Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Prośba o analizę logów


kadaf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę szanownych ekspertów o wyrozumiałość a zarazem pomoc, robiłem pierwsze logi w moim życiu z osobą niechętną do współpracy :wallbash: więc pomiar został spóźniony... ale jak jest możliwość i logi są w miarę poprawnie wykonane o diagnozę.. przy około 3900 auto nie chciało iść dalej.

krótko o aucie... rok 2001 2,5, przebieg 200 000 z drobnym haczkiem.. auto dynamiczne, odpala nawet przy -20 od razu.. problemem jest dymienie w okolicach 2000-3000 obrotów.. nie chce nic więcej sugerować więc proszę o wstępną ocenę stanu silnika.

Statyczne

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11135.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11133.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11139.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11141.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11140.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11134.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11136.html

Dynamiczne

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11137.html

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11138.html

logów 000 nie mogłem zrobić bo VAG krzyczał że wersja nieoficjalna czy jakaś inna promocja :evil:

po odłączeniu przepływomierza dymienie ustępuje, czyli wiadomo że martwa przepływa.. a jak reszta ?

[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 17:35_________________________________________________Proszę o pomoc, bo już zamówiona przepływka, erg do czyszczenia.. czy turbinę należy również wymienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój problem nie lezy w przeplywomierzu.

Swiruje calkowicie regulacja cisnienia doladowania.

Czy wykonując logi wylaczyles wszystkie odbiorniki - radio , klime, szybe etc etc...?

IMO to auto ma słabą pompe wtryskową i nalezałoby ją sprawdzic w serwisie Bosch.

Czy rozrząd w tym samochodzie byl zmieniany ?

Koniecznie załatw sobie pełną wersje VAG a i wykonaj logi 003,004 i 011 Basic Settings.

Na początek do sprawdzenia - wszystkie wezyki ukladu podcisnienia(przedmuchac/wymienic) oraz zaobserwowac jak porusza sie sztanga turbiny przy wykonywaniu 011 Basic Settings

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklej pełny opis błędu oraz ponawiam prosbe o logi 004 w trybie Basic Settings.

Ale z logów i z tego co napisałes widac, ze wtrysk sterujący jest uszkodzony - auto jezdzi na mapie awaryjnej.

Proforma mozna sprawdzic wtyczke na wtrysku sterujacym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o 14 wrzucę, jak tylko z pracy wrócę [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 12:40_________________________________________________KODY BŁĘDÓW - Silnik Data 19.04.2010 Godzina 16:03:08

¸E0907401 2.5L V6 TDI 0000SG 0006

542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80

przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

1375 Zawór

stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

przekroczona wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienię i zorbie logi, na razie dziękuje :>[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 11:15_________________________________________________problemem okazała się zatarta turbina (wtrysk jeszcze nie wymieniony), turbina się poprostu skończyła po przebiegu 205 000 km :cool1: po zamontowaniu nowej auto zyskało zupełnie inna charakterystykę, ciągnie od 1600 obrotów do 4500, nie ma nagłego uderzenia turbo, jak było poprzednio.

oleju na 1000 km nie ubyło nic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...