acer 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam, mam pytanko do używających Multitronic z opcją łopatek przy kierownicy - czy to w ogóle ma dla Was sens przy Multitronic'u ? czy korzystacie z tego rozwiązania ?? czy jest bo było i fajnie Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdalenah 11 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Nie mam co prawda ale myślę, że bym nie korzystała, jak nie korzystam teraz z przełożenia na ręczną zmianę biegów. Odkąd mam moją A4 używałam tego może 2 razy? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acer 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Hmmm ja mocno rozważam Multitronic w ogóle, naczytałem się "głupot" i coraz bardziej sie zastanawiam czy to mam sens. Automat musi być bo żona preferuje :> ja za to preferuje ręczną zminę biegów i szukam połaczenia tych dwóch potrzeb. Mam na oku fajną furkę i jest tam Multi + łopatki stąd moje pytanie... Nie miałem jeszcze okazji się przejechać Multitronic czym różni się od "zwykłego" automatu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoku666 1 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Multitronic nie szarpie podczas zmiany biegów, jest pełna płynność... to bajka w porównaniu z np tiptronikiem czy dsg. ja mam zmiane biegów w przyciskach na kierownicy i czasami fajnie sie z tego korzysta... łopatki działają tak samo tylko są chyba wygodniejsze w użyciu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Multitronic nie szarpie podczas zmiany biegów, jest pełna płynność... to bajka w porównaniu z np tiptronikiem czy dsg. to TIPtronik szarpie ?? :gwizdanie: a co do pytania to pewnie bedziesz zadolony, w TIPie lopatki swietnie sie srpawdzja np przy kretej drodze ... a skoro to emuluje zmiany biegow to efekt powinien byc podobny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdalenah 11 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Budową się różni temat jest tu opisany na forum . Wrzuć w wyszukiwarkę, bo są nawet fotoski Ja swój automat kocham ale beczałam jak mi to cudo kupiono, bo wydawało mi się, że to straszne nie móc wajchować. Z perspektywy czasu zaś nie narzekam, nie muszę wajchować, po prostu wciskam gaz a jak się chce "poszaleć" można zawsze sobie przełączyć na manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acer 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Dzięki za odpowiedzi, widze że jest nadzieja na to, ze pogodze moją potrzebę "pstrykania" biegami i komfort dla mojej żony :gwizdanie: W sobote jade ogladać auto, przetestuje life i bede wiedział BTW - były też łopatki przy Tiptronic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 oczywiscie. w rocznikach ktore Cie interesuja jest tak ze jak masz naped przod to masz multi a jak jest quattro to masz TIPtronik... i tego sie trzymaj ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acer 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Oka rozumiem, Q to fajna opcja fakt, jednak ciężko coś znaleźć sensownego... w rozsądnych pieniądzach. Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdalenah 11 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 z Q to mi się marzy Q7 ......ale cóż póki co to nadal będzie sfera marzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acer 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Q7 heh tez mam to w planach, ale wszystko po kolei zaczne od A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Krótko po zakupie bawiłem się przełącznikami biegów na kierownicy - jednak szybko się znudziłem. Teraz wajha na D i zapominam o biegach - możesz być największym zwolennikiem manuali ale jak pojeździsz automatem i do tego bezstopniowym... po czasie przywykniesz i... nie będziesz chciał nic innego Człowiek z czasem robi się "wygodny" (czyt. leniwy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalmarcinek 0 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Da się zrobić łopatki w tiptronicu w audi b6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Tak odpowiednia kierownica i moduł kolumny i będzie działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalmarcinek 0 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 mam moduł z b7 z końcówką Q i taśmę 12 pin , wystarczy? kierownica z S4 b8 przedlift ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się