Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Wykres po modzie u Witka


wozio

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę zaległy ale oczywiście się pochwalę :wink4: . Teraz myślę o zmianie turbiny i dołożeniu IC po prawej stronie. Pozdro dla Witka i organizatora grupowego CHIPA Kileeer-a.

GroteFoto-QLYVKPRO.jpg

Nie wiem czy wyraźny wykres jak coś to poniżej adres, może będzie lepszy:

http://www.mojalbum.com.pl/GroteFoto-QLYVKPRO.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką :wink4:

fatycznie , moje stare blb tak chodzilo ze jak wsadlemdo brd to mi sie wydawalo ze nie jedzie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie teraz jezdzi?

Po modzie jeździ się fajnie. Na początku nie odczuwałem za bardzo zmiany ale po krótkim czasie przesiadłem się na kolegi identyczna audi żeby porównać to powiem ze różnicę znacznie czuć.

Dodatkowo można zaobserwować spadek wartości spalania. Obecnie po przejechaniu dystansu ok. 9000 km średnie spalanie na komputerze wynosi 5,8 l/100km (poprzednia wartość to ok 6,4 l/100km). Dosyć ciekawe zjawisko tym bardziej że teraz raczej większy mam apetyt na szybsza jazdę :tongue4:[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:48_________________________________________________

sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką :wink4:

fatycznie , moje stare blb tak chodzilo ze jak wsadlemdo brd to mi sie wydawalo ze nie jedzie :mysli:

a to ciekawe, z czego to mogło wynikać?[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:49_________________________________________________

wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

może i niska temperatura najważniejsze, że po modzie zasuwa elegancko. Co do twojej wątpliwości w wysoką serię powiem że jak próbowaliśmy się z kumplem on Honda Acord z 2,0 benzyną - 155KM to szliśmy łeb w łeb czyli nie było źle moim zdaniem, a jak poczytasz trochę to bezwzględnie widać że silniki BLB często wychodzą sporo ponad normę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

Filozofujesz. Niektore silniki nawet przy niskiej temp. nie maja takich bonusow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile dałeś siana jeśli mozna wiedzieć ?

A pewnie ze 40 snopów...

Takie pytania to na PW sie zadaje :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile dałeś siana jeśli mozna wiedzieć ?

Poczytaj tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_chip_grupowy_w_mazowieckim_u_slynnego_mistrza_rogala-t116598.0.html.

To wątek na temat grupowego mapowania furaczy. Jest wszystko opisane łącznie z ceną dla ludzi z grupowego i dla indywidualnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

Kolego bzdury piszesz. Temeperatura, jaka by nie była jest sprowadzana (przeliczana) do temperatury normalnej normy DIN czy też PN, wg. której jest kalibrowana hamownia. Stąd wynikają "myki" z temeperaturą, bo jak umieści się czujnik temeperatury zewnętrznej, np. za chłodnicą auta, to z fizycznie uzyskanych np.140 KM robi się "cudownie" np. papierowe 155 KM.

Są tacy tunerzy, którzy nagminnie tak walą w rogi klientów (nie jest to Rogal).

Wyraźnie widac to na wykresie z hamowni, kiedy masz podaną moc fizycznie uzyskaną i moc wg. normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

długo się nie zastanawiaj i dokładaj T od BRD oraz prawy IC. Polecam :good:

ArkadiuS ile dałeś za prawy IC i turbine BRD? A może masz jakieś dobre źródło żeby zakupić te graty? Witek mówił że zarąbiście z silnikami BLB śmiga turbina od 170 KM common rail ale nie wiem jaki ona będzie miała symbol i czy zamontuje sia ją bez większych ingerencji na zasadzie wyjąć stara włożyc nową.

Muszę pomyśleć o tym, ale chyba nie wydole teraz finansowo bo na wakację też trzeba by było gdzieś furaczem skoczyć i trochę odpocząć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo ze 170 CR zakładał do swojego auta Jaro4444 poczytaj jego wątek tam jest wszystko dokładnie opisane.

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t126217.0.html;highlight=caha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, wątek bardzo ciekawy - Jaro4444 niezłym jest magikiem. Chyba jednak poszukam turbinki z BRD bo wydaje mi się że montaż jej będzie mniej skomplikowany. Ciekawe czy jeszcze Jaro4444 ma swoją poprzednią którą oferuje w wątku ale wątpię. Musze do niego zastukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak poszukam turbinki z BRD bo wydaje mi się że montaż jej będzie mniej skomplikowany.

Dorobienie flanszy pod turbinę to nie jest tragedia. Przyspawanie jej do wydechu jeszcze mniejsza. Kupienie kolektora wydechowego od 2.0 CR i założenie go to też zero stresu. Kupisz wszystkie potrzebne graty poniżej ceny turbiny od BRD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaro4444 a jak u ciebie to turbo się spisuje?? Jakąś korekte programu robiłeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...