Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z dławiącym sie silnikiem


gadi

Rekomendowane odpowiedzi

a doczytałeś się w tym temacie o jakimkolwiek błędzie nastawnika pompy wtryskowej, bo ja nie. Poza tym każdy błąd nastawnika N146 czy to czujnika G149 jest od razu sygnalizowany migającą kontrolką świec żarowych więc nie trzeba podpinać Vaga aby stwierdzić, że to nie jego wina jeśli sygnalizacji ww. kontrolką nie ma. Oczywiście piszę to czysto teoretycznie bo wiedzę praktyczną masz Ty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie to niejest zwykłe przydławienie silnika, on po prostu pracuje wtedy tak jakby łapał tylko na dwóch albo czasami nawet na jednym cylindrze. Niema mowy wtedy o jakiejkolwiek jeździe, dodawanie gazu tylko pogarsza ten stan. Trzęsie się przytum tak ze mało niewyskoczy z podmaski i dymi na niebiesko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a doczytałeś się w tym temacie o jakimkolwiek błędzie nastawnika pompy wtryskowej, bo ja nie. Poza tym każdy błąd nastawnika N146 czy to czujnika G149 jest od razu sygnalizowany migającą kontrolką świec żarowych więc nie trzeba podpinać Vaga aby stwierdzić, że to nie jego wina jeśli sygnalizacji ww. kontrolką nie ma. Oczywiście piszę to czysto teoretycznie bo wiedzę praktyczną masz Ty ;)

nie slyszalem szczerze mowiac o tym zeby np ktos komu pomoglo czyszczenie nastawnika pompy paliwa mial objawy migajacej kontrolki od swiec zarowych, no ale coz, jak wymienie pompe albo wyczyszcze nastawnik to napisze jak u mnie sprawy wygladaja

Słuchajcie to niejest zwykłe przydławienie silnika, on po prostu pracuje wtedy tak jakby łapał tylko na dwóch albo czasami nawet na jednym cylindrze. Niema mowy wtedy o jakiejkolwiek jeździe, dodawanie gazu tylko pogarsza ten stan. Trzęsie się przytum tak ze mało niewyskoczy z podmaski i dymi na niebiesko.

mam praktycznie takei same objawy, telepie silnikiem i cala buda, z tylu za mna swiata nie widac jest tylko chmura, fakt ze wystepuje ten problem z regoly na niedogrzanym silniku, i tylko na 1wszym i 2gim biegu a gdy np na jedynce zacznie mi sie tak dziac, zapne 2 i skacze pierdzi kopci itp ale gdy przytrzymam buta w podlodze to po 4, 5sekundach przestajei juz silnik jest zwawy, normalnie po tym wkreca sie na obroty, dodam tez ze po przejechaniu 1500km trasy z PL do UK problem znikl mniej wiecej na miesiac, problem nasila sie gdy mam w zbiorniku malo paliwa, np prawie pali sie rezerwa, i tak jak mowilem pojawia sie tylko na 1wszym i 2gim biegu, na 3cim zauwazylem delikatny spadek mocy (naprawde delikatny, trwa to moze sekunde lub nawet nie) ale tylko gdy wskazowka od obrotow dotyka 3tys, moja rada, zanim zaczniesz mu deptac na 1nce i 2jce pierw daj mu tak pod 4tys na 3ce, gdy tak robie u mnie to wtedy wszystko chodzi normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,koledzy o to mój problem który nie daje mi spać po nocach.

Mam Audi 2,0 TDI 140KM 2005rok. Problem polega na tym że autko ma przyspieszenie,lekko odpala można powiedzieć że nic mu nie brakuje.Ale raz na jakiś czas gdy stoję na skrzyżowaniu to na wolnych obrotach silnik zaczyna falować,czyli siedząc za kierownicą czuć jak lekko rzuca.Dzieje mi się to tylko na wolnych obrotach pod czas jazdy lub lekko dodam gaz nie czuć żadnej nie równej pracy silnika lub przerywania.Vag nie pokazuje żadnych błędów więc co jest przyczyna?

Od czego zacząć szukać rozwiązania?

może ktoś wie co to może być?

Pozdrawiam!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...