Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z podciśnieniem


groszek27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wczoraj wracając z trasy straciłem doładowanie nagle.

Zgasiłem autko odpaliłem i nadal muł straszny a po chwili notlauf.

Posprawdzałem wężyki i nic nie znalazłem.

Jak dodaje gazu to wąż od IC jest miękki ale jak zdejmę wężyk idący z trójnika do filtra powietrza i zaślepię go i dam gazu to wąż od IC robi się twardy i turbo ładuje na maxa..

Co mogę jeszcze sprawdzić ? VAG pokazuje standardowo 575.

Przepływka podmieniona i nic to nie dało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz Vaga to daj tu log dynamiczny grupy 011 a przy okazji podmień N18 w miejsce N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo zapieczone nie jest bo tak jak pisałem jak zaślepie wężyk od filtra powietrza to sztanga się rusza i turbo ładuje na maxa az do notlaufu. Logu nie mam niestety bo podczaj jazdy padła mi bateria ale generalnie wyglądało to tak że doładowania nie było i po chwili notlauf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

totalny brak doładowania, zastanawiające jest to, że jak zatkasz wężyk wyrównujący podciśnienie z ciśnieniem atmosferycznym to jest przeładowanie (nie wiem jak stwierdziłeś przeładowanie - pewnie Vagiem) ale jeśli tak się dzieje to w miejsce N75 wepnij N18 i zloguj ponownie, gdyby spadł wężyk podciśnienia albo spadłby wąż powietrza doładowanego to fakt zaślepienia wężyka idącego z króćca ATM w N75 niczego by nie zmienił - chyba, że nadal jest niedoładowanie i notlauf a gdyby wypięła się wtyczka z N75 to jechałbyś od samego początku w trybie awaryjnym. Winy upatruję zatem w N75 bo wężyki podciśnienia sprawdziłeś (jak piszesz) i dziury w nich nie zauważyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienie jeszcze N75 i zobaczymy co się będzie działo.

Dzięki za pomoc!!!![br]Dopisany: 13 Czerwiec 2010, 08:36_________________________________________________Podmieniłem N75 i okazało się że to on był winowajcą.

Zaraz zamawiam nowy na alledrogo :)

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2010, 16:46_________________________________________________Jaki N75 kupić bo na allegro tego dużo i niektóre nazywają zaworami EGR a t nie egr.

Czy taki zawór jak poniżej będzie pasował do AFN:

1. http://allegro.pl/item1069670512_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html

2. http://allegro.pl/item1068600774_oryg_zawor_cisnienia_egr_n75_vw_audi_skoda_seat.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy N75 ma białą główkę więc nawet ten opisany jako zawór EGR w drugim linku to jest N75 a nie N18 ale w miejsce N75 można z powodzeniem wstawić N18 (z czarną główką czyli cały czarny) bo obydwa elektrozawory pracują tak samo. Wybierz najtańszy z alledrogo i będzie OK - pod warunkiem, że otrzymasz sprawny ale jeśli nie to zawsze można reklamować. Możesz też wykorzystać swój N18 i wstawić w miejsce N75 a EGR u siebie zaślepić i wtedy kasa zostanie Ci w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz, dobrze że zwróciłeś na to uwagę, z tego co mi wiadomo to Ty potrzebujesz N75 na wtyczkę prostokątną czyli taki :

http://motoallegro.pl/item1069736435_zawor_konwerter_regulacji_n75_bialy_tdi_audi_vw.html

a nie na wtyczkę półokrągłą, można by się pokusić o wtyczkę półokrągłą ale wtedy musiałbyś rozebrać swoją oryginalną wtyczkę i pozostawić w niej tylko same piny ale wtedy jest ryzyko, że w czasie jazdy wtyczka może się sama wypiąć i automatycznie auto wpadnie w tryb pracy awaryjnej.

Mimo różnicy we wtyczkach elektrozawory jednak działają tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

Ja się podepne bo dzisiaj spraawdziłem wąż idący od IC w kierunku kolektora ssącego i po dodaniu gazu na luzie tylko lekko twardnieje, ale spokojnie da się go ugiąć.... Tak ma być czy ma być twardy że nie będzie możliwości żeby go zgnieść ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...