odzim 0 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 witam, zmieniłem sobie w silniku 90 tdi z turbina vnt wtryski od 110 asv auto stalo sie wyraźnie żwawsze i dostało wigoru , po wgraniu wsadu orginalnego od 110 asv auto starciło dół (mam kompa edc15 wiec moge mieszać w tych softach kabelkiem) załączam logi i prosze o komentarz Log (21 - 011) przed wgraniem Log (22 - 011,008) przed wgraniem Log (23 - 008)po wgraniu Log (24 - 011,011)przed i po wgraniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Luftu z dolu brakuje... trzeba zmienic mape doladowania - konkretnie wysterowanie zaworka N75... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 ok ale to jest wsad orginału asv , a wgrany jest w silnik alh , a te silniki rózniły sie softem i wtryskami turbo zaworki wszystko osprzet jest ten sam , a mapy nie byly zmieniane bo zgrałem wsad z asv i wgralem w alh , to czemu trzeba poprawiać mape wysterowania n75 ,to ona nie jest zapisana w ecu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 A to auto to sprawne bylo... bo i przed i po jest niedoladowanie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 nie przesadzaj , przy 1650 ładowao ile potrzeba a teraz od 2000 i skad taka roznica zdolu bo góra to lata duzo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 przydalo by sie zajrzec w softy i porownac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 dzisiaj przejechalem sie golfem który byl dawcą softu i z dołu zbiera sie o niebo lepiej niz moj do 2000 potem ida tak samo [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 22:48_________________________________________________jednak bez porównania softów sie nie obejdzie - dam znac po analizie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 jednak bez porównania softów sie nie obejdzie - dam znac po analizie roznią się ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 softy sie róznią i sterowniki tez , ten z asv obsluguje manual, automat, 4x4 manual i 4x4 automat a ten mój alh tylko manual i automat, i pewnie nie radzi sobie z tym softem z asv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 najlepiej z dwoch softow zrobic jeden [na bazie tego z alh] i bedzie wszystko hulac jak ori ASV ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się