Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie mam dpf (chyba). Leje Millersa do kijanki benzynowej i jest OK.

Jaki konkretnie ten Millers i ile wchodzi oleju do mojego silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba dobre Lagerek.

XV - filtr dobierz przez dobierarki np na stronie knechta

wysłane z prodiża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

endriu

ostatnio miałem Motula to teraz wypróbuje Valvoline. Tylko nie ma normy 505.01 a chyba musi być do mojego silnika?

Edytowane przez Lagerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

endriu

ostatnio miałem Motula to teraz wypróbuje Valvoline. Tylko nie ma normy 505.01 a chyba musi być do mojego silnika?

All Climate, Dura Blend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sam co XV wyzej. Czyli millersa. Valvo dla Ciebie to Synpower MST C3

http://pro-choice.pl/synpower-mst-c3-5w40-5l-p-1340.html

wysłane z prodiża

Edytowane przez endriuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ostatnich 4 wymian oleju mniej więcej co 9kk zalewalem Motula Specyfic 505.01. Zauważyłem że w okresie zimowym już gdy temp jest 0*C lub zimniej to silnik ciężej odpala. Widziałem kiedyś broszurę parametrów olei i były oleje które miały lepsze smarowanie w niskich temp. Z tego co pamiętam takim olejem był LL . Myślicie że zmiana oleju może coś zmienić w warunkach zimowych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ostatnich 4 wymian oleju mniej więcej co 9kk zalewalem Motula Specyfic 505.01. Zauważyłem że w okresie zimowym już gdy temp jest 0*C lub zimniej to silnik ciężej odpala. Widziałem kiedyś broszurę parametrów olei i były oleje które miały lepsze smarowanie w niskich temp. Z tego co pamiętam takim olejem był LL . Myślicie że zmiana oleju może coś zmienić w warunkach zimowych ?

Problemu raczej szukałbym w świecach żarowych lub w kondycji silnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece żarowe wymienione rok temu . Jeśli miała by to być kondycja silnika to co sprawdzić? Czy zaslepienie egr i usunięcie katalizatora świadczy o zmianie normy oleju jaka zaleca producent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...