Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Tylne zawieszenie


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

46 minut temu, greg2505 napisał:

można je zastosować do drążka 18mm

nic to nie daje

miałem  drążek 18 bez tych tulejek i załozyłem kiedys gumy od 16 bo akurat miałem takie w zapasie (ten sam nr maja tez gumy od drążka 18) i tez nie było to dobrze bo jak szarpałem za drązek to i tak za bardzo się ruszał w tej gumie ?  potem zrobiłem z blaszek alu podkładki lecz długo z tym nie pojezdziłem

w końcu postanowiłem kupić uzywany drążek z tulejkami

różnica jest w grubości tych tulejek na drazku a nie w gumach :)

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując używany napewno będzie skorodowany i będą popękane. Ciekawe ile kosztuje nowy, lub jaki nr części on ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, r7adek napisał:

Kupując używany napewno będzie skorodowany i będą popękane. Ciekawe ile kosztuje nowy, lub jaki nr części on ma. 

Ja kupiłem tu na forum w stanie jak nowy bez korozji , kolega wyżej też napisał że kupił używkę i nic nie napisał że tuleję popękane, musisz poszukać ,na pewno coś znajdziesz, nowy to coś kojażę ,że cena wysoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, MemberA4 napisał:

nic to nie daje

miałem  drążek 18 bez tych tulejek i załozyłem kiedys gumy od 16 bo akurat miałem takie w zapasie (ten sam nr maja tez gumy od drążka 18) i tez nie było to dobrze bo jak szarpałem za drązek to i tak za bardzo się ruszał w tej gumie ?  potem zrobiłem z blaszek alu podkładki lecz długo z tym nie pojezdziłem

w końcu postanowiłem kupić uzywany drążek z tulejkami

różnica jest w grubości tych tulejek na drazku a nie w gumach :)

Ja mierzyłem w sklepie i od 16 są mniejsze niż 18, ori od 16 mają 17mm, a od 18 , 19mm, grubość drążka + plastik, ostatnio kupowałem do skody to też jest 4 czy 5 rozmiarów , też kombinowałem z blaszkami alu , ok 3-4 miesiące wytrzymały i się wytarły

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko możliwe.

Poprostu podałem przykład jaki miałem u siebie i się trochę zdziwiłem bo przy drążku 18mm w zawieszeniu 1BV miałem gumy z takim samym numerem co od drążka 16mm czyli zaczynające się od 4B0 a powinny być z początkiem 8E0 i niestety bez tych tulejek po zamontowaniu gum od drążka 16mm i tak było zbyt miękko na zakretach i to bardzo się odczuwało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobawcie sie z koszulkami termokurczliwymi odpowiedniego rozmiaru. Można zwiększyć średnice drążka przez ich zastosowanie. Naprawiałem tak wytarte drążki w mercedesach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 dych za używkę z b7, a można poszukać nowszego z exeo. To po co rzeźbić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bobikos napisał:

50 dych za używkę z b7, a można poszukać nowszego z exeo. To po co rzeźbić?

A masz może gdzieś nr stabilizatora bo u mnie nic nie widać na nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążki z B7:

16 mm dla zawieszenia 1BA to 8E0511409AH (do 2006 roku) i guma stabilizatora 4B0511327

16 mm dla zawieszenia 1BA to 8E0511409AP (od 2006 roku) i guma stabilizatora 8E0511327A

18 mm dla zawieszenia 1BE to 8E0511409AQ i guma stabilizatora 8E0511327A

Dwa ostatenie były montowane również do exeo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...