Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z paleniem 2,5 Akn


Bastek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pewnie problem ten był juz poruszany, ale spytam jeszcze raz. Chodzi o palenie jak świece żarowe nie grzeją bo temp. zew jest wysoka a mianowicie czasami odpala bez problemu a czsami trzeba pokrecić długo i wtedy pojawia się za samochodem siwy dym. Dodam że gdy świece grzeją to pali na dotyk i tak samo jest jak silnik ciepły. Po podłaczeniu pod vaga nie pokazał żadnych błędów. Aha czujnik temp (ten 4-pinowy) wymieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na odcinku między filtrem paliwa a pompą wtryskową. U mnie na tym przezroczystym odcinku węża zbiera się powietrze i daje takie same objawy. Nie mogę tego usunac :wallbash: A działa to na pewno niekorzystnie na pompe... Sam już nie wiem gdzie szukac przyczyny. :kwasny:

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś sprawdzałem ten przeźroczysty wężyk i jakiś większych pęcherzyków nie było , owszem maluteńkie się pojawiały ale było ich naprawde bardzo mało. Myśle że problem może tkwi w kącie wtrysku ale sprawdze to dopiero po powrocie do kraju. Dziwne w tym wszystkim jest to że jeżeli świece się włączą to pali na dotyk a także to że wskazówka od temp po włączeniu zapłonu (np rano) trochę się podnosi tak jakby silnik był już trochę ciepły a tak nie jest. Myślicie że ma to coś wspólnego z tym paleniem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powietrze w VP44 wróży jej bliski zgon :kwasny:

na pewno nie jest to zdrowa dla Waszych kieszeni i należy jak najszybciej zająć się problemem !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w temacie powietrza. Byłem u mechanika na wymianie przegubu, pokazałem mu przy okazji to powietrze.

Mówi: "eee, Panie, póki jeździ to nie ma co ruszac, bo jak zacznie pan ruszac to sie wszystko sypnie"

Stwierdził, że to w baku są jakieś przewody w jakiś komorach i to je trzeba powymieniac, bo pewnie są nieszczelne, koszt takiej imprezy w quattro to ponoc koło 800 zł :shocked:.

Ale mam dystans to tego co mówił, i staram się szukac przyczyny sam. Które to węże najczęściej siadają, jest jakaś reguła?

Te wężyki przelewowe zmieniłem, filtr paliwa też, ale nic nie dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...