Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Ceramizer. Jak masz przebieg powyzej 200tys mozesz zalac. Polepsza sprezanie i redukuje zuzycie oleju oraz silnika.

wysłane z prodiża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • dopuszczenia producentów: MB-Approval 229.51, VW 502 00 – 505 01, FIAT 9.55535-S1, VAG, GM-OPEL dexos2®(zastępuje GM-LL-A-025 & B-025), PSA B712290 takie ma nromy niby jest do dpf ale sie waham i nie wiem czy go wlac czy nie ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ktory Motul lepszy do 2.0 TDI z DPF?

X-Clean+ czy Specific 507.00?

Poogoglowałem troche i natrafiłem na informacje, ze DPF czesciej sie wypala przy X-clean niz na Specific co niby ma swiadczyc o wiekszej zawartosci popiołow w X-clean. Czy ktoś moze to potwierdzić? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Panowie ktory Motul lepszy do 2.0 TDI z DPF?

X-Clean+ czy Specific 507.00?

Poogoglowałem troche i natrafiłem na informacje, ze DPF czesciej sie wypala przy X-clean niz na Specific co niby ma swiadczyc o wiekszej zawartosci popiołow w X-clean. Czy ktoś moze to potwierdzić? Pozdrawiam.

dobrze wygooglowałeś. Od wielu klientów dostałem info że na specific dużo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec może warto zwrocić sie do adminów o aktualizacje podwieszonego postu ktory rekomenduje ten olej jako "zapowiada sie ciekawiej niz SPECIFIC". ? Ten wpis wisi tam od lat. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

temat rzeka także przejdę do konkretów , a4 b5 97' afn , lany był olej castrol magnatec 10-40 od x czasu zamierzam wymienic w końcu tylko teraz pytanie na co , chodzi mi po głowie ciągle Liquin Moly high tech 10-40 . Problem jest taki ze turbawka bierze duzo oleju (do regenracji jak najszybciej , przechodzi w tryb awaryjny itd) usłyszałem od jednego janusza lej chłopie 15-40 bo bierze olej i jeszcze jedna ważna rzecz 750 kkm przebiegu . Licze na jakieś ciekawe propozycje i wyjaśnienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie leje castrola 5w30 ale będę robił chipa i nie wiem czy zostać przy tym czy zmienić na inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

temat rzeka także przejdę do konkretów , a4 b5 97' afn , lany był olej castrol magnatec 10-40 od x czasu zamierzam wymienic w końcu tylko teraz pytanie na co , chodzi mi po głowie ciągle Liquin Moly high tech 10-40 . Problem jest taki ze turbawka bierze duzo oleju (do regenracji jak najszybciej , przechodzi w tryb awaryjny itd) usłyszałem od jednego janusza lej chłopie 15-40 bo bierze olej i jeszcze jedna ważna rzecz 750 kkm przebiegu . Licze na jakieś ciekawe propozycje i wyjaśnienie :)

Napraw turbo, bo żaden olej nie naprawi Ci jej. Jednej z najlepszych olejów do Twojego silnika to: liqui moly 5w40 diesel synthoil

Nie przebieg, lecz norma definiuje jaki olej należy użyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

temat rzeka także przejdę do konkretów , a4 b5 97' afn , lany był olej castrol magnatec 10-40 od x czasu zamierzam wymienic w końcu tylko teraz pytanie na co , chodzi mi po głowie ciągle Liquin Moly high tech 10-40 . Problem jest taki ze turbawka bierze duzo oleju (do regenracji jak najszybciej , przechodzi w tryb awaryjny itd) usłyszałem od jednego janusza lej chłopie 15-40 bo bierze olej i jeszcze jedna ważna rzecz 750 kkm przebiegu . Licze na jakieś ciekawe propozycje i wyjaśnienie :)

Napraw turbo, bo żaden olej nie naprawi Ci jej. Jednej z najlepszych olejów do Twojego silnika to: liqui moly 5w40 diesel synthoil

Nie przebieg, lecz norma definiuje jaki olej należy użyć.

Dla mnie naprawienie turbo= wymiana oleju i filtrów , po oby udanej naprawie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedna ważna rzecz 750 kkm przebiegu . Licze na jakieś ciekawe propozycje i wyjaśnienie :)

Jak naprawisz turbo to lej LM lub FUCHSA 10W40 z molibdenem zalanym przez producenta

lub kup 10W40 producenta do którego masz zaufanie / polecam NESTE / i dodaj dwusiarczek wolframu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyżej jeszcze zapomniał o ceramizerze, moto doktorze, garści piachu i szczypty soli z wieliczki.

No i na koniec podjedź do proboszcza na poświęcenie, wtedy to maske można zaspawać :D

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...