Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Rzuca silnikiem na jałowym biegu


Jurand

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowym klubowiczem i mam mały problem a może duży nie dawno nabyłem Audi A4 rok produkcji grudzień 2004 pierwsza rejestracja luty 2005 z motorem BLB 2.0 140KM auto sprowadzone z Niemiec o przebiegu 150 tys. ale coś mnie nie pokoi praca silnika na jałowym biegu czasami rzuca silnikiem obroty są ok czy to coś poważnego . Czy może już ktoś miał taki problem bardzo o jakąś poradę . Jurand

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2005 z motorem BLB 2.0 140KM auto sprowadzone z Niemiec o przebiegu 150 tys. ale coś mnie nie pokoi praca silnika na jałowym biegu czasami rzuca silnikiem obroty są ok czy to coś poważnego . Czy może już ktoś miał taki problem bardzo o jakąś poradę . Jurand

nie to standard , ale poczytaj sobie o tym silniczku , tylko dobrze usiadz :decayed::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2005 z motorem BLB 2.0 140KM auto sprowadzone z Niemiec o przebiegu 150 tys. ale coś mnie nie pokoi praca silnika na jałowym biegu czasami rzuca silnikiem obroty są ok czy to coś poważnego . Czy może już ktoś miał taki problem bardzo o jakąś poradę . Jurand

nie to standard , ale poczytaj sobie o tym silniczku , tylko dobrze usiadz :decayed::wink4:

nie koloryzuj :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przejmuj się mi tak czasem telepie od ponad 2 lat .... kumplowi w 1.9 TDI B6 też buja na jałowym .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Literatura na tym forum dotycząca silnika BLB jest dość obszerna , po przeczytaniu nie załamuj się .Ja swoja jeżdże ponad 2 lata i nie narzekam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padają pomopowtryski. Koszt jednego w aso: ~1600 zł, a są 4 sztuki. Jednakże sprawę załatwia zazwyczaj wymiana jednego. Który nie działa dobrze, można sprawdzić podłączając VAG. Używane sprawne pompki chodzą po około 700zł. Zaczyna się od trzesienia na jałowym biegu, poźniej jest szarpanie przy przyspieszaniu od około 1500 do 2500 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Też miałem delikatne poszarpywanie przy 2000-2500 i sporadycznie na jałowym. Zastosowałem środek czyszczący do pompo-wtrysków motul, stp i nastąpiła poprawa korekcji. Teraz używam paliwa dieselgold i jest dodatkowa poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za porady może pierwszo zastosuję środek do czyszczenia wtrysków a potem od sprawdzenia ,a co do paliwa to leję VERVĘ na Orlenie innego CPN-u nie mam z lepszym paliwem . Teraz auto będzie stało dwa tygodnie w garażu bo wyjeżdżam na dwa tygodnie dopiero po powrocie będę działał z tym problemem. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...