Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


kowal1020

Rekomendowane odpowiedzi

- lekko przycina sie VTG w sprezarce

- przeplywomierz - wyglada ze zakonczył swoj zywot - kiedy wymieniales filtr powietrza ?

- EGR - zaslepiony

Reszta OK.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 miesiecy ???... do wymiany natychmiast....

Po tym powtorz logi - 011,010,008 i 003 dynamiczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zasyfiona zmienna geometria VTG - stad to niestabilne cisnienie doladowania

- przeplywomierz ledwie zipie.... mozesz sprobowac przeczyscic ale chyba bez wymiany sie nie obejdzie

Jednak na poczatek zająbym sie sprezarką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężarkę zregeneruję jak znowu zacznie wchodzić w tryb awaryjny. (w TurboReg regeneracja geometrii 2000-300zł) a jaki u mnie jest przepływomierz? Bo podobno nie da się u mnie wymienić wkładu.[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 16:54_________________________________________________Bardzo dziekuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam taki problem z turbo. Czyściłem turbo dwa razy i mam podobne logi 011 jak kolega. Czy podczas gwałtownego przyśpieszania w zakresie 1600-2300 obr słyszysz taki cichy szum/syczenie? U mnie coś takiego jest, z tym, że logi 003 mam ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz masz wymienny z całą puszką z resztą jak kupujesz nowy to i tak dostajesz z puszką kompletny ale tak jak piszą koledzy na początek zajął bym się przeczyszczeniem turbiny katalizator masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizatora nie mam, a co do turbiny, to 2 miesiące temu była dokładnie czyszczona, po czyszczeniu jeździłem dynamicznie. moim zdaniem jest za dużo luzu na kierowniczkach. Stają one "kantem" i dlatego mam ten problem z turbiną. Bo niemożliwe żeby trzeba było czyścić turbo co 2 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma kata to turbo nie zasyfi się raczej tak szybko :)

Ja mam taką propozycję żebyś zamienił miejscami zaworek n18 i n75 (powinny być takie same) i sprawdził co się będzie działo :) znaczy żebyś po zamianie zrobił logi 003 i 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profilaktycznie i tak zamień i zrób logi 003 i 011, później z powrotem zamienisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy co rozumiesz przez padnieta ... jezli auto bedzie na awaryjnym pomiarze powietrza [550mg/r] to nie ma mozliwosci zebyc doszedl do 180 km/h ... jezeli przeplywomierz bedzie lekko podcinal gnoj to jest to jak najbardziej realne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że był pęknięty węzyk podciśnienia. zrobiłem nowe logi, jak by Ktoś mógł zerknąć. z góry dziękuję

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14552.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14553.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14554.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14555.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dosc ze regulacja cisnienia doladowania szwankuje - zasyfione VTG, to przeplywomierz tez slabawy...

Turbo nie jest takie tragiczne - troche takiej jazdy jak wczoraj ze Spankym po Pulawskiej :wink4: i VTG dojdzie do siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...