bartlo79 0 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Dzisiaj przymierzam sie do tej waznej czynnosci i chcialem sie upewnic ze zrobie wszystko dobrze czyli : -rozgrzewam silniczek do okolo 80-90stopni -na kanal odkrecam korek - wyjmuje bagnet -odkrecam korek spustowy-naczynko z 5l i zostawiam dziada -wykrecam stary filtr - po godzinie zalewam i wkrecam nowy filtr zakrecajac jednoczesnie korek spustowy -zalewam oliwe - czekam - znowu dolewam az stan sie unormuje na bagnecie -odpalam samochod-daje mu pochodzic-znowu sprawdzam stan i uzupelniam Silnik 1.9tdi afn - jesli pominolem jakis wazny krok to prosze o korekte-nie chce nic zwalic-a wymiany oleju sam nie robilem nigdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 - po godzinie zalewam i wkrecam nowy filtr zakrecajac jednoczesnie korek spustowy Dlaczego po godzinie? Zalewaj od razu Zanim założysz filtr zalej nowym olejem -odpalam samochod-daje mu pochodzic-znowu sprawdzam stan i uzupelniam Wystarczy jak zgaśnie kontrolka olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkolek 1 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 dodatkowo wymień filtr powietrza, przy tej okazji wymieniam też filtr kabinowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Uszczelke nowego filtra posmaruj olejem i dokrec reka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozilla 0 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 hey :th: Pochwal się co za oliwe wlałeś i jaki filtr założyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartlo79 0 Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 I po krzyku.Wszystko poszlo gladko oprocz tego ze po odkreceniu sruby stary olej wyskoczyl pod takim katem ze prawie mi w twarz ;d Olej Mobil 10w40 505.00 filtr bodajze filtrona.Stary filtr dal sie gladko odkrecic nie to co pieprzony filtr paliwa-z tym sie nawalczylem.Reszta filtrow powymieniana lacznie z kabinowym.Silnik jakby ciszej pracuje-a moze ja mam tylko takie wrazenie.Nastepna wymiana za 10k.Zamierzam sie trzymac tych terminow wymiany.Jeszcze tylko do sprawdzenia poziom oleju w skrzyni-ale to juz u mechaniora-ja nie mam takiego imbucha.Gdzie poza ASO mozna kupic orginal olej do skrzyni?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuhri 0 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Odkopię trochę temat bo u mnie wymiana olej skończyła się sprzątaniem kanału. Okazało się że wadliwa była uszczelka na nowym filtrze i puszczała olej bokiem. Na jedno odpalenie poszło tak z 0,5L oleju a że próbowałem dwa razy to litr mobila wylądował na podłodze. Zmieniłem uszczelkę na stara i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się