Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Modyfikacja multitronika - większe spalanie!!


carpa84

Rekomendowane odpowiedzi

z ogłoszeń z sserwisu:

01.01.2012

OD 1 STYCZNIA 2012 MECHANIK PAWEŁ T. NIE JEST PRACOWNIKIEM NASZEJ FIRMY. W ZWIĄZKU Z TYM FIRMA NASZA NIE HONORUJE ŻADNYCH USTALEŃ PODJĘTYCH PRZEZ TĄ OSOBĘ.

Mam lekko szarpiące 1.9TDI AVF 8E i zastanawiam się czy warto tam jechać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz lekkie szrpnięcia?? Przy ruszaniu ??? Jednostajnej jeździe a może podczas wyprzedzania?? Dokłądnie sprecyzuj swoją przypadłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

Sledze wszystkie wątki i wlos mi sie jezy na glowie co to sie dzieje.Ale tylko wspomne iz tego roku w marcu robilem naprawe multitrona w Sserwis.Standardowo frezowanie wtrysku ktory ponoc szwankował choc jak dla mnie silnik chodzil miodzio (przebieg auta 190.000km)Zapłaciłem za wszystko około 6.000zł.Po 5.000km wróciłem na wymiane oleju zeby podtrzymac gwarancje czyli procedura jaka przechodzila wiekszosc.I co moge powiedziec..Zrobiłem juz około 20.000km i odziwo żadnych podkreslam żadnych problemów.Skrzynia smiga jak nowa.Moze mialem szczescie....:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo jesteś od Sopy (SSerwis) ;P

Zdecydowanie odradzam sserwis - Sopa ! ! !

Uwierz mi że są gorsi... Jak ktoś się nie zna, to uwierzy we wszystko co mu mechanik powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po siedmiu latach od "frezowania" gniazd przez Sserwis pierwszy raz wyjęte pompo wtryskiwacze. Oto jak wyglądają gumki ! Są całe poszarpane i sparciałe a na dodatek mój mechanik powiedział że pierwszy raz spotyka się z takimi (czerwonymi) uszczelkami.

IMG_3529.JPG

IMG_3530.JPG

IMG_3531.JPG

IMG_3532.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi na to że pan Sopa rozwiercił Ci gniazda pompek , tylko ich nie tulejował :P

Zamiast tego pewnie poszły pewnie jakieś dobierane , grubsze uszczelniacze i teraz wygląda to jak na załączonym obrazku :decayed:

Nie zdziwił bym się gdyby teraz na ori uszczelniaczach była totalna kicha łącznie z paliwem w oleju :facepalm:

Jak jeszcze nie poskładałeś to pomierz średnicę gniazd i porównaj z jakimiś oryginalnymi ....

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.07.2017 o 22:17, piotrsob1 napisał:

Czyli wychodzi na to że pan Sopa rozwiercił Ci gniazda pompek , tylko ich nie tulejował :P

Zamiast tego pewnie poszły pewnie jakieś dobierane , grubsze uszczelniacze i teraz wygląda to jak na załączonym obrazku :decayed:

Nie zdziwił bym się gdyby teraz na ori uszczelniaczach była totalna kicha łącznie z paliwem w oleju :facepalm:

Jak jeszcze nie poskładałeś to pomierz średnicę gniazd i porównaj z jakimiś oryginalnymi ....

Jest dokładnie tak jak napisałeś. Wsadziliśmy pompki na ori uszczelniaczach i wszystko luźne , olej miesza tak jak piszesz. Czekam na regenerowaną głowicę i w tym tygodniu auto prawdopodobnie wróci do życia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...