MalyBuli 0 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam oto wykres mojej po zmianie wtrysków i wizycie u Mistrza. Po zmianie wtrysków seria niestety po modyfikacji bez szaleństwa bo turbo coś za mało pompuje ale mistrz witek powiedział ze jak doprowadzę ciśnienie turbo do porządku to zrobimy adaptacje i spokojnie 10KM przybędzie ale jak na poczciwego 1Z(90KM) to i tak Jeżeli macie jakieś propozycje od czego zacząć szukanie przyczyny ciśnienia to piszcie. gr011 po wirusie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 gratulacje... napewno odczuwasz różnicę, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 a jaka przyczyna tego niedoladowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalyBuli 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 no właśnie nie wiadomo powinno pompować a nie chce pokombinuje coś z tymi wężami od n75 bo jak spojrzałem na logi jak miałem z nim problem w marcu to pompowała spoko ale wtedy wariował n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtados 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam A jak sprzęgło reaguje, nie dostaje za bardzo ? Też mam chrapkę na wirusa i wtryski, byłem nawet w DS, ale przepływka kuleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalyBuli 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Sprzęgło bez problemu ale ja niedawno wymieniłem je na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 pytasz sie o sprzeglo jakby tu 400nm bylo moze sztange trzeba podkrecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalyBuli 0 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Piotrku już chyba jasne, ze trzeba sztangę podkręcić bo zrobiłem test i odpiąłem wężyk od gruszki co spuszcza ciśnienie z turbo i zrobiłem logi. Turbo dmuchało nawet 2500 wiec wszystko jest sprawne trzeba tylko sztangę podkręcić ba spuszcza za szybko tylko mam pytanie czy ja skrócić czy wydłużyć i miej więcej o ile?? Co ty na to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalyBuli 0 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 wielkie dzięki Piotrku za link moze dziś podreguluję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Hej, no i jak wyregulowałeś już tą sztangę? wklej logi 011 jak już będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się