Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klima z jednej strony grzeje, z drugiej chłodzi - Adaptacja Siłowników Klap


wielki1980

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiedziałem o dodatkowych dwóch.

Strzałka ma być skierowana w miejsce gdzie jest ramie silniczka, jeśli założysz odwrotnie obróci sie przez punkt 0 wyłamie blokadke i prawdopodobnie bedzie nadawał sie do wywalenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze ci trzeci raz, strzałka ma wskazywać ramie które jest z drugiej strony silniczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze ci trzeci raz, strzałka ma wskazywać ramie które jest z drugiej strony silniczka.

a ja 3 raz nie wiem o jakie ramie chodzi: ten slimak u gory silniczka?

czyli strzalka ma byc po ukosie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak w temacie, mam problem. Na włączonej klimie i ustawionych niskich temperaturach nawiew górny (przy szybie) oraz dolny chłodzą, natomiast nawiew środkowy wieje ciepłym powietrzem. Dodam jeszcze że dodatkowo nawet na max. nadmuchu nie wieje jakoś super ale wentylator chodzi na maxa. Szukałem podobnego wątku i nawet 2 znalazłem ale niestety bez odpowiedzi. Najbardziej mnie ciekawi co się dzieje że powietrze leci góra-zimne, środek-ciepłe, dół-zimne.

Pozdrawiam i czekam na pomoc w diagnozie.

Przewertowałem cały wątek do którego jestem podpięty ale z niego tylko wynika ze temperatury lewa/prawa nie działają poprawnie padają silniczki klap lewa/prawa, ewentualnie od ogrzewania szyby.

U mnie jest problem z tym ze na szybę wieje tak jak powinno zimne powietrze, nogi też w porządku tylko nadmuch centralny dosłownie ten nad mmi wieje ciepłym powietrzem niezależnie od zmiany temperatur. Czy do samych środkowych nawiewów też jest oddzielny silnik do klap czy to jakaś nieznana jeszcze usterka? Proszę o pomoc bo upały po 35 stopni a w aucie sauna.

Dobra. Temat opanowany. Przyczyną była zbyt mała ilość czynnika w układzie. Dokładnie brakowało 200g czynnika w układzie czyli prawie połowy.

Edytowane przez majin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sytuacja wyglada następująco zimne powietrze leci tylko na nogi przy zmianie temperatury na klimatroniku z reszty zmieniając temperaturę leci ciepłe powietrze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po zmianie klimatronika na 2 din "dmucha" przez kratki na obiegu zamkniętym. Natomiast na otwartym zachowuje się tak jak bylby na zamkniętym. Zrobiłem sprawdzenie blędów i wyszło coś takiego:

Nadmieniam, że jak miałem klimatronik 1 din to nie było żadnych problemów. Czy ktoś z kolegów orientuje się o c chodzi ?

b_d.jpg


Problem rozwiązany. :). Nie aktualne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czytalem troche watkow o nawiewach ale takie problemu nie udalo mi sie znalesc. Otoz teraz gdy zrobilo sie zimno nawiew mi szwankuje. Wyglada to tak, że jak rano wsiadam do auta nawiew nie chce dzialac, nie wieje na zadnym poziomie ani zadnej tempreaturze. Po jakims dosyc sporym czasie ok 20-30min zaczyna dzialac. Wyglada to tak ze zalapuje dopiero jak sie silnik rozgrzeje, no ale silnik mi sie dogrzewa bardzo szybko (ok 5min) a nawiew i tak zalapuje pozniej. Aha i nie zalacza sie podczas jazdy tylko jak jeszcze raz przekrece kluczki w stacyjce. Z góry dziękuję za pomoc ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum jest coś takiego jak dział Klimatyzacji.

Proponuję poczytać przyklejone tematy w nim i dopiero zadawać pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Łatwiej byłoby napisać co wiesz, a nie zadzierac nos...

Chyba łatwiej poczytać to co napisano już, niż klepać znów to samo.

A nos proponuję wsadzić w ekran, kliknąc w szukajkę i czytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam problem ze czasami przycina mi sie jedna ze stref. Od strony kierowcy np. leci powietrze o odpowiedniej temperaturze do ustawionej, a od strony pasazera leci max cieplo/max zimno.

I problem pojawia sie na obu stronach, raz z jednej sie zablokuje na max zimno albo max cieplo, a raz z drugiej. Stawiam ze steruja tym jakies klapy, ktore pewnie umiera, zacieraja sie albo cos takiego.

Problem wystepuje czasami, i z reguly sam znika po 2-3 dniach, ale jest to conajmniej irytujace, jak ci w lato leci max cieplo z jednej strony, albo max zimno w zime:). Czy ktos mial doswiadczenie z takim problem?. Czy jest jakas mozliwosc zrob to sam, czy trzeba jechac na warsztat cos wymienic, a co gorsza beda musieli demontowac cala deske, i gdzie koszt naprawy bedzie astronomiczny. Chcialbym w pelni korzystac z regulacji temperatury w srodku przez caly rok. Pozdrawiam.

Dzis np mam caly dzien tak ze od strony kierowcy leci cieple powietrze nonstop, a od pasazera zgodnie z ustawiona temperatura. Skutek jest taki ze auto widzi ze od strony kierowcy jest po chwili za cieplo i odkreca wentylator jeszcze mocniej, i grzeje jeszcze mocniej... Nie ma zasady na strone i temperature, roznie sie to blokuje. Raz mam pol roku spokoj a raz sie takie cos przytrafi 2x w tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówisz, to wina klap. U ojca w peugeocie to samo, jedna jakoś się nadłamała i nie działa jak trzeba. Trzeba ogarnąć i będzie robiło robotę. Dojście do nich trochę kiepskie, więc trochę walki Cię niestety czeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...