Bastek 1 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Witam Pewnie problem ten był juz poruszany, ale spytam jeszcze raz. Chodzi o palenie jak świece żarowe nie grzeją bo temp. zew jest wysoka a mianowicie czasami odpala bez problemu a czsami trzeba pokrecić długo i wtedy pojawia się za samochodem siwy dym. Dodam że gdy świece grzeją to pali na dotyk i tak samo jest jak silnik ciepły. Po podłaczeniu pod vaga nie pokazał żadnych błędów. Aha czujnik temp (ten 4-pinowy) wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 powietrze w paliwie sprawdzane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateeq 0 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Zobacz na odcinku między filtrem paliwa a pompą wtryskową. U mnie na tym przezroczystym odcinku węża zbiera się powietrze i daje takie same objawy. Nie mogę tego usunac A działa to na pewno niekorzystnie na pompe... Sam już nie wiem gdzie szukac przyczyny. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek 1 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Kiedyś sprawdzałem ten przeźroczysty wężyk i jakiś większych pęcherzyków nie było , owszem maluteńkie się pojawiały ale było ich naprawde bardzo mało. Myśle że problem może tkwi w kącie wtrysku ale sprawdze to dopiero po powrocie do kraju. Dziwne w tym wszystkim jest to że jeżeli świece się włączą to pali na dotyk a także to że wskazówka od temp po włączeniu zapłonu (np rano) trochę się podnosi tak jakby silnik był już trochę ciepły a tak nie jest. Myślicie że ma to coś wspólnego z tym paleniem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 powietrze w VP44 wróży jej bliski zgon na pewno nie jest to zdrowa dla Waszych kieszeni i należy jak najszybciej zająć się problemem !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateeq 0 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Właśnie w temacie powietrza. Byłem u mechanika na wymianie przegubu, pokazałem mu przy okazji to powietrze. Mówi: "eee, Panie, póki jeździ to nie ma co ruszac, bo jak zacznie pan ruszac to sie wszystko sypnie" Stwierdził, że to w baku są jakieś przewody w jakiś komorach i to je trzeba powymieniac, bo pewnie są nieszczelne, koszt takiej imprezy w quattro to ponoc koło 800 zł . Ale mam dystans to tego co mówił, i staram się szukac przyczyny sam. Które to węże najczęściej siadają, jest jakaś reguła? Te wężyki przelewowe zmieniłem, filtr paliwa też, ale nic nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek 1 Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że jak tylko świece się włączą to pali na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się