciu jednej firmy widziałem pierścienie na zdjęciu, ale nie muszą być one ofertą sprzedaży. Są czy trzeba dokupić? I jeśli chodzi tylko o wymiar to czy te najtańsze, ale nowe niepokorodowane będą spełniać swoją rolę?

wszystko kupujesz osobno

nr juz Ci podałem

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze, klocki na tyl. Półka średnia co bym po kilku miesiącach nie miał bicia.

WAUZZZ8DZWA130960

Z góry dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, KarolH napisał:

Tarcze, klocki na tyl. Półka średnia co bym po kilku miesiącach nie miał bicia.

WAUZZZ8DZWA130960

Z góry dziękuję 

Info na PW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam do wymiany tarcze i klocki w a4 b5 8D2 ADR 1.8 96'. mam tarcze niewentylowane, zaciski ATE. Chcę wymienić zaciski i jarzma na tarcze went, używki z allegro. Znalazłem coś takiego:

ZACISK-HAMULCOWY-LEWY-PRZOD-PASSAT-B5-1-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 10 zł - ZACISK HAMULCOWY LEWY PRZÓD PASSAT B5 1.8T (8888398749). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
ZACISK-HAMULCOWY-PRAWY-PRZOD-PASSAT-B5-1
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 15 zł - ZACISK HAMULCOWY PRAWY PRZÓD PASSAT B5 1.8T (8888399673). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

Czy będą pasowały pod tarcze 288x25 wenty? ewentualnie na której aukcji mogę coś takiego odnaleźć. mój vin WAUZZZ8DZTA161461 - kody z nalepki - 1AC 1G2 1LH 1BA

Pomóżcie :)

 

P.S. Gość z aukcji napisał że zaciski są od tarczy wentylowanych, ale nie zna średnicy, pomoże ktoś?

Edytowane przez wierzba68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

chciałbym zapytać o propozycję modeli lub konkretną ofertę z wyceną kompletu tarcz, kloców i osprzętu potrzebnego przy wymianie hamulców przód + tył. Preferencje: solidny i optymalny sprzęt do codziennej jazdy, bez większych ograniczeń finansowych. 
Pacjent: A4 B5 1.8T, ANB WIN: WAUZZZ8DZXA206872.

Z góry bardzo dziękuję! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakiez było moje zdziwienie gdy posiadając już klocki zabrałem się za ich wymianę ze znajomym mechanikiem. Naszym oczom ukazały się klocki na "zero" zniszczone zaciski i zniszczone tarcze. W związku z tym pytanie, możecie polecić jakieś tarcze i zaciski na tył do mojego modelu a4b5 110km 99 rok polift? Tu w wątku przewijają się widze zaciski Lucas i różne tarcze. Nie wiem który mam rozmiar tarcz ale może wy wiecie. Jeśli jednak bez zdjęć nie da rady to dopiero za 2 tygodnie bo w szpitalu leżę ;)

Edytowane przez Vallhalen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Vallhalen napisał:

Panowie jakiez było moje zdziwienie gdy posiadając już klocki zabrałem się za ich wymianę ze znajomym mechanikiem. Naszym oczom ukazały się klocki na "zero" zniszczone zaciski i zniszczone tarcze. W związku z tym pytanie, możecie polecić jakieś tarcze i zaciski na tył do mojego modelu a4b5 110km 99 rok polift? Tu w wątku przewijają się widze zaciski Lucas i różne tarcze. Nie wiem który mam rozmiar tarcz ale może wy wiecie. Jeśli jednak bez zdjęć nie da rady to dopiero za 2 tygodnie bo w szpitalu leżę ;)

masz tarcze 288mm  wentylowane system hamulcowy ATE. Jak będziesz chciał kupić części to dobiorę:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Wandej napisał:

masz tarcze 288mm  wentylowane system hamulcowy ATE. Jak będziesz chciał kupić części to dobiorę:hi:

To poproszę, powiedz które, tu nie chodzi o to że chce- ponoć muszę :P klocki kupiłem breck czy coś takiego :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Vallhalen napisał:

Panowie jakiez było moje zdziwienie gdy posiadając już klocki zabrałem się za ich wymianę ze znajomym mechanikiem. Naszym oczom ukazały się klocki na "zero" zniszczone zaciski i zniszczone tarcze. W związku z tym pytanie, możecie polecić jakieś tarcze i zaciski na tył do mojego modelu a4b5 110km 99 rok polift? Tu w wątku przewijają się widze zaciski Lucas i różne tarcze. Nie wiem który mam rozmiar tarcz ale może wy wiecie. Jeśli jednak bez zdjęć nie da rady to dopiero za 2 tygodnie bo w szpitalu leżę ;)

Jeździsz autem i nawet okiem nie rzucisz w jakim stanie masz hamulce? To nie stało się z dnia na dzień a jest to efekt długiego zaniedbania..

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Jeździsz autem i nawet okiem nie rzucisz w jakim stanie masz hamulce? To nie stało się z dnia na dzień a jest to efekt długiego zaniedbania..

Kolego, mam auto (pierwsze choć stary że mnie chłop;)) kilka tygodni jestem zielony, uczę się stąd są moje pytania. Miej litość ;) Teraz już wiem że trzeba patrzeć, wiem też więcej o płynach w aucie, teraz zgłębiam temat olejow wszystko po kolei nie da się całej wiedzy w tydzień przyswoić ;) Wiem też już teraz że zostało to zaniedbane przez poprzednich właścicieli i chce powoli wszystko sobie wyprowadzić żeby auto jeszcze chwilę pojeździlo. 

Edytowane przez Vallhalen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema,

witam wszystkich z forum audi A4 ,

Potrzebuje pomocy ws. kompletacji części układu hamulcowego,chodzi o klocki oraz tarcze.Jako doświadczona ekipa ludzi mająca logo z 4-kół w sercu,zakładam,że możecie mi pomóc.Mianowicie muszę wymienić zapieczony wręcz układ hamulcowy w mojej audi a nie mogę dopasować odpowiednich podzespołów.Tarcze zwykłe ale po technicznych parametrach możliwych tarcz nie można jednoznacznie stwierdzić konkretów z powodu ich zużycia.Nie mam pojęcia też jaki zacisk,czy konieczny jest komplet z czujnikiem i na ile było kombinowane ww układzie ale zdjęcia może Wam drodzy forumowicze z uwagi na Wasze doświadczenie od razu dadzą odpowiedzi na nurtujące mnie pytania i w odp pomożecie  :-)

dane pojazdu :

Audi A4 B5D Sedan 1996 r. 1.8 ADR 125 km VIN WAUZZZ8DZTA051111

Dodam,że jest to moje pierwsze audi,i w ogóle mój pierwszy wóz ze stajni VAG-a i nie kryje,że brakuje mi praktycznej wiedzy a różnica jest spora do tego co przerabiałem do tej pory,pozdrawiam i proszę o pomoc,jeszcze dzień,może dwa i wybebeszy tłoczek na tarcze

Szacunek dla Was,pozdrawiam i z góry dziękuje

IMAG0274.jpg

IMAG0277.jpg

IMAG0278.jpg

IMAG0282.jpg

IMAG0284.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...