Tomkins21420 0 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Witam Panowie mam pytanko kto w Wielkopolsce a najlepiej jak najbliżej miasta Czarnków by mi zrobić rzecz opisana w temacie i jaki byłby tego całkowity koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 16 godzin temu, Tomkins21420 napisał: Witam Panowie mam pytanko kto w Wielkopolsce a najlepiej jak najbliżej miasta Czarnków by mi zrobić rzecz opisana w temacie i jaki byłby tego całkowity koszt? kazdy ogarniety mechanik potrafiacy kilka srub odkrecic, zapakowac i wyslac caly modul do poprawienia np do gdyni, a nastepnie zamontowac gotowy z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkins21420 0 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Ja nie chcę regenerowac tego biznesu tylko chce wymienić cały napęd pompy na 1.9 Tdi a to nie każdy zwykły mechanik zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 42 minuty temu, Tomkins21420 napisał: Ja nie chcę regenerowac tego biznesu tylko chce wymienić cały napęd pompy na 1.9 Tdi a to nie każdy zwykły mechanik zrobi Wymiana na napęd od 1.9 to koszta x 2 w porównaniu do regeneracji, a poza tym kastracja wałków wyrównoważających to większe wibracje silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkins21420 0 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 No niby tak ale zdania są właśnie podzielone i bądź tu mądry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Jaki masz przebieg i ile masz zamiar jeszcze zrobić tym autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkins21420 0 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 187658 tys Autem jeżdżę już 7 lat ztym że jeździło bardzo mało ale od pół roku zacząłem nim robić bardzo dużo km ponieważ służy mi do celów zarobkowych jeśli taka wymiana i naprawa jest nieopłacalna to po prostu sprzedam auto i kupię coś innego potrzebuje porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Jak chcesz jeździć sporo w takim przypadku tak jak napisał powyżej Hubert z Gdańska -demontaż modułu-wysyłka do np.Futurum i montaż.Koszt ok 700zł + Twój mechanik i masz spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkins21420 0 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Spoko dzięki bardzo za podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Którą opcję byś nie wybrał, to na pewno będziesz spał spokojnie. Ja na standardowej pompie zrobiłem już ponad 300tyś km i nic się nie dzieje. 16 minut temu, Rabbi napisał: Wymiana na napęd od 1.9 to koszta x 2 w porównaniu do regeneracji, a poza tym kastracja wałków wyrównoważających to większe wibracje silnika Wałki nie niwelują wibracji tylko bujanie silnikiem, ale na to wpływa więcej czynników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Też właśnie znam dwa przypadki BPW coś ok 300tyś na oryginalnym imbusie jeżdżą więc nie wszystkie się przekręcają przy handlarskich "200tyś" Pewnie zależy od stylu jazdy i długości jeżdżonych odcinków Edytowane 20 Lipca 2017 przez Rabbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkins21420 0 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Więc ja właśnie jeżdżę moim autkiem bardzo delikatnie nigdy nie wstawiam mu jakoś konkretnie w palnik a chciałbym żeby mi pociągnął chociaż 210-220 tys potem myślę że uda mi się zmienić auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 16 minut temu, Rabbi napisał: Też właśnie znam dwa przypadki BPW coś ok 300tyś na oryginalnym imbusie jeżdżą więc nie wszystkie się przekręcają przy handlarskich "200tyś" Pewnie zależy od stylu jazdy i długości jeżdżonych odcinków Standardowej miałem na myśli z 1.9 i nie mam żadnych problemów z wibracjami itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 5 godzin temu, Tomkins21420 napisał: Więc ja właśnie jeżdżę moim autkiem bardzo delikatnie nigdy nie wstawiam mu jakoś konkretnie w palnik a chciałbym żeby mi pociągnął chociaż 210-220 tys potem myślę że uda mi się zmienić auto Chodzi bardziej o to czy auto jeździ na krótkich odcinkach bo wtedy więcej zimnych startów na których imbus jest obciążony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkins21420 0 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Jeździ ogólnie w cyklach mieszanych trochę po mieście ale dużo dalszych tras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Jeśli chcesz jeździć jeszcze tylko przez 20-30tyś km to dla świętego spokoju wymień sam zabierak (imbus).Koszt części poniżej 20zł w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 zestaw pompy z nową nowa zebatka na wał 400zl około. mechanik to już zależy ale ze 300-400 pewnie i przy okazji rozrząd wymienisz w cenie bo trzeba stary pasek zdjąć. nie wiem jaki masz silnik czy z lancuszkiem czy zebatkami a jeśli np BLB na lancuszku do wymienionych tu 700 za sama reg zabieraka dolicz 2 zębatki łańcuch i napinacz za około 800zl dodatkowe bo pewnie są wytarte zęby i napinacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Po kastracji wałków w 2.0 drgania są większe i tyle. Może nie zrobiłem dużo swapów na napęd pompy z 1.9 bo aż 3 ale po tych 3 wiem że nikomu tego nie doradzę i nie zrobię chyba że będzie chciał na siłę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blbina 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Witam! Silnik jak w opisie BLB walki były napędzane łańcuchem. Od swapu na tzw. 1,9 napęd pompy zrobiłem już ponad 100 000 km przez ten okres nic nie było robione w silniku, oprócz wymian oleju. Na jałowym odczuwalne minimalnie mniejsze wibracje. W zakresie 2200-2500 inna praca silnika (głośniejsza) ale mi to nie przeszkadza. Nalatane już 288 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r3mik 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Ja u siebie w BLB zmieniłem na koła napęd pompy i jest ok , po co poprawiać fabrykę. Producent zaleca wymianę napędu pompy w tych silnikach z łańcucha na koła zębate Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się