Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klima z jednej strony grzeje, z drugiej chłodzi - Adaptacja Siłowników Klap


wielki1980

Rekomendowane odpowiedzi

Winne są silniczki klap. Trzeba wyczyścić adaptowac jeśli nie pomoże wymienić. Można bawić się w to samemu. Silniczki chodzą po ok 50zl ale bez problemu można kupić je o wiele taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winne są silniczki klap. Trzeba wyczyścić adaptowac jeśli nie pomoże wymienić. Można bawić się w to samemu. Silniczki chodzą po ok 50zl ale bez problemu można kupić je o wiele taniej.

Gdzie ich szukać? Na szrotach? Na Allegro, to ceny są wygórowane... z wersji UK, będą pasować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej A4 B6 dostrzeglem taka prawidlowosc, ze kiedy ustawiam nawiew na nogi+srodek to leci w sumie tylko na nogi. Kiedy wybieram tylko srodek to jest ok- wieje na srodek. Rowniez kiedy ustawiam gora+srodek tez wieje na gore i srodkowe kratki.

A wiec tylko wybierajac recznie ustawienie nogi+ srodek wieje wylacznie na nogi. Cy u Was tez tak jest? Czy cos sie zepsulo a ja wczesniej nie zwrocilem uwagi? Robilem juz adapacje i nastawy podstawowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie moglem znalesc tematu odpowiadajacego mojemu problemowi, wiec zalozylem nowy.

Problem polega na tym ze podczas jazdy z okolic radia lub troche pod nim dostaje sie zimne powietrze, odczuwalne jest to zlaszcza teraz kiedy zbliza sie zima i robi sie chlodniej. Nie sa to mocne podmuchy, zwlaszcza odczuwam je gdy skrecam w prawo, to wtedy zawieje sie mocniej. Ciekawe co bedzie jak przyjdzie prawdziwa zima. Przy ustawieniu temp. np. 25 ze wszystkich otrowor leci cieple powietrze nie ma roznic, czy dam obieg zamkniety wszystko dziala jak nalezy. Tylko z okolic tego riadia zimno. Przy podlaczeniu kompa wykazalo ze silniczek nastawczy blokuje myslalem ze wszystkie sa po prawej stronie, bo faktycznie jeden nie chodzil (fioletowy reg. tem.), ale teraz wiem ze jeden jeszcze jest po lewej, czy to on moze to powodowac, na wekeedn chcialem sie za to zabrac. Moze ktos mial podobny problem i mogl by mi cos madrego podpowiedziec. Z gory dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego a tak jest w każdym aucie.

Z lewej masz klapę regulacji lewej strony.

Przeczytaj pierwszy post.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie borykam sie z problemem klimy ciągle miesza mi powietrzem na kierowcy ciepło na pasażera zimno .... sęk w tym że jak na zimnym włącze grzanie ustawie np 21 stopni wszystko ładnie wieje równo .. następnie gdy silnik nagrzewa sie powyżej 70 stopni zmienia sie temp na stronie np kierowcy i wieje letnim i jak doleci do 90 to już zimnym . Niewiem o co chodzi juz z ta klima .. dodatkowo jak auto zatrzymam temp na blacie 90 i postoi 6 min to spada na 70 stopni temp i później do 50 na jałowym wiadome czy to jest normalne .. może to wina będzie termostatu że takie cyrki mam z tą klima ? pomożecie rozwikłać mi tą zagadkę ... w tamtym roku klima nabijana czyszczona i panował ten sam problem i z chłodzniem tez problem był temp nie mogłem zejsc poniżej 13 stopni ... nie mam pomysłów juz a błędów brak silniczki włożylem z b7 wszystkie ładnie pracują ...

Za wszelkie sugestie dziękuje :)


Poczytalem troche tematów i tu moze byc wina czujnika i termostatu ... zrobi sie cieplej to powymieniam na ori a pozniej sie okaze bo tutaj to zapewne do klimy ma czujnik najwiecej dopowiedzenia i on wysyla lipne sygnaly .. jednak tematy przewertowane pare razy daja do myślenia ... ale jak ktos bedzie mial jeszcze jakiś pomysł to prosze o pw ... pozdro z mroźnego podkarpacia :-)

Wysłane z mojego HUAWEI RIO-L01 przy użyciu Tapatalka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem z nadmuchem ciepłego lub zimnego powietrza do środka do auta, jechałem do pracy i nagle zaczeły rosieć szyby zauważyłem że znikł,przestał działać nadmuch ale gdy włączyłem spryskiwacze to nadmuch zaczoł chodzic jakieś 20s i przestał. Gdy ponownie włączyłem spryskiwacze znów nadmuch zaczoł chodzić i tak w kółko. ustałem na parkingu silnik normalnie chodził i wetylator odziwo zaczoł chodzić lecz nie na pełnych obrotach, ale chodził , włączyłem spryskiwacze i wetylator wskoczył na wyższe obroty po 20s wetylator znowy zwolnił . Podczas jazdy wentylator nie chodzi chyba że będę co 20-30s włączał spryskiwacze

Edytowane przez karol8308
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczek kaput badz sie zawiesil mialem podobna sytuacje ostatnio ale wymienialem wszystkie wiec problem jeden z glowy .. sprawdz.na vagu bledy .. pewnie potencjometr wyskoczy .. przeczysc go kontakt sprey RP i powinien ruszyc dodatkowo nowy smar nanies techniczny i ma latac .. a jak nie to wymiana .. puki co przewertuj dobrze temat wszystko jest opisane .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam żadnych błędów.gdzie są te silniczki.który silniczek jest za to odpowiedzialny?

 

Edytowane przez karol8308
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.01.2017 o 00:25, karol8308 napisał:

gdzie są te silniczki.który silniczek jest za to odpowiedzialny?

:facepalm:

Człowieku, zerknij do pierwszego postu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczki sprawdzałem niby są wszystkie sprawne , tak jak pisałem wcześniej że na postoju nie ma wielkiej różnicy dmuchawa chodzi bardzo dobrze ale jak jade powyżej setki to wtedy tak jak by chodzila ale nie dmuchała włącze spryskiwacze i na 30s chodzi normalnie lecz po 30s to samo, komputer nie pokazuje żadnych błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień filtr przeciwpyłkowy. Jak włączasz spryski to dmuchawa chodzi na obiegu zamkniętym więc stary filtr jej nie przeszkadza to dmucha normalnie, jak chodzi na obiegu zewnętrznym to zapchany filtr ją blokuje

Poleciało z pokładu lotniskowca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ruks napisał:

Wymień filtr przeciwpyłkowy. Jak włączasz spryski to dmuchawa chodzi na obiegu zamkniętym więc stary filtr jej nie przeszkadza to dmucha normalnie, jak chodzi na obiegu zewnętrznym to zapchany filtr ją blokuje

Poleciało z pokładu lotniskowca
 

ok wymienię filtr, mógłbyś bardziej wytłumaczyć co ma filtr do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz filtr zalepiony brudem to jak myślisz skąd wentylator weźmie powietrze? Tym bardziej że pisałeś wcześniej że parują Ci szyby. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.02.2017 o 09:40, Bromchit napisał:

Jak masz filtr zalepiony brudem to jak myślisz skąd wentylator weźmie powietrze? Tym bardziej że pisałeś wcześniej że parują Ci szyby. 

tak parują jak jade powyżej 100K/h wtedy wyłącza się wentylator to znaczy słychac jak chodzi ale nigdzie nie dmucha ani na nogi ani na szybe po prostu nigdzie ale słychać jak chodzi,chyba że włączę spryskiwacze to wtedy zalączy się na 30s i spowrotem to samo. na postoju chodzi i dmucha wszędzie tam gdzie chce do pewnej prędkości chodzi normalnie 

 

filtr wymieniony dalej to samo.

Edytowane przez karol8308
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na początku pragnę przeprosić za nieprofesjonalny język ale jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o naprawy auta , jednak myślę że komuś morze się przydać moja wiedza ;)

A więc u mnie wyglądało to tak : po włączeniu klimatronic na ogrzewanie auta, prawa strona(pasażera) działała prawidłowo tzn: ogrzewała , chłodziła, itd natomiast lewa(kierowcy) puszczała tylko zimne powietrze , brak ciepełka.(ze względu na aurę nie do końca wskazane). 

Pojechałem do znajomego podłączyłem do komputera i wyszło kilka pierdół a w tym silniczek lewy nastawczy.

Rozwiązanie:

1)Ściągamy osłonę bezpieczników po lewej stronie i odkręcamy śrubę :

3.JPG

2)Pod kierownicą znajdują się 2 kolejne śruby odkręcamy i pociągamy do siebie osłonę:

1.JPG

2.JPG

3) Po ściągnięciu osłony mamy taki widok:

Silniczek umiejscowiony jest zgodnie ze strzałką na zdjęciu poniżej

4.JPG

4)Widok od strony podłogi , silniczek oznaczony na zdjęciu poniżej, po wyciągnięciu wtyczki (niebieska) spryskałem ją oraz gniazdo silniczka(bez ściągania) preparatem kontakt pr.

5.JPG

5)Odczekałem jakieś 10 minut spryskałem jeszcze raz , starłem nadmiar płynu ,włączyłem wtyczkę odpaliłem, włączyłem klimatronic i wszystko działa git.

Poniżej zdjęcie preparatu:

6.JPG

POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko chwilowe uśpienie problemu. Czeka Cię w niedługim czasie wymiana silniczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...