Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie


Peter

Rekomendowane odpowiedzi

Podpinam się pod temat , wczoraj kupiłem 17'' felgi + nowe dunlopy 225/45/17

i zastanawiam się nad zawieszeniem - czy mozna obnizając je o np. 35mm

liczyc na jakiś komfort jazdy?? myślałem o kicie Supersporta 40/40

bo nie ma złej opini i cena ok 1100 jest do przyjęcia - zalezy mi na tym zeby

auto nie było zbyt twarde - wiem że bez obnizenia będzie stało jak koza :)

Duzo jest samych spręzyn / - 35 / co sprzedawcy zapewniają że będą ok do seryjnych amorków ale ja w to nie wierzę - a moze nie bedzie tak żle na serii?? nie wiem jakie

sprężynki w serii.

Mike68

A4 Avant B5 1.8T + chip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie ma sensu zakładać krótszych spreżyn do seryjnych amorków, takei zestawienie zupełnie nie będzie spełniać swojej roli i więcej stracisz niż zyskasz z właściwości jezdych. Nie raz ten temat był już wałkowany na wielu forach.

Ja poleciłbym Ci kit KOni Sport spreżyny (-35mm) plus amorki i jest super. Przynajmniej ja nie narzekam. KOszt ok 1800zł , jak się dobrze zakręcisz może i taniej. Jakbyś był zaineteresowany daj znać to może sam coś CI załatwię, nowego naturlanie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki , kolega powiedział mi ze zmieniał na sportowe amortyzatory niedawno

/ kupiłem od niego auto / wiec moze pierw załoze te 17'' i wtedy jak

bedzie stał wysoko to pomyslę - nie chciał bym za dużo dokładać bo więcej jak rok

nie bedę prawdopodobnie nim jezdził - felgi z oponami zostawię przy sprzedazy

ale kit juz by raczej został

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Peter !

po zimie czeka mnie podobna zabawa jak Ciebie ... z tym ze powoli zaczynam sie zastanawiac czy "przylepe" zostawic przylepą ... moja zawiecha sie konczy , amorki juz nie trzymaja jak kiedys (gwint HR) i pora pomyslec nad czyms nowym . Sezonu czekaja 18' na ktorych jeszcze nie smigalem wiec zastanawiam sie czy to wszystko ma sens (czyli 18' + gleba) jestem coraz bardziej sceptyczny . Zwlaszcza ze nasze drogi po zimie nie wygladaja najlepiej . Chyba osobiscie postaram sie o dotacje z UE na drogi w naszym starostwie ; ))

O/T

najwyzsza pora by pomyslec o mini spocie TG ! ;) wiem ze Łoles tez chce cos kombinowac z zawiecha - mozna by przerobic temat przy okazji spotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No LataY w naszym miescie dorgi wygladaja jak ser szwajcarski i sam sie boje zakladac fele zeby ich nie pogiac :? A co do zawiechy to jeszcze nie zdecydowalem, dopiero po zalozeniu felg cos wykombinuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pewien problem z pokonywaniem progów - ciągle dobijam. W styczniu kupiłem a4 ze Szwajcarii na kołach 225/40/16 i dobijałem, później zmieniłem na zimówki 195/65/15 i nadal dobijam ale już tylko przy szybkim przejeździe. Amorki sa ok. Czy to normalka przy seryjnym czy moze autko jest obniżone. Ja jeszcze tak szczegółowo nie zaglądałem do zawieszenia - czekam na wiosnę (jak sie doczekam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

225/40/16 :shock: Ale ktoś zapodał opony.Proponuje popatrzeć jakie powinny być zamienniki www.opony.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis sprawdziłem oponki i rąbnołem sie na wysokości. Cały rozmiar brzmi 225/45 ZR 16 89 W. A co z tym dobijaniem. Czy dobijacie przy przejezdzie przez próg na seryjnym zawieszeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat , wczoraj kupiłem 17'' felgi + nowe dunlopy 225/45/17

i zastanawiam się nad zawieszeniem - czy mozna obnizając je o np. 35mm

liczyc na jakiś komfort jazdy?? myślałem o kicie Supersporta 40/40

bo nie ma złej opini i cena ok 1100 jest do przyjęcia - zalezy mi na tym zeby

auto nie było zbyt twarde - wiem że bez obnizenia będzie stało jak koza :)

Duzo jest samych spręzyn / - 35 / co sprzedawcy zapewniają że będą ok do seryjnych amorków ale ja w to nie wierzę - a moze nie bedzie tak żle na serii?? nie wiem jakie

sprężynki w serii.

Mike68

A4 Avant B5 1.8T + chip

Nowe felgi w drodze :twisted: ( tylko 16'' ale zawsze lepiej niz nic) wiec gleba juz przesadzona,interesuje mnie zawieszenie raczej tanie i bez przesady twarde cos z rodzaju supersporta http://www.supersport24.de/index-en.htm lub apex http://www.czescionline.pl/tuning.phpmarka=38&szukaj=2&order=naz&szukaj_rodzaj_id=238 i tu nasowa mi

sie pytanko,ktos jezdzi moze na zewieszeniu APEX i jakie sa jego opinie i czy ktos z szanownych kolegow znaj jakies miejsca w sieci (oprocz podanych linkow) :lol: gdzie mozna zamowic jakis kit?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na lato mam 16''. Tatus przy passacie ma sportowe zawieszenie i felgi 17'' i sie nie chce ze mna zamienic :x

W sumie to moze i dobrze. Przynajmniej komfort bede mial lepszy.

P.S. Mam seryjne zawieszenie (tzn na 100% nie wiem jakie) i auto wyglada dobrze, tzn nie jest bardzo wysokie jak niektore modele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zakładać nowego tematu więc spytam tu.

Trochę pogrzebałem w książce serwisowej i doczytałem że mam zawieszenie sportowe o oznaczeniu 1BE. Do tego sprężyny:

przód 0JF, 824-860kg, klasa wagowa 6

tył 0YG, 496-519kg, klasa wagowa 7

Konkretnie chodzi mi o podniesienie tyłu. Jak widać na zdjęciu to tył siedzi nisko:

Zdj_cie0816.jpg

Zdj_cie0817.jpg

Możecie podpowiedzieć coś w tym temacie? Może trzeba kupić nowe sprężyny lub o innej klasie wagowej?

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy obniża a ty chcesz podnosić ?

Daj ogłoszenie że zamienisz się z kimś,na pewno odzew będzie.

PS.Już miałem pisać że 1BE to komfort.:facepalm:

Byłem święcie przekonany że tak jest i dziwiłem się czemu mój taki jakiś sztywniejszy.

Do dziś się w temat nie zagłębiałem ale po twoim poście doszło do mnie,że 1BE to sport.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy obniża a ty chcesz podnosić ?

Daj ogłoszenie że zamienisz się z kimś,na pewno odzew będzie.

PS.Już miałem pisać że 1BE to komfort.:facepalm:

Byłem święcie przekonany że tak jest i dziwiłem się czemu mój taki jakiś sztywniejszy.

Do dziś się w temat nie zagłębiałem ale po twoim poście doszło do mnie,że 1BE to sport.:decayed:

Ja chce go tylko wyrównać i na pewno się z nikim nie zamienię na zwykły zawias :) Po prostu się zastanawiam czy to normalne jest że z tym zawiasem d*pa leży bo być może nie powinna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sprężyny,może któraś (obydwie) pęknięta.

Ewentualnie jest też możliwość że poprzednik coś kombinował i wstawił inne,jeszcze bardziej obniżające niż te 1BE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...