Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Jakie felgii i ET?


pionar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam na oku dwa modele felg:

1. 8,0 x 18" AUDI RS4 do wyboru ET 35 lub ET 45

http://allegro.onet.pl/item1074833585_18_audi_rs4_5x112_vw_poler_mega_wypas.html

2. 8,5 x 18" Tomason TN1 do wyboru ET 30 lub ET 45

http://allegro.onet.pl/item1051393878_felgi_18_5x112_tomason_tuv_biale_blota.html

Opony chciałbym 225/40

I teraz mam pewien dylemat ponieważ przy tym pierwszym raczej zdecydowany był bym na ET 35 i pewnie było by OK tak już przy tych Tomasonach szerokość 8,5 i ET 30 chyba będzie problem na przodzie? a może Tomason ET 45 i dystanse? Jeśli tak to jakie?

Proszę was o opinie o felgach jak i rade odnośnie ET

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz 2 - 1 to już strasznie oklepane.

Najlepsze jest ET35. ET 30 też wejdzie, ale przy 8,5 cala może coś gdzieś kiedyś przytrzeć - zależy od wysokości zawiasu i sprawności amorków.

ET45 - dokupisz dystanse i wsio gra, ale wiadomo to dodatkowy koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał edmondo... Najlepszym wyjściem byłoby et35 i w tym przypadku felga 8 cala. Wtedy najładniej to wygląda. :good: "jest to moja opinia" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglądałoby w b6 avancie felga 18/8 i et 32? Nie będzie nic przycierać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie nic przycierać, jeśli nie założysz zbyt szerokiej opony - przy 225/40 powinno być ok :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki że ktoś odpowiedział :) Opony planuje dosyć wąskie żeby nie zamulić auta, nie chce żeby straciło na przyśpieszeniu. Obecnie mam kola 16/7 i opony 205 profil 55 a planuje do tych 18stek 8 cali szerokich wrzucić opony 215 szerokie a profil jeszce sam nie wiem ale chyba 40 więc będzie naciąg hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki że ktoś odpowiedział :) Opony planuje dosyć wąskie żeby nie zamulić auta, nie chce żeby straciło na przyśpieszeniu. Obecnie mam kola 16/7 i opony 205 profil 55 a planuje do tych 18stek 8 cali szerokich wrzucić opony 215 szerokie a profil jeszce sam nie wiem ale chyba 40 więc będzie naciąg hehe

takiego profilu nie dawaj, bo na 225/40 jest cholernie twardo po polskich drogach, a na 215/40 to już sobie nie wyobrażam :thumbdown: 215/45 owszem, tyle tylko, że zwiększy się średnica koła sporo kosztem poprawy komfortu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi jak z glebą? Teraz mam fabryczne zawieszenie, natomiast chciałbym gwint i obniżyć z 4 cm bo na tych kołach duża przerwa się zrobiła miedzy kolem a nadkolem i przydałaby sie gleba. Do jakiej granicy będzie bezpiecznie obniżyć auto żeby nie ocierały koła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie -35mm H&R na twardych amortyzatorach KONI Sport i nic nie obciera - jedynie jak się szybciej podjedzie pod próg zwalniający, to dupnę spodem auta (zdarzy się czasem). jest twardo, mało komfortu, ale miodnie wygląda i się prowadzi na równych drogach.

Przy feldze 8" ET 43 i 225/40 szerokiej oponie NIGDY nie zdarzyło mi się przytrzeć kołem o ranty. Z felgą ET35 tez nie powinno być problemu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jeszcze czy po zmianie kół z 18 na 16stki powinienem robić kąty czy tam zbieżność? Bo mam wrażenie że teraz ściąga trochę na jedną strone;/ a wcześniej było dobrze, chyba ze już sobie zmyśliłem i szukam dziury w całym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie kól nie musisz.

Ale być może coś trafiłeś i trzeba zrobić zbieżność. Zbieżność zrób na 16 najlepiej, bo przy 18 jest ciężej się dostać i mechanik może stękać :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na 16 napewno jest dobrze bo idzie prosto przy 100km/h bez tryzmania kierownicy wiec tylko przy 18stkach mama wrazenie ze lekko na prawo sciaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro na 16 jeździ dobrze, to winy szukaj w oponach.

Zamień stronami na początek i sprawdź na idealnie prostej drodze.

Przy szer. 225 i większej każda fałda, koleina jest bardziej odczuwalna, więc i samochód jest bardziej "nerwowy" - sam sobie ustala, gdzie jedzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie te opony są takie nie bardzo;/ i wypadało by je zmienić ale ten sezon chciałem jeszcze przelatać. Ogólnie chyba ktoś na dużym negatywie z tyłu jeździł bo tylne kapcie są wydarte najbardziej od wewnętrznej strony eh, może i to dlatego coś się tak nieswojo jeździ.

Dzięki za porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...