Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klima z jednej strony grzeje, z drugiej chłodzi - Adaptacja Siłowników Klap


wielki1980

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, diplo1123 napisał:

Witam, mam problem z nawiewem, cały czas leci mi gorace powietrze, kiedy włączę klime na LO dopiero leci bardzo zimne ale , po ustawieniu już 18*C wszedzie indziej leci mega gorące powietrze, bledy silniczków wykasowałem(107,V113) w dwóch silniczkach wymieniłem potencjometry i zrobiłem adaptacje, a i tak leci ciepłe powietrze, czy może to byc gdzieś silniczek po stronie kierowcy może jednak? Jeszcze kiedy dam nawiew na szybę to z prawej strony leci powietrze o normalnej temp zadanej na klimatroniku

Możliwe że wymiana potencjometów  nie wiele dała,po stronie kierowcy jest 1 silniczek odpowiedzialny na lewą stronę ,reszta po drugiej stronie,błędów teraz nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, greg2505 napisał:

Możliwe że wymiana potencjometów  nie wiele dała,po stronie kierowcy jest 1 silniczek odpowiedzialny na lewą stronę ,reszta po drugiej stronie,błędów teraz nie ma

Błędu po stronie kierowcy w ogóle nie wywala, jedynie po odpięciu kostki wiadomo, lecz nie wiem w czym leży wina, kiedy czasem leciało cieple tylko z lewej a z prawej normalna temp chłodniejsze, ale cieplejsza bo zmieszana była zapewne przez stronę kierowcy, ale no wymieniłem potencjometry zrobiłem adaptacje kilkukrotnie i nic to nie daje, zaznaczę też ze na wyłączonym silniku leci tylko zimne/chłodne powietrze ustawiając na hi nawet na rozgrzanym, lecz wyłączonym silniku leci zimne, gdy tylko odpalę silnik już wszędzie leci gorące, aż czasem parzy. Dokładnie tez nie wiem jak powinien się zachowywać ten silniczek od temp, bo na lo od razu spada, a na hi od razu idzie na sama górę, kiedy wyjąłem go i sterowałem sobie ręcznie delikatnie góra dół to czułem zmianę temperatur, no ale błędu nie wywala także dziwne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak z silniczkami,potencjometr też trzeba dobrze założyć,np jak rozbierzesz silniczek i obrócisz potencjometr 180 stopni i złożysz to nie będzie działał poprawnie ,może w tym jest problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, greg2505 napisał:

Coś nie tak z silniczkami,potencjometr też trzeba dobrze założyć,np jak rozbierzesz silniczek i obrócisz potencjometr 180 stopni i złożysz to nie będzie działał poprawnie ,może w tym jest problem

Wszystkie silniczki maja w tej samej pozycji ustawiony potencjometr? Jest gdzieś jakiś schemat/zdjęcie w którym miejscu dokładnie ma być ta strzałka, bo jak wyciągałem to strzałkę skierowałem tak samo, w kółko które jest z prawej strony, tak samo jak na tym zdjęciu, które znalazłem

rT.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wymieniał na forum te potencjometry ,chyba Kamil-vag i pisał o oporności, że były jakieś różnice i chyba nie wszystkie działały , ale nie pamiętam dokładnie, ja kupiłem całą nagrzewnice z b7 za jakieś śmieszne pieniądze i wymieniłem wszystkie ,jak narazie mam spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycja że zdjęć z neta nie ma żadnego odwzorowania. Masz zawsze włożyć tam, gdzie była jego ostatnia pozycja, bo w zależności od ostatniej pozycji silniczka, która u każdego będzie się różnić, będzie różna pozycja potencjometru.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...