Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Czujnik Halla, części składowe.


mawek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wg Etki oprócz samego czujnika Halla (przykręcony do bloku silnika) po jego odkręceniu, do wałka rozrządu jest przykręcony jakiś pierścień czujnika impulsów (Halla) przy pomocy śruby M8x25. U mnie tego pierścienia i śruby nie ma (gwint w wałku jest)! Silnik pokazuje błąd 00515 "Short to Ground" (zwarcie z masą). To jest jedyny błąd jaki pokazuje VAG. Taką A4 kupiłem, dużo pali i mulasta.

Może ktoś powiedzieć czy taki pierścień istnieje w waszych samochodach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest taki pierścien aluminiowy z wycięciem w jednym miejscu. Wchodzi on w szczelinę między stykami czujnika halla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

sprawdziłem też na szrocie, faktycznie jest. Ciekawe, że można bez tego pierścienia, a więc i czujnika Halla jeździć, nawet gdy wtyczka jest wyciągnięta. Tylko że na szrocie nie chcą tego sprzedać, pozostaje ASO.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...