Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

5 godzin temu, nitroo napisał:
14 godzin temu, STTRacings napisał:
ktoś z was może używał firmy  LIQUI MOLY ? do TDI
LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 ?
 

Słaby olej. Po 8k traci właściwości.

A to nie każdy olej traci swoje właściwości po 10k km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, k232 said:

A to nie każdy olej traci swoje właściwości po 10k km ?

Dołączam się do pytania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy, ale ten szczególnie. Seria TopTec jest słaba. Poczytajacie forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/valvoline-allclimate-5w40-diesel-c3-5l-vw-505-01-i6417458189.html            Pewny sprzedawca.

 

Mam trzy samochody AFN ,AWX,BPW,taki olej używam w nich.

Edytowane przez Leopold27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej w tej cenie za 5L nie ma prawa być nic więcej niż średni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Rabbi napisał:

Olej w tej cenie za 5L nie ma prawa być nic więcej niż średni

Ale silniki działają.AFN ma na blacie 781 tyś km przebiegu.

Edytowane przez Leopold27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Leopold27 napisał:

Ale silniki działają.AFN ma na blacie 781 tyś km przebiegu.

AFN to pancerna maszyna:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, BartriczkoSM napisał:

Ja tam tym razem zainwestuje w ori olej VW, 5w40 kosztuje 160zł, więc różnicy wielkiej niema. 

ORI olej to jest to samo co w sklepach. VW nie robi olejów tylko zleca komuś produkcję i nakleja swoje naklejki. 

Dodatkowo ORI olej zmienia się często bo zależy kto im zaproponuje lepsze warunki. Raz Castrol, raz Shell, raz Mobil itp.

Edytowane przez KierowcaTadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Leopold27 napisał:

Low Saps. Ja bym nie brał jak nie masz DPF.  W silnikach PD, popiół w olejach opowiada za smarowanie.  Nie ma sensu lać oleju low saps do silnika PD jeżeli można wlać mid saps. Kiedyś robili też full saps i ten najbardziej dbał o pedeki ale chyba już takich nie ma bo DPF i inne eko wynalazki.

Edytowane przez KierowcaTadek
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KierowcaTadek napisał:

Low Saps. Ja bym nie brał jak nie masz DPF.  W silnikach PD, popiół w olejach opowiada za smarowanie.  Nie ma sensu lać oleju low saps do silnika PD jeżeli można wlać mid saps. Kiedyś robili też full saps i ten najbardziej dbał o pedeki ale chyba już takich nie ma bo DPF i inne eko wynalazki.

Do PD chyba nie ma FullSapsa, tylko MidSaps. Ale do VP są FullSaps 5w40 VW505.

Użytkownikom CR zalecamy wycięcie DPF-u i przejście na olej 5W40 505, np. Motul X-Cess, Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40.

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, cabanmat napisał:

Użytkownikom CR zalecamy wycięcie DPF-u

 

W tych czasach ryzykowanie. Coraz więcej się czyta o kontrolach spalin. DPF out to i dowodzik out i jeszcze jakiś mandat się oberwie.  

Sam bym wyciął ale coś się boję, że kiedyś na mnie trafi kontrola i będzie problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrola spalin to tylko kwestia czasu potem wszyscy się zdziwią jak trzeba będzie wpakować kupę kasy na : DPF,FAP,KAT(WYDECH PRZELOTOWY Z NIERDZEWKI),ZMIANY MAP ITD,teraz ci którzy usuwają potem będą płakać i będzie kupę złomu stało wszędzie bo naprawa będzie przewyższać wartości większości pojazdów.

Edytowane przez Helga
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, cabanmat napisał:

 

Użytkownikom CR zalecamy wycięcie DPF-u i przejście na olej 5W40

 Bezsens.DPF w Audi z CR nie stwarza problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do PD chyba nie ma FullSapsa, tylko MidSaps. Ale do VP są FullSaps 5w40 VW505.
Użytkownikom CR zalecamy wycięcie DPF-u i przejście na olej 5W40 505, np. Motul X-Cess, Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40.
Jeśli się nie mylę to Red Line 5w40 jest Full Saps z normą 505.01. Baza oleju to grupa V (estry). Na karcie charakterystyki wygląda konkretnie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...