Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


jedrusa4

Rekomendowane odpowiedzi

Musisz mieć ori przekaźnik by podłączyć nowe przyciski pod stare. Stare są wciskane i zwierają na stałe a nowe są tylko zwierne na chwile. I wlasnie tutaj potrzebny jest ten przekaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wlasnie zmienialem obecnie konsole na poliftowa i nic nie zmieniqlem w kabelkach tylko dodalem jeden pin do podswietlenia porownaj sobie kostki od klimatronika te uciente z tymi obecnymi co masz i bedziesz wiedzial co jest grane. Ja tylko w malej czarnej dodalem jeden pin. Zrobilem przeciwmgielne na orginalnych czesciach i smiga wszystko elwgancko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zmieniłem u siebie konsole z przedliftu na II lifta.

Do całej operacji zakupiłem cały komplet, czyli konsola środkowa razem z przełącznikami, klimatronik, popielniczka i co najważniejsze kosz 2din.

Na początku wyglądało to tak:

diAUA.jpg

K7eMJ.jpg

Przed przystąpieniem do rozbierania było trochę przygotowań, ze względu na to że konsola była pod radio 1din, a przerobiłem ją na 2din, w tym przypadku poodcinałem uchwyty do których mocuje się kosz i odcięcie tylnej części konsoli. Uchwyty przełożyłem tak żeby można było przykręcić konsole do kosza, trochę lutowania i pełen sukces :naughty:

djbjJ.jpg

xoYI9.jpg

No i przygotowanie kosza, ponieważ kupiłem go po małej stłuczce więc trochę musiałem się namęczyć żeby go dopasować :wallbash:, trochę klejenia i lutowania i udało się :decayed:

loqPS.jpg

Do ściągnięcia starego tunelu w moim przypadku z podłokietnikiem, odkręciłem trzy nakrętki mocujące podłokietnik, i dwie śrubki z przodu przy konsoli, wtedy tunel nam schodzi. Do ściągnięcia konsoli trzeba najpierw odkręcić dwie śrubki tam gdzie mamy ramkę pod niestandartowe radio, po jednej śrubce z każdej strony, wtedy mamy możliwość odkręcenia następnych dwóch śrub, które trzymają ramkę ozdobną. Po tej operacji mamy dostęp do klimatronika, który trzyma się też na dwóch śrubach imbusowych, odkręcamy je i panel klimatronika wyciągamy. Wtedy możemy się zabrać do odkręcania konsoli, która jest zamocowana na sześć śrub, cztery z przodu i dwie po bokach w miejscu gdzie mamy nogi. po wyjęci wszystkiego i wyciągnięci kosz wygląda to tak:

xrFjS.jpg

Później zacząłem składać to wszystko w odwrotnej kolejności.:

KaEi0.jpg

No i oczywiście jeszcze przeróbka instalacji, ze względu na to że są inne kostki w nowych przełącznikach (awaryjne i przeciwmgielne), podłączenie podgrzewania tylnej szyby i lusterek, z tym nie ma problemu podłączamy to do nowego klimatronika i hula aż miło :decayed:, do klimatronika wszystkie kostki pasują, ale niestety trzeba powalczyć z podświetlaniem panela i jak u mnie z przypadkiem załączania się sprężarki(u mnie było sterowanie masą, a teraz jest plusem), do tego dochodzi jeszcze regulacja świateł ja przeniosłem u siebie tak jak to jest w poliftach po lewej stronie kierownicy, trzeba przedłużyć przewody.

dpNSA.jpg

Kiedy już ogarnąłem się z elektryką zacząłem składać dalej.

dq6PJ.jpg

Oczywiście popielniczka niestety musi być też pod radio 2din bo jest węższa od modelu pod radio 1din. U mnie akurat założyłem navi plus, ale można po takiej operacji wrzucić dowolne radio 2din, efekt niesamowity.

drbaA.jpg

Oczywiście osłonę na lewarek zmiany biegów też miałem z konsoli 1din, niewielkie cięcie i dopasowana super.

No i tunel z zapalniczką

Kefh0.jpg

No i oczywiście końcowy efekt mojego dzieła, który naprawdę cieszy oko

lxg3J.jpgv

Witam, zmieniłem u siebie konsole z przedliftu na II lifta.

Do całej operacji zakupiłem cały komplet, czyli konsola środkowa razem z przełącznikami, klimatronik, popielniczka i co najważniejsze kosz 2din.

Na początku wyglądało to tak:

diAUA.jpg

K7eMJ.jpg

Przed przystąpieniem do rozbierania było trochę przygotowań, ze względu na to że konsola była pod radio 1din, a przerobiłem ją na 2din, w tym przypadku poodcinałem uchwyty do których mocuje się kosz i odcięcie tylnej części konsoli. Uchwyty przełożyłem tak żeby można było przykręcić konsole do kosza, trochę lutowania i pełen sukces :naughty:

djbjJ.jpg

xoYI9.jpg

No i przygotowanie kosza, ponieważ kupiłem go po małej stłuczce więc trochę musiałem się namęczyć żeby go dopasować :wallbash:, trochę klejenia i lutowania i udało się :decayed:

loqPS.jpg

Do ściągnięcia starego tunelu w moim przypadku z podłokietnikiem, odkręciłem trzy nakrętki mocujące podłokietnik, i dwie śrubki z przodu przy konsoli, wtedy tunel nam schodzi. Do ściągnięcia konsoli trzeba najpierw odkręcić dwie śrubki tam gdzie mamy ramkę pod niestandartowe radio, po jednej śrubce z każdej strony, wtedy mamy możliwość odkręcenia następnych dwóch śrub, które trzymają ramkę ozdobną. Po tej operacji mamy dostęp do klimatronika, który trzyma się też na dwóch śrubach imbusowych, odkręcamy je i panel klimatronika wyciągamy. Wtedy możemy się zabrać do odkręcania konsoli, która jest zamocowana na sześć śrub, cztery z przodu i dwie po bokach w miejscu gdzie mamy nogi. po wyjęci wszystkiego i wyciągnięci kosz wygląda to tak:

xrFjS.jpg

Później zacząłem składać to wszystko w odwrotnej kolejności.:

KaEi0.jpg

No i oczywiście jeszcze przeróbka instalacji, ze względu na to że są inne kostki w nowych przełącznikach (awaryjne i przeciwmgielne), podłączenie podgrzewania tylnej szyby i lusterek, z tym nie ma problemu podłączamy to do nowego klimatronika i hula aż miło :decayed:, do klimatronika wszystkie kostki pasują, ale niestety trzeba powalczyć z podświetlaniem panela i jak u mnie z przypadkiem załączania się sprężarki(u mnie było sterowanie masą, a teraz jest plusem), do tego dochodzi jeszcze regulacja świateł ja przeniosłem u siebie tak jak to jest w poliftach po lewej stronie kierownicy, trzeba przedłużyć przewody.

dpNSA.jpg

Kiedy już ogarnąłem się z elektryką zacząłem składać dalej.

dq6PJ.jpg

Oczywiście popielniczka niestety musi być też pod radio 2din bo jest węższa od modelu pod radio 1din. U mnie akurat założyłem navi plus, ale można po takiej operacji wrzucić dowolne radio 2din, efekt niesamowity.

drbaA.jpg

Oczywiście osłonę na lewarek zmiany biegów też miałem z konsoli 1din, niewielkie cięcie i dopasowana super.

No i tunel z zapalniczką

Kefh0.jpg

No i oczywiście końcowy efekt mojego dzieła, który naprawdę cieszy oko

lxg3J.jpg

Witam. Wiem ze temat bardzo stary ale mam nadzieje ze ktoś mi pomoże. Nie załącza mi się również sprezarka pewnie tez mam sterowanie masą jak podmienić piny aby sprezarka się ruszyła. Z gory dziękuje za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem konsole na poliftową auto z 98 roku i mam problem, a mianowicie podświetlenie climatronika świeci ale bardzo słabo, podświetlenie przełączników podgrzewanych foteli świeci normalnie dużo jaśniej niż podświetlenie climatronica, podświetlenie brane z tej czarnej kostki od silniczka i słabo świeciło, więc wziąłem bezpośrednio po zapłonie i dalej słabo świeci może ktoś podpowie co zrobić aby świeciło normalnie


problem rozwiązany, w moim przybadku byla to wypalona linia w liczniku która naprawiłem i teraz podświetlenie działa jak należy mozna regulować natężenie oświetlenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczyłem dzisiaj ze swapem konsoli u siebie.

Dla tych którzy mają klimatronik podświetlany żarówkami (czyli 1995 i 1996r) i zmieniają na klimatronik po II lifcie:

1. z beżowej kostki wyciągnąć przewód szaro-zielony(drugi od lewej) i przekładamy go do małej czarnej kostki pod pin 1 od lewej(patrząc na numerację pinów w kostce jest to pin nr7). Przewód szaro-niebieski przekładamy do beżowej kostki gdzie wyciągnęliśmy przewód szaro-zielony.

2. w małej czarnej kostce pod pin 2(a patrząc na numerację pinów w kostce, jest to pin6) od lewej podłączamy +12V po włączeniu świateł postojowych(do lepszego podświetlenia wyświetlacza) najlepiej podpiąć się pod przewód niebiesko-szary(będzie wtedy możliwość regulacji natężenia oświetlenia)

3. w małej czarnej kostce z pinu nr4 wypinamy przewód (kolor brązowy)

U mnie po tej operacji podświetlenie klimatronika działa prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mam pytanie odnośnie konsoli 1 din a 2din . Czy konsola 2 din z angola podejdzie do europejczyka ??? Bez przeróbek cięć piłowań itd. Z góry dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mam pytanie odnośnie konsoli 1 din a 2din . Czy konsola 2 din z angola podejdzie do europejczyka ??? Bez przeróbek cięć piłowań itd. Z góry dzięki za podpowiedzi.

Podchodzi P&P z tym ze trzeba przełożyć przyciski na stronę schowka i odwrotnie. To jest zamienne.

Biegów w angolu tez nie masz odwrotnie niz w Eu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak podłączyć przeciwmgielne bo tylko to mi zostało zrobić o nie wiem jak auto z 97 roku modelowo 98

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A i jeszcze lusterka do czego podłączyć ?? To te dwa cienkie kabelki co były w kostce do podgrzewania szyby?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok będę miał a gdzie to podłączyć i skąd ten plus dać na klimatronik bo mi sprężarka nie chodzi

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edytowane przez Krzysiek Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam a4 z 1996roku. 

Czy wymieniajac cala konsole z tunelem na 1 din 2lift mogę liczyć, że "wszystko" będzie grać? Warto się bawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.04.2016 o 21:25, kamdaro napisał:

Ja wlasnie zmienialem obecnie konsole na poliftowa i nic nie zmieniqlem w kabelkach tylko dodalem jeden pin do podswietlenia porownaj sobie kostki od klimatronika te uciente z tymi obecnymi co masz i bedziesz wiedzial co jest grane. Ja tylko w malej czarnej dodalem jeden pin. Zrobilem przeciwmgielne na orginalnych czesciach i smiga wszystko elwgancko

I ze starej kostki od przeciwmgłowych normalnie kable poucinałeś i polutowałeś z kostką od polifta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ze starej kostki od przeciwmgłowych normalnie kable poucinałeś i polutowałeś z kostką od polifta?

 

Nawet jak polutował to i tak to nie może działać z racji innego rodzaju przycisku.

Musiałby non stop trzymać przycisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, darek995 napisał:

 

Nawet jak polutował to i tak to nie może działać z racji innego rodzaju przycisku.

Musiałby non stop trzymać przycisk.

Wiem wiem, tyle już się zorientowałem w temacie.
Kolega pisał że na ori częściach dlatego zapytałem jak, u siebie mam prawie finisz  tylko przeciwmgłowe mi zostały i nie wiem jak to ugryźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem, tyle już się zorientowałem w temacie.
Kolega pisał że na ori częściach dlatego zapytałem jak, u siebie mam prawie finisz  tylko przeciwmgłowe mi zostały i nie wiem jak to ugryźć.


No jak? Przekaźnikiem.
Ja miałem przedlifta, potem 1DIN a teraz 2DIN.
Pod ESP nawet ma zamontowany LPG :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, darek995 napisał:

 


No jak? Przekaźnikiem.
Ja miałem przedlifta, potem 1DIN a teraz 2DIN.
Pod ESP nawet ma zamontowany LPG :)

 

No tyle to też wiem że przekaźnikiem:wink:
Ale napisał że na ori częściach, także jestem ciekaw czego z ori części użył? Starych przełączników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , a Ja jestem w trakcie wymiany z 1DIN na 2 DIN . Po flokowałem sobie kilka elementów między innymi tunel i z racji że nie cierpię jak z tyłu palą papierosy już wydałem dekret o zakazie palenia w aucie i w związku z tym zamiast tylnej popielniczki w tunelu zrobiłem sobie coś takiego jak na fotkach . Zegarek dla pasażerów i 4 gniazda USB 3x1A i 1x2.1A POPIELNICZKI NIE MA A PRZYDATNY GADGET JEST . Pozdrawiam

20170715_123643 [40].jpg

20170715_124643 [40].jpg

Edytowane przez Krzysiek Krzysztof
Błąd w opisie i dodanie drugiej fotki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Trochę to trwało (2 lata) Wszystko śmiga jak należy. w sumie dłużej mi zajęło studiowanie postów niż sam montaż. Dziękuję wszystkim którzy konkretnie opisywali cały proces. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.07.2017 o 12:44, Krzysiek Krzysztof napisał:

Witam , a Ja jestem w trakcie wymiany z 1DIN na 2 DIN . Po flokowałem sobie kilka elementów między innymi tunel i z racji że nie cierpię jak z tyłu palą papierosy już wydałem dekret o zakazie palenia w aucie i w związku z tym zamiast tylnej popielniczki w tunelu zrobiłem sobie coś takiego jak na fotkach . Zegarek dla pasażerów i 4 gniazda USB 3x1A i 1x2.1A POPIELNICZKI NIE MA A PRZYDATNY GADGET JEST . Pozdrawiam

20170715_123643 [40].jpg

20170715_124643 [40].jpg

Gdzie teraz masz złącze diagnostyczne ? :eusathink:no i skąd wyrwałeś taki fajny zegarek ?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...