Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bixenon Xenon od A do Z


poziek

Rekomendowane odpowiedzi

Też mnie to denerwuje ale ni jak nie umiem tego wyprostować.. wyciągać lamp nie chcę, bo rozreguluje je całkowicie a nie mam warunków, żeby je porządnie ustawić. To jak są ustawione teraz, to efekt dwóch stacji kontrolnych, jedna w Polsce, druga w Niemczech, takie fachowcy z panów ? powiedz takiemu, że trzeba procedurę specjalna do ustawienia ksenonu to Cię wyśmieją i będą kręcić bez przyuczania..

 

Twierdzisz, że nowy żarnik już by padał?

 

No i ta linia dziwna jest, prawa strona równa, lewa opada w obu lampach

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym stawiał na nierówną przesłonę (coś tam nie gra tak jak być powinno) w lampie to pół milimetra pochylenia przesłony ale na ścianie to już kilka centów a na drodze może być nawet kilka metrów mniej oświetlonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadnicze pytanie to co tam za soczewki siedzą... Mam wrażenie że intemo, ale odjechałbys dalej od ściany, żeby lepiej było te linie widać... 

Być może są po prostu źle osadzone w lampie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to Gwerty tylko przesłonę zmieniał, czyli soczewka Ori siedzi.

Lampy i tak będę chciał komuś z Was podesłać na ogarnięcie kabli w środku (otulina z wiązki się kruszy) i możliwie włożenie innej soczewki, sam się tego nie podejmę, bo nie mam drugiego auta na zmianę w razie, jakby były problemy z posklejaniem lamp do kupy ?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zmieniłem jeden odblaśnik lampy na regenerowany. Różnica kolosalna. Niestety przy wyciąganiu soczewek w zwykłym xenonie trzeba je podzielić na części (ściągnąć cztery spinki) jeszcze wewnątrz lampy inaczej nie wyjdzie. Spiąć się ich w lampie potem nie da więc trzeba spiąć poza lampą i 1mm plastiku z obejmy regulacyjnej ściągnąć pilnikiem aby potem móc włożyć całość. Zobaczyłem że u mnie też z kabli pęka otulina. Po założeniu lampy wyskoczył błąd system poziomowania zwarty do plusa. Kwestia jedna jak ktoś rozbiera lampy to kable od razu do wymiany. Ktoś wie gdzie dorwać piny które siedzą w kostce głównej lampy ? Chciałbym wymienić całe wiązki ale do tego potrzebuję piny. Thx za każde info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się tylko trzeba spinać przy samym otworze ? i na pewno nic nie trzeba podcinać... 

Piny podrzucę, jak odpalę Etke to zerknę jakie idą... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem tylko co się dowiedziałem przy okazji - są dwa rodzaje odblaśników do zwykłego xenonu 

Dzięki na zaś za te piny. 

PS tak czy siak za jakiś czas będę wrzucać te evoxy-r 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na bank masz intemo... To nie są złe soczewki, wręcz bardzo dobre... Tylko mi tu się nie podoba ta linia... Jak robiłem na nich bixy była jakaś wyrazniejsza:

received_3573030006110739.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, GreenGreen napisał:

Dzięki na zaś za te piny. 

PS tak czy siak za jakiś czas będę wrzucać te evoxy-r 2.0

Od strony lampy masz piny płaskie w zalezności od grubości przewodu:

0,5mm - 000979022EA

1mm - 000979134E

2,5mm - 000979226E

Co do evoxa w zwykłą lampę, żeby miało to ręce i nogi, trzeba rozklejać lampę... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za te piny może uda się to gdzieś znaleźć.

Przyglądnąłem się temu właśnie pod kątem montażu evoxa i powiem tak że nie trzeba. Owszem dla wygody byłoby sporo łatwiej ale da się bez rozklejania. Jedyne co muszę sprawdzić przy następnej lampie to czy rozstaw śrub oryginalnych na soczewkę w lampie zmieści się na kołnierz montażowym evoxa czy wypadnie w odblaśniku. Jeżeli wypadnie na kołnierzu to git bo wystarczy wywiercić w nim nowe otwory i dremelem powiększyć otwór na szkło soczewki (potem kompresorem wydmuchać). Natomiast jeżeli soczewka evoxa nie przejdzie między śrubami w lampie lub te nie trafią w kołnierz evoxa to trzeba zmienić miejsce śrub (ale do tego to trzeba już rozklejać) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A głębokość soczewki? Ona jest 3" i żeby to miało ręce i nogi to trzeba powiększyć otwór w osłonce soczewki, tak to zabierasz jej powierzchnię... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli srebrną blendę soczewki od strony szkła reflektora ? Otwór w niej można powiększyć na kilka sposobów bez rozklejania lampy. Jeszcze tylko porównam długość odblaśnika w standardzie i w evoxie żeby zobaczyć czy jest miejsce na dekiel czy też trzeba tu modzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie lepiej gołe bixenony, przetwornice, żarniki masz, więc tylko przełożysz graty i nie będziesz musiał modzić i cudować... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kamil-vag napisał:

No to na bank masz intemo... To nie są złe soczewki, wręcz bardzo dobre... Tylko mi tu się nie podoba ta linia... Jak robiłem na nich bixy była jakaś wyrazniejsza

Może faktycznie odbłyśniki się wypalają? Bo też mi się nie podoba to duże rozproszenie i zmiana barwy światła przy załamaniu linii. Jeszcze pokombinuje ze stelażem, na które wchodzi lampa, pamiętam, że on też ma regulację ?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj też przyjrzałem się tym soczewkom, czy to czasem nie są części wypadającego się odbłyśnika? 

IMG_20210123_145217.jpg

IMG_20210123_145205.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam fakt że nadają się już do czyszczenia szkła... Wyciąg to i sprawdź... Przecież to nie jest jakaś czarna magia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzcie, mam b6 ze spryskami i soczewką ale bez xenonu. Licho świecą i chciałbym je komuś dać do przerobienia.

Co lepiej wybrać Bi-Xenon czy Bi-Led, jest kilka firm które robią to i rozbieżność cenowa jest spora.

 

Chyba że mamy tu kogoś z grupy który takie rzeczy robi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz spryski, które sam dokładałeś, czy ktoś Ci lampy skasował i zwykłe halogeny wpadły? Jak chcesz ksenony dołożyć, to na światłach się nie skończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre skandynawskie wersje miały spryski w komplecie do zwykłych lamp... Masz w kabinie pokrętło od regulacji wysokości? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...