Mario 6 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Turbina zdecydowanie odetchnęła, samochód zaczął znów cieszyć :> Do tej pory check co 50-70 km i komunikat o niskiej sprawności kata. Spalanie zmniejszyło się o około 0,8l. Zamiennik bardzo dobrze pasuje do układu, jedynie niewielka regulacja (1cm) na wieszaku przy skrzyni. Drugą sondę podniosłem o 3cm, żeby nie znajdowała się w strumieniu spalin. Zobaczymy po jakim czasię powróci (o ile) znajomy żółty piktogram. Grzebałem w sobotę, więc niezbyt dużo przejechałem, ale po 250km chceck nie powrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fritz 0 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam! Kilka pytań do Ciebie. Jakie miałeś objawy padniętego KATa oprócz CHECKa?? Ile dałeś za zamiennik i gdzie kupiłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Fritz jest o zamiennikach katalizatora jest caly watek łacz\nie z tym kto, gdzie i za ile w dziale układ wydechowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 po 250km chceck nie powrócił. OK i co dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manolo 0 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Witam kolege, stoje przed dylematem jaki kat wybrac.Rozwazam "Gruchota".Napisz czy jestes zadowolony i co z bledem po wiekszym przebiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się