Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wyeliminowanie "pierdzenia" w avancie przy słuchaniu muzyki


wuju

Rekomendowane odpowiedzi

no udało mi się już te przy lampach poodczepiać i było potrzeba naprawdę sporo siły... ale dalej nie wiem jak sobie poradzić z resztą czyli plastikiem przy oknie i i tapicerką przy połączeniu z oparciem:

fdtJ0.jpg

fdGbJ.jpg

a poza tym jak widać u mnie chyba sub jest chyba w innym miejscu niż u WUJU...

odkreciles srube na krzyzak ? Tam gdzie zaczepia sie prawy bolec rolety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręciłem tą śrubę... udało mi się zdjąć w końcu te boczki... dużo szarpania ale udało się... teraz wygląda to tak:

sKe3J.jpg

P2mqr.jpg

sKt1A.jpg

a od czego są te kratki tak w ogóle??? rozebrałem to i teraz zastanawiam się co zrobić żeby nie trzeszczały te plastiki na dołach... a przy okazji może zakleję te kratki... da się je wyjąć czy trzeba robić to bez wyjmowania???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kratke zakleilem paskami mocnej tasmy papierowej-taka koloru piaskowego.Na taka warstwe nakleilem paski tasmy o grubosci 3mm (tasma podobna do gestej gabki)i na to znowu warstwa tasmy papierowej. Zadnych pierdow ani bąkow nie slychac :)Nareszcie :)

ps.Kratke wyciagalem i oklejalem na stole.Kiedys oklejalem ja na aucie i nie pomoglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podpowie ktoś jak wyeliminowac te pierdzenie w sedanie dodam ze mam fabryczne bose i RNS no i basik pruka co z tym zrobic ?? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: :polew: :polew: :polew:

nazwa tematu :good:

ja już za to się kiedyś zabrałem ale miałem ten boczek ściągnięty przy okazji innej roboty i wtedy nie wiedziałem że to jest jej wina.Byłem przekonany że coś chyba wpadło do pudła od subwofera albo membrana głośnika o coś uderza albo jest rozerwana ale w końcu to olałem bo całkowite zaklejenie to zły pomysł bo te kratki służą do przewietrzania samochodu więc jeśli je zakleicie całkiem to będą wam parowały szyby i będą się też ciężej zamykały drzwi (będą odbijały) ja to olałem bo w sumie to słyszłaem to w garażu jak składałem auto ale potem podczas jazdy to trzeba być audiofilem żeby to usłyszeć no chyba że u mnie jest to słabsze niż u was.

apropos tematu to ja zawsze lubie puścić bączka przy dobrej muzyce i nikt mi tego nie będzie eliminował...

:polew: :polew: :polew: :polew:

własnie coś tak ostatnio czułem u ciebie nie świerze powietrze :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo te kratki służą do przewietrzania samochodu

:polew:

że się tak zapytam widziałeś je na oczy?

one służą do wypuszczania powietrza podczas zamykania drzwi tylko i wyłącznie

a zaklejenie jednej nie powoduje pogorszenia z zamykaniem a polepsza bass i eliminuje niechciany dźwięk :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, to "pierdzenie" jest bardzo irytujące i chciałbym się jakoś go pozbyć.

Aczkolwiek zanim zabiorę się za rozpruwanie bagażnika, chciałbym abyście ocenili, czy jest to faktycznie wina tej kratki, czy też może Wy mieliście inne objawy?

Filmik nagrany na potrzeby wątku :gwizdanie:

Przepraszam za muzykę, ale ona ładnie odwzorowała charczenie :decayed:

Za jakość nagrania również przepraszam.

Proszę podgłośnić sprzęt grający :naughty:

IMG_0094.MOV

Audio w aucie - nagłośnienie BOSE, radio Concert II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super!

Bardzo mnie cieszy ta wiadomość, bo chciałem rozglądać się za nowym subwoofer'em :kox:

Czyli podsumowując, żeby nie były te informacje tak rozsypane :

1. Ściągam wszystkie elementy po prawej stronie bagażnika, tam gdzie mieści się subwoofer, tak jak napisał wuju

.

2. Zaklejam tę kratkę zwykłą taśmą.

dsc01317z.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

3. Składam wszystko i cieszę się czystym dźwiękiem :)

4. Gdyby "pierdzenie" się nasiliło, robię tę samą czynność po przeciwnej stronie bagażnika.

Czy tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo te kratki służą do przewietrzania samochodu

:polew:

że się tak zapytam widziałeś je na oczy?

one służą do wypuszczania powietrza podczas zamykania drzwi tylko i wyłącznie

a zaklejenie jednej nie powoduje pogorszenia z zamykaniem a polepsza bass i eliminuje niechciany dźwięk :hi:

:facepalm:

eeeh.... kolego mądralo rozglądnij się po pokoju w którym siedzisz widzisz pod sufitem kratkę wentylacyjną :mysli:

i jak myślisz po co ona jest żeby ci się łatwiej drzwi w pokoju zamykały czy żeby była recyrkulacja powietrza :wallbash:

To samo zadanie mają te kratki w bagażniki podczas jazdy z włączoną wentylacją pompowałbyś sobie auto jak balon. Gdyby nie było tych kratek to którędy w/g. ciebie wydostaje się powietrze wpompowane przez wentylator... myśl :wallbash: chyba że masz jak u kolegów z kropkami recyrkulację :naughty: (pupą)

Zaklejenie kratki pogarsza przewietrzanie kabiny a zaklejenie całkiem spowoduje że przy zamknietych oknach zrobimy sobie "komorę hiperbarową" bo powietrze wtłaczane do środka nie będzie miało którędy uciec a kratki dlatego są z tyłu aby całe świerze powietrze przeszło przez całą kabinę zanim nie wydostanie się tyłem temat problemów z domykanie drzwi pomijam bo widzę że to załapałeś

Jeśli nadal uważasz że nie wiem o czym piszę to zaklej sobie obie te kratki i słuchaj muzyki z przyjemnością i miej szmatę pod reką żeby wycierać zaparowaną przednią szybę w deszczowe dni jak wsiądzesz trochę zmoczony do auta

A do reszty to założe się że pierdzi wam tylko podczas postoju przy wyłączonej wentylacji bo podczas jazdy z włączoną wentylacją z zamkniętymi szybami te gumowe klapki się unoszą i już nie dotykają ramki obudowy co występuję przy nie pracującej wentylacji i ciśnienie wywoływane przez sub-a wprawia je w drgania i stuki o obudowę kratek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo te kratki służą do przewietrzania samochodu

:polew:

że się tak zapytam widziałeś je na oczy?

one służą do wypuszczania powietrza podczas zamykania drzwi tylko i wyłącznie

a zaklejenie jednej nie powoduje pogorszenia z zamykaniem a polepsza bass i eliminuje niechciany dźwięk :hi:

:facepalm:

eeeh.... kolego mądralo rozglądnij się po pokoju w którym siedzisz widzisz pod sufitem kratkę wentylacyjną :mysli:

i jak myślisz po co ona jest żeby ci się łatwiej drzwi w pokoju zamykały czy żeby była recyrkulacja powietrza :wallbash:

To samo zadanie mają te kratki w bagażniki podczas jazdy z włączoną wentylacją pompowałbyś sobie auto jak balon. Gdyby nie było tych kratek to którędy w/g. ciebie wydostaje się powietrze wpompowane przez wentylator... myśl :wallbash: chyba że masz jak u kolegów z kropkami recyrkulację :naughty: (pupą)

Zaklejenie kratki pogarsza przewietrzanie kabiny a zaklejenie całkiem spowoduje że przy zamknietych oknach zrobimy sobie "komorę hiperbarową" bo powietrze wtłaczane do środka nie będzie miało którędy uciec a kratki dlatego są z tyłu aby całe świerze powietrze przeszło przez całą kabinę zanim nie wydostanie się tyłem temat problemów z domykanie drzwi pomijam bo widzę że to załapałeś

Jeśli nadal uważasz że nie wiem o czym piszę to zaklej sobie obie te kratki i słuchaj muzyki z przyjemnością i miej szmatę pod reką żeby wycierać zaparowaną przednią szybę w deszczowe dni jak wsiądzesz trochę zmoczony do auta

A do reszty to założe się że pierdzi wam tylko podczas postoju przy wyłączonej wentylacji bo podczas jazdy z włączoną wentylacją z zamkniętymi szybami te gumowe klapki się unoszą i już nie dotykają ramki obudowy co występuję przy nie pracującej wentylacji i ciśnienie wywoływane przez sub-a wprawia je w drgania i stuki o obudowę kratek

Tomek - jedną kratkę mam zaklejoną i naprawdę nie ma tragedii :) Nie odczułem aby w aucie jakoś mocniej parowało (i pewnie nie odczuję bo drugiej nie miałem zamiaru zaklejać :)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek - jedną kratkę mam zaklejoną i naprawdę nie ma tragedii :) Nie odczułem aby w aucie jakoś mocniej parowało (i pewnie nie odczuję bo drugiej nie miałem zamiaru zaklejać :)).

Bart-s chodzi mi o całkowite zaklejenie obu kratek jak to ktoś tu doradzał ale na marginesie ciekaw jestem jak to będzie wyglądło w twoim przypadku gdy wsiądzie Ci do auta parę osób z deszczu z mokrymi ubraniami każdy swoje "chucha" i szyby zaczynają parować i może być problem z ich odparowaniem bo jest odprowadzone o 50% mniej powietrza ze środka i wydaje mi się że gdyby wystarczyła jedna kratka to by sobie fabryka trudu nie zadawała na dodatkowe wykroje i plastiki takie moje zdanie i nie będę o tym polemizował bo można na ten temat pracę magisterską pewnie złożyć ale nie wytrzymałem jak ktoś mi tu wciska jakieś głodne kawałki co do funkcji tych kratek dając do zrozumienia że nie wiem co mówię.

Reasumując w/g. mnie jak ktoś jeździ przeważnie sam i faktycznie irytuje go to pierdzenie to może faktycznie nie zauważy różnicy w wentylacji z jedną kratką ale przy zaklejeniu obu na pewno się pojawi problem z wentylacją zwłaszcza podczas opadów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę, że nie - tak jak napisałem jest takie prawdopodobieństwo dlatego nie zaślepiam drugiej kratki. Póki co z jedną daję radę :) A jak zaparuje - klima na maksa i po chwili mgiełka z szyb znika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja dodam od siebie, że po włożeniu gąbek w rowek tej klapki pod subem i zaklejeniu częściowo miałem notoryczny problem z parowaniem wszystkich tylnych szybek w avancie w zimowej porze. Nie mogłem skojarzyć dlaczego tak się dzieje (kratkie robiłem ja było ciepło). przypadkiem natknąłem się na przyczynę rezając Hak w moim autku i jak miałem ściągnięty zderzaczek dopiero dostrzegłem, ze ta gąbka którą poutykałem w kratkach powoduje, że ori klapka zamykająca kratkę na postoju jest non stop otwarta i przez to do auta dostawało się dużo wilgoci przez co zawsze miałem zawsze zaparowane z tyłu szybki.

Powywalałem te gąbki które wcześniej poutykałem i zakleiłem od środku 3/4 powierzchni kratki na środku. Od tej pory szybki mi nie parują (chyba że się postaram :) ) i pierdzieć również nie pierdzi przy basiku.

Tak więc jak komuś mocniej niż zwykle parują szyby z tłu w avancie, a wcześniej dłubał przy kratkach to macie przyczynę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo te kratki służą do przewietrzania samochodu

:polew:

że się tak zapytam widziałeś je na oczy?

one służą do wypuszczania powietrza podczas zamykania drzwi tylko i wyłącznie

a zaklejenie jednej nie powoduje pogorszenia z zamykaniem a polepsza bass i eliminuje niechciany dźwięk :hi:

:facepalm:

eeeh.... kolego mądralo rozglądnij się po pokoju w którym siedzisz widzisz pod sufitem kratkę wentylacyjną :mysli:

i jak myślisz po co ona jest żeby ci się łatwiej drzwi w pokoju zamykały czy żeby była recyrkulacja powietrza :wallbash:

To samo zadanie mają te kratki w bagażniki podczas jazdy z włączoną wentylacją pompowałbyś sobie auto jak balon. Gdyby nie było tych kratek to którędy w/g. ciebie wydostaje się powietrze wpompowane przez wentylator... myśl :wallbash: chyba że masz jak u kolegów z kropkami recyrkulację :naughty: (pupą)

Zaklejenie kratki pogarsza przewietrzanie kabiny a zaklejenie całkiem spowoduje że przy zamknietych oknach zrobimy sobie "komorę hiperbarową" bo powietrze wtłaczane do środka nie będzie miało którędy uciec a kratki dlatego są z tyłu aby całe świerze powietrze przeszło przez całą kabinę zanim nie wydostanie się tyłem temat problemów z domykanie drzwi pomijam bo widzę że to załapałeś

Jeśli nadal uważasz że nie wiem o czym piszę to zaklej sobie obie te kratki i słuchaj muzyki z przyjemnością i miej szmatę pod reką żeby wycierać zaparowaną przednią szybę w deszczowe dni jak wsiądzesz trochę zmoczony do auta

A do reszty to założe się że pierdzi wam tylko podczas postoju przy wyłączonej wentylacji bo podczas jazdy z włączoną wentylacją z zamkniętymi szybami te gumowe klapki się unoszą i już nie dotykają ramki obudowy co występuję przy nie pracującej wentylacji i ciśnienie wywoływane przez sub-a wprawia je w drgania i stuki o obudowę kratek

zwracam honor, na szybko bez przemyślenia pisałem :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...