Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


kowal1020

Rekomendowane odpowiedzi

no tnie... ale regulacja cisnienia doladowania tez szwankuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ci odradzam rozbieranie turbo bo według mnie nic ci to nie pomoże

ja radze gruntownie przepatrzenie dolotu, rozkręcenie wszystkich węży, odtłuszczenie mydłem, skręcenie na maxa, sprawdzenie i przedmuchanie wężyka wchodzącego do ECU, wypadało by też ECU sprawdzić czy nie ma tam oleju, no i uszczelnienie czujnika temp powietrza,

no i wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych, nawet jak wygląda dobrze, oraz sprawdzenie pompy vacum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo lepiej,ale nie jest jak byc powinno,musisz miec cos jeszcze z nieszczelnoscia,jak spanky pisal jeszcze podcina gnoj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź te elastyczne łączniki na rurach i jak mówiłem podmień na chwile n18 i n75 i zrób logi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz też plastikowy zaworek cofania taki biało-czarny koło turbiny na wężyku podciśnieniowym, w jedna ma byc przepływ a druga nie, ostatnio pytąłem się ile on kosztuje, 56zł ori,

a wspomaganie hamulca działa ok? czy czasem zdarzy sie ze trzeba mocno depnać

mogłbyś wrzucic też loga 000 i 010 dynamicznego no i wymień wężyki, to nie kosztuje 550zł..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem narazie wężyki, wyczyściłem ten co leci do ecu. hamulce mam dobre. zaworek "biało-czarny" w porządku. Oto nowe logi.

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15023.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15024.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15025.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15026.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_15027.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci że ja właśnie będę walczył z tym co ty masz, u mnie jest to samo, falowanie ciśnienia, została mi do podmiany i sprawdzenia gruszka no i vacum pompa, można jeszcze by czepić się N75 ale chyba już podmieniałeś i bez zmian. Co do wężyków to ponoć trzeba takiej długości jak były, ja z etką i linijką docinalem.

jakie powinno być podciśnienie na biegu jałowym z załączonym basic setting grupy 011 na wężyku wchodzącym na turbinę? ja miałem 0,76bara no i zero co 10s, nie wiem czy nie powinno być więcej np. 0,9bara...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi chodziło o podciśnienie mierzone wakuometrem na wężyku :) vag tam jest potrzebny wyłącznie to tego by N75 pracował w pełnym zakresie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...