PiotruS_04 0 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Jadąc pewnego dnia w deszczowy dzień(nie wiem czy ma to znaczenie) jakieś półtory godziny jazdy od momentu startu jazdy mieszana trochę w miastach i wsiach nastepnie droga szybkiego ruchu, w pewnym momencie samochód stracił moc przy szybkości 150km/h zwolnił do około 100 km/h, auto zachowywało w sie tak jak by mu ktoś sprzęgło wcisł, do 2000 obr/min przyspieszał powyżej rosły juz tylko obroty. Trwało to może dwie minuty, zjechałem na pobocze odczekałem moment na wolnych obrotach i zgasiłem samochód, po chwile odpaliłem samochód i problem ustąpił, lecz jadąc jakie 10 km dalej problem sie powtórzył później już nie wystąpił, tylko ze od tego momentu nie byłem na żadnej dłuższej trasie. Czy komuś z was tez się tak działo i mógł by mi pomóc jakie mogą być tego przyczyny? Sprawdzałem tez na VAGU konkretnych błędów nie wykazał, sytuacja ta miała miejsce około miesiąc temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek i karina 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 czesc mam ten sam problem jaka jest przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nonilion 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Turbina przeładowała. Być może zapieczone kierownice w turbinie, być może problem z wysterowanie ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Arrkadiusz 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Albo to wina zaworu N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi78 1 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 może to...może tamto...a najszybciej by było ja byś podłączył waga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiPrzemcio 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Witam! Ja również mam ten sam problem a dokładnie to tak, spokojnie jadę i wrzucam 5 bieg jadę 120, 130 i 140km/h i obroty są do 3000obr./min. dalej ani obroty ani prędkościomierz nie idzie ciągnąć i nie wiem co jest nie tak, ktoś wie? Dodam, że jeżdżę na ukraińskim paliwie ON ze stacji Lukoil. Filrt paliwa, powietrza, kabinowy wymieniałem rok temu w marcu, natomiast filtr oleju i olej Motul wymieniałem jesienią. 1.9TDi 110KM AFN 97r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 kolejny szukajacy wróżb. podlacz VAGa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam7 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 u mnie tak się działo kilka razy, podpięty vag i błąd położenia wałka rozrządu, prawdopodobnie pasek rozrządu był za luźny - opinia mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek040486 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 u mnie tak się działo kilka razy, podpięty vag i błąd położenia wałka rozrządu, prawdopodobnie pasek rozrządu był za luźny - opinia mechanika cos nie bardzo chce mi sie wierzyc. jakby byl luzny pasek to objawy byly by ciagle a nie raz na jakis czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paszczak 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 na 100 % turbina, dobry gość od turbin i naprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexpar 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Zawór N 75 na 100% odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaradny 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 zajmuje sie turbinami i to jest wina geometrii. zapchala sie sadzą i blokuje łopatki. będziesz to miał dopóki się tego nie wyczyści. chwilowo pomaga zgaszenie i uruchomienie silnika bo wtedy łopatki geometrii wracają do pierwotnego położenia i działa prawidłowo. ale tylko przez jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Tyle że przyczyn takiego zachowania może być więcej, niż zablokowane kierownice zmiennej geometrii. A na turbinę zawaloną sadzą, lekarstwem jest doprowadzenie układu wtryskowego do porządku. Poprzez, sprawdzenie wtrysków. Czyszczenie, przeważnie przynosi krótkotrwałe efekty. Natomiast prawidłowe spalanie spowoduje samooczyszczenie turbiny po przejechaniu dłuższej trasy ze stałym, wysokim obciążeniem silnika. Zwyczajnie sadza się wypali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam7 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 masz rację, wymieniłem rozrząd i problem zniknął. dodam że rozrząd robiłem nie z tego powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się