Bulix 0 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 1 godzinę temu, H4mm3R napisał: Przy ok 200KKM, po co chcesz dolewać olej? Jak zapali się kontrolka niskiego stanu oleju to wtedy dolewasz 1L No bo właśnie na fisie wyskoczylo mi oil min., dolalem ze 100ml pojezdzilem troche i znowu oil.min. Jak mowisz ze 1l dolac to doleje tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radIE 0 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 panowie mam BRE 260 tys km nalatane , rozrzad swiezutki mam w planach ogarnac ta pompe i walki moje pytanie : czy sa wczesniejsze objawy ze cos juz sie dzieje z cisnieniem albo z imbusem ? oczywiscie po za kontrolka oleju na desce [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 18 minut temu, Bulix napisał: No bo właśnie na fisie wyskoczylo mi oil min., dolalem ze 100ml pojezdzilem troche i znowu oil.min. Jak mowisz ze 1l dolac to doleje tyle nie dolewaj bo przelejesz i jaja beda maz bagnet kijowy ale zawsze z miarka tam widzisz min i max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Godzinę temu, radIE napisał: panowie mam BRE 260 tys km nalatane , rozrzad swiezutki mam w planach ogarnac ta pompe i walki moje pytanie : czy sa wczesniejsze objawy ze cos juz sie dzieje z cisnieniem albo z imbusem ? oczywiscie po za kontrolka oleju na desce Objawem utraty smarowania, czyli zmielony imbusik to czerwona konewka "oil druck" czy jakos tak. od razu (nie 1km, czy 2 albo dojade do domu bo blisko - to moze sie skonczyc nowszym silnikiem) trzeba gasic silnik, i modlic sie zeby tylko turbo bylo do roboty.. oprocz pompy Edytowane 9 Maja 2017 przez moniuh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radIE 0 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Objawem utraty smarowania, czyli zmielony imbusik to czerwona konewka "oil druck" czy jakos tak. od razu (nie 1km, czy 2 albo dojade do domu bo blisko - to moze sie skonczyc nowszym silnikiem) trzeba gasic silnik, i modlic sie zeby tylko turbo bylo do roboty.. oprocz pompyczyli nie ma wczesniejszych oznak ze cos juz sie dzieje z imbusem czy pompa ? Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 8 godzin temu, Karasik2 napisał: nie dolewaj bo przelejesz i jaja beda maz bagnet kijowy ale zawsze z miarka tam widzisz min i max. Chyba nigdy nie dolewałeś oleju jak pojawia się kontrolka. Nic nie przeleje, a nawet jak będzie 100ml za dużo to silnik który lubi olej, szybko się z nim upora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 miesiąc temu pojawiła sie właśnie kontrolka patrze na bagnet a tu poziom na kulce czyli max dolałem delikatnie 0,3l kontrolka zgasła a poczytałem tutaj że przelać i zrobić sobie tym kłopot nie trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) kontrolka zgasnie jesli tylko podniesiesz maske, a moze sie szybko nie pojawic z powrotem jak troche oleju splynie do miski Edytowane 10 Maja 2017 przez moniuh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 tak racja tylko ze lampka wracała po paru km i trzeba było dolać . PS pytanie z innej może beczki bede regenerował pompe i prośba o radę mam klejoną miskę i 2-ch miejscach czy zostawić jak jest czy może zainwestować jesli tak to w co: 1. Szukać używki z BRD ? 2. Zamiennik za 275,00 aluminium 3. Ori z ASO 907,00 nie licząc uszczelniacza i pierscieni więc odpada:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 chyba szukalbym uzywki, i to takiej samej jak masz w aucie. Gdzieś widzialem na forum temat z poziomem oleju, jest tam info ze rozne bagnety sa do roznych misek i pomp. zeby pozniej nie bylo problemu z dobrym poziomem oleju.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 U mnie właśnie tak było miałem dłuższy bagnet pojechałem do ASO i kupiłem po VIN dedykwany krótszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelVK 0 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Panowie ile dolewacie oleju do swoich 2.0tdi od wymiany do wymiany? Ja mam BRD i właśnie dobiłem do 9000 km od wymiany i dolałem ok 1.5L oleju w sumie przez kilka dolewek żeby utrzymać mniej więcej ten sam poziom na bagnecie. To normalne czy powinienem zacząć już szukać przyczyny ubywania oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 norma mowi ze do 1l na 10k, jak nie poci sie silnik, zobacz czy turbo nie puszcza, albo odma. na szubko tez mozna zdjac spinke przy przepustnicy i sprawdzic czy nie ma tam duzo oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelVK 0 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Ja słyszałem znów, że norma audi dopuszcza do 1l ale na 1000km Haha ale to wiadome można włożyć między bajki... Co do pocenia się to delikatnie spod pokrywy zaworów, ale to naprawdę bardzo delikatnie. Resztę miejsc które podałeś powiem mechanikowi żeby mi obadał, bo sam niestety nie znam się na tym, ale chętnie wysłucham Waszych podpowiedzi i zasugeruję je mechanikowi który biegły w naprawach 2.0tdi nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Odbiegamy od tematu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelVK 0 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 4 minuty temu, H4mm3R napisał: Odbiegamy od tematu! Wybacz h4mm3r jeśli byś mógł przeczytaj mojego posta i odpowiedz mi na niego Na tym zakończymy offtop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolo91 0 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Czy po numerze vin w ASO można się dowiedzieć o czy był wymiany ten nieszczęsny imbus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 nie ma szans jedynie miska w dół chyba ze było robione w ASO ale wątpie ale sam imbus sprawy nie załatwia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar3k92 0 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Czy ktos moze wrzucic fotke jak wyglada dostep do tych rzekomych 2 srub przy dwumasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Po co Ci fotka. Na obrzeżu całej miski olejowej masz śruby na klucz 10 lub imbus. Tam gdzie łączy się miska olejowa silnik - skrzynia masz dwa otwory. Tam patrzysz z latarką i w czeluściach tych otworów okazują Ci się miejsca w które możesz włożyć imbus. Zawsze możesz pokręcić wałem by sobie pomóc w ustawieniu dogodnego dojścia. Ot i fotki niepotrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się