Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Płyn hydrauliczny


KuteK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam taki problem: kupiłem samochód, wszystko jest ok bez problemów ale zastanawia mnie płyn do wspomagania(stan narazie jest w normie, ale wolę zapytać przyszłościowo). Mam zalany płyn podchodzący pod żółty albo jasny zielony nie mam pojęcia:) na zbiorniczku pisze "use only mineral hydraulic fluid" więc powinien być wlany mineralny. Znalazłem na allegro coś takiego:

http://www.allegro.pl/item210524356_plyn_do_wspom_zolty_febi_vw_audi_skoda_seat.html

http://www.allegro.pl/item210168081_plyn_do_wspom_zielony_febi_vw_audi_skoda_seat.html

ale w sklepie motoryzacyjnym sprzedawca powiedział mi że jeden to syntetyk, drugi półsyntetyk i w tym momencie zgłupiałem :) Pomocy :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo duzo na Temat Plynu od wspomagania wystarczy uzyc opcji szukaj na forum jesli chcesz dowiedziec sie wiecej, jest nawet opisana wymiana plynu ktora jest banalnie prosta.

Co do twojego problemu to pisze "use only mineral hydraulic fluid" czyli tylko i wylacznie olej mineralny, tak ten zolty to polsyntetyk ale nie lej go bo bedziesz mial problemy z maglownica, a koszty sa nie male. Polecam tak jak i wszyscy Febi zielony mineralny http://www.allegro.pl/ite...i_vw_audi_skoda_seat.html

ja ostatnio zmienialem koszt 1litra to w sklepie 24 zl, ten sprzedawca powinnien isc na przeszkolenie, dla pewnosci sprawdz oznaczenie oleju numerowe jakie masz na zbiorniczku od wspomagania, ale raczej do A4 leje sie minerala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup ten zielony w sklepie kosztuje ok 24zł także przez internet płacąc 20 + koszty przesyłki nie bardzo sie opłaci. Oczywiście możęsz w ASO kupić oryginał ok 40zł na litr (tylko G 004 000 M2 bo G 002 000 juz nie produkują).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Przy wymianie płynu wspomagania spuszczając stary płyn odpiąłem tylko ten grubszy wąż - ten który idzie do pompy. Następnie na wyłączonym silniku kręciłem kilkakrotnie kierownicą do oporu w lewo i prawo. Czy w ten sposób spuściłem cały stary płyn czy miałem jeszcze odpiąć drugi wąż ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...