Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Problem po dłuższym postoju. Nie pali


dardit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - temat był podobny ale nie do końca więc zakładam nowy.

Problem polega na tym, że po dłuższym postoju - noc na przykład maleństwo ma problemy z odpalaniem, kiedyś nie chciał trzymać obrotów teraz wręcz gaśnie dopiero za 3 razem odpala dusi go, po chwili wchodzi na obroty i trzyma 1200 potem spada do normalnych.

Dodam że VAG mówi że wszystko jest OK. Auto jeździ na LPG i na PB bez problemowo.

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtaniej zacząć od czyszczenia przepustnicy i silniczka korkowego jeżeli to nie pomoże, to trzeba sprawdzić czy nie ma lewego powietrza. Jeżeli nic z tych wymienionych to albo przepustnica do wymiany bądź silniczek korkowy, miałem u siebie podobny problem i czyszczenie przepustnicy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze ciśnienie jakie daje pompa paliwa, u mnie przez rok nie mogłem dojść co jest przyczyną słabego odpalania po postoju aż w końcu mechanik zmierzył ciśnienie paliwa, powiedział że słabe, zmieniłem pompę na BOSCHA i pali od strzału.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dardit poradziłeś sobie z tym problemem bo właśnie mi się to samo dzieje i nie wiem co mam począć też na vagu wszystko ok

Czytałem co nieco i różnie ludzie piszą że może regulator ciśnienia że pompa i niewiem bo to tylko jak postoi dłużej niż 8 godzin jak krócej to pali od szczała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i na pewno nie jest to brudna przepustnica, no chyba że ktoś jeździ bez filtra powietrza :) Wyczyściłem śladowe ilości brudu które tam miałem i to nie było to. Ja stawiam na pompę lub zaworek regulujący ciśnienie paliwa w listwie wtryskiwaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i na pewno nie jest to brudna przepustnica, no chyba że ktoś jeździ bez filtra powietrza :) Wyczyściłem śladowe ilości brudu które tam miałem i to nie było to. Ja stawiam na pompę lub zaworek regulujący ciśnienie paliwa w listwie wtryskiwaczy

może zaworek na parowniku puszcza gaz w kolektor razem z mieszanką paliwowo powietrzną i auto ma ciężko zapalić :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no może tak ale ja niemam gazu

nie pisałem do Ciebie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze forum poczytacie a nie smiecicie znowu

po nocy odpiac na chwile aku i podlaczyc sprawdzic czy odpala, jesli tak to powiem wam co macie nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze forum poczytacie a nie smiecicie znowu

po nocy odpiac na chwile aku i podlaczyc sprawdzic czy odpala, jesli tak to powiem wam co macie nie tak

Kolego Czaki

Mam ten sam problem z odpalaniem po dłuższym postoju, co koledzy. Idąc za radą, po nocy odpinam aku zapinam i odpalam bez problemu. VAG nie pokazuje błędów.

Zatem co Kolega sugeruje?

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie jest a wiec jak to mozemy naprawic ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy

Wymieniłem dziś czujnik temperatury zasysanego powietrza.

Rano będzie chwila prawdy.

Napiszę o efektach

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic to nie da:)

macie uszkodzony ecu silnika, nadaje sie do wymiany, silnik startuje rano z ustawieniami cieplego silnika i czasy wtryskow sa inne z tad problem z uruchomieniem, mialem p[rzerabiałem na forum sa moje posty i opisy sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy

Wymieniłem dziś czujnik temperatury zasysanego powietrza.

Rano będzie chwila prawdy.

Napiszę o efektach

pzdr

Zgodnie z obietnicą, informuje o ofektach:

Niestety wymiana czujnika temperatury powietrza zasysanego niewiele zmieniła.

Nadal rano trudny rozruch, choć nieco lepiej.

Jakoś jeszcze nie trafia do mnie opinia kolegi Czako. przecież ECU czyta czujniki i dopasowuje elementy wykonawcze.

Jakoś podejżewam pompę paliwa, ale to robótka na weekend.

Oczywiscie poinformuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos to ecu zarzadza danymi. Mialem abc 3 lata mialem ten sam problem i go rozwiazalem nozesz szukac dalej rozwiazanie masz na tacy i nie jestem czako :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

W moim przypadku sytuacja wygląda troszkę inaczej, po nocy przy tych mrozach pali od strzała a jak postoi pół godziny i dłużej to już muszę się nakręcić.

I jeszcze VAG pokazuje słaby sygnał immo, jak dobiorę się do immo i poczyszczę i poprawię styki to będzie wiadomo czy to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, obawiam sę że ten błąd immo wynika z tego że długo kręcisz rozrusznikiem, bateria przysiada, petla słabo czyta czip w kluczyku i błąd gotowy. Gdyby to faktycznie było immo, nie uruchomiłbyś auta.

Proponuję sprawdzić drogę paliwa: pompa raczej nie (choć nie wiadomo, zostaw na koniec) sprawdż czy przewód powrotny paliwa jest drożny, zdjąć za regulatorem cisnienia, odkręcić korek paliwa i dmuchnąć pompką aż w zbiorniku zabulgocze. koleny krok to sprawdź jakie ciśnienie utrzymuje regulator ciśnienia paliwa, powinno być ok 4 bar.

Powodzenia [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 21:39_________________________________________________

Koledzy

Wymieniłem dziś czujnik temperatury zasysanego powietrza.

Rano będzie chwila prawdy.

Napiszę o efektach

pzdr

Zgodnie z obietnicą, informuje o ofektach:

Niestety wymiana czujnika temperatury powietrza zasysanego niewiele zmieniła.

Nadal rano trudny rozruch, choć nieco lepiej.

Jakoś jeszcze nie trafia do mnie opinia kolegi Czako. przecież ECU czyta czujniki i dopasowuje elementy wykonawcze.

Jakoś podejżewam pompę paliwa, ale to robótka na weekend.

Oczywiscie poinformuję.

Ciąg dalszy walki z trudnym rozruchem. Kolektor ssący wyjęty wyczyszczony, uszczelniony. Oczywiście również przepustnica. Wymienione czujniki temperatury zasysanego powietrza i temperatury płynu chłodzącego, Nowe świece i kable. Pętla IMMO polutowana, wtyczka i piny w module IMMO oczyszczona. Wymienione ECU. Pokasowane błędy silnika i immo. IMMO i ECU zsynchronizowane z resztą. Nowy akumulator. Sprawdzone Lambdy z wynikiem OK. sprawdzona magistrala paliwowa, Pompa przepompowuje paliwo przez regulator 4 bary, czyli ciśnienie i wydatek OK. Przewód powrotu paliwa drożny.Komputer (VAG) nie wykazuje błędów. Nadal po nocy ciężko zapala. Ma ktoś pomysły?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinek

Zdaje się że dawka rozruchowa o której wspominasz dotyczy silników diesela.

szukam od jakiegoś czasu danych które należy sprawdzić / wpisać w poszczególne kanaly adaptacji silnika

Oczywiście do tego konkretnego silnika i ecu

chodzi

(silnik)

(adaptacja)

kanał od 001 do ....

Niestety nic nie znalazłem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zmieniales ecu bo generalnie produkujecie dodatkowe zbedne posty mialem, walczyłem 2 miesiace, wymienilem ecu jezdzilem 3 lata bez problemow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...