Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

moim zdaniem z amortyzatorami nic sie nie stanie. Mój kuzyn załozył 1ba na amortyzatory z zawieszenia weitec -60 , jezdzi tak już 5 lat i nie ma problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, poczytałem forum na temat sprężyn Eibach -30. Głowie są chwalone i nie ma z nimi problemów. Mam możliwość kupić za kwotę 520 zł nowe. Mam zawieszenie 1BA

Pytanie: Czy będzie wyraźnie widać różnicę pod kątem wyglądu, obniżenia zawieszenia ? Czy po za spreżynami trzeba coś dokupić/ wymienić? Czy wystarczy przełożyć same sprężyny ? ? Chce poprawić tylko wygląd. Z tego co czytałem komfort jest zbliżony do serii i lepiej się prowadzi od serii.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na -30 eibacha zawias 1BA siada ładnie. Auto staje się pewniejsze (ja wymieniałem amory, sprężyny i wahacze sprzodu wszystkie)

Uwaga jest taka:

Dobierz sprężyny pod masę auta i obciążenia osi, a nie pod silnik... Ja kupiłem pod 1.9tdi i przód mam delikatnie wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem na vin, i pod niego miały być dobierane. Pytanie czy taki sposób odbierania jest pod silnik czy masę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie bo jestem trochę zielony jeżeli chodzi o takie sprawy a chciał bym swoja a4 b7 obniżyć i trochę żeby była sztywniejsza tylko nie mam pojęcia jaki zawias zamontować żeby się dobrze spisywało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie bo jestem trochę zielony jeżeli chodzi o takie sprawy a chciał bym swoja a4 b7 obniżyć i trochę żeby była sztywniejsza tylko nie mam pojęcia jaki zawias zamontować żeby się dobrze spisywało

Pytanie bardzo ogólne... Powiedz może jaki budżet jesteś gotów na to przeznaczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie bo jestem trochę zielony jeżeli chodzi o takie sprawy a chciał bym swoja a4 b7 obniżyć i trochę żeby była sztywniejsza tylko nie mam pojęcia jaki zawias zamontować żeby się dobrze spisywało

Pytanie bardzo ogólne... Powiedz może jaki budżet jesteś gotów na to przeznaczyć?

Mniej wiecej kolo 3 k nwm bo nie mam pojecia ile one kosztują a tez nie chce jakiegos chińskiego badziewia kupic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 3 tys spokojnie mogę Ci zaoferować gwint AP (średnia półka) albo kit o stałbym obniżeniu Eibach/Bilstein (najwyższa półka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem, kupiłem A4 B6 ze dwa miesiące temu, zawieszenie do wymiany więc wymieniłem, teoretycznie do tego modelu, takie dali mi w sklepie. Teraz stoi jak wóz drabiniasty z przodu 70cm od ziemi do błotnika tył 69cm koła co prawda 18 ale chyba nie powinno to tak wyglądać. Moje pytanie brzmi: jakimi sprężynami i czy może ktoś z forumowiczów posiada takie na sprzedaż da się obniżyć auto?NvVM7z.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić klasę wagową we wlepce

zawieszenie 1BA

przód OJJ klasa wagowa 9

- przy 1BA 886-918 kg

tył OYK klasa wagowa 10

- przy 1BA (Zawieszenie Standard): 545-570 kg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam chciałbym zmienić zawieszenie na sline z 1ba i nie wiem jakiego oznaczenie sprężyn szukać, proszę o pomoc mój 1.9 tdi avant B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

z przodu mam kat. 14 0JP, z tyłu 12 0YM.

chcę trochę obniżyć na sprężynach. czy jak na przód dam kat. 9 na tył 10 będzie ok? ile to może usiąść?

3.0 TDI Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, prośba serdeczna o pomoc w dobraniu oryginalnych sprężyn do mojego zawieszenia lub takich które będą pasować. Posiadam A4 B7 Avant z obniżonym zawieszeniem przez poprzedniego właściciela sprężynami nie mam pojęcia jakiej firmy... w sumie to nie ważne bo za chwilę tyle koła utopi mi całkiem w nadkolach... Chciałbym zakupić takie jak powinny być oryginalnie... najlepiej używane.... ale ale ale...
Od dwóch dni siedzę i analizuje ruską Etke itp. nie wiem czy dobrze wyklikałem zestaw fabrycznych sprężyn dla mojego autka... Proszę o pomoc w sprawdzeniu czy znalazłem dobry zestaw... lub z nieba spadnie ktoś kto ma dojście do sprawdzenia tego po VIN...

Samochód: A4 1.8 T AVANT B7 2005 VIN: : WAUZZZ8E96A007076
dane z wlepki: 1BA, 0YL, 0JH
Moje poszukiwania wskazały na:
Sprężyna przód: 8E0411105BG 3 PASKI NIEBIESKI, POMARAŃCZOWY, RÓŻOWY
Sprężyn tył: 8E0511115DA 3 paski biały, zielony, zielony
ale czy słusznie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 411 105 BG/DG – 0JH różowy,fioletowy,fioletowy

8E0 511 115 DA - 0YL biały,zielony, zielony

Tak znalazłem, ale może zmień na 1BE, auto lepiej się prowadzi i lepiej wygląda

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I stało się.... byłem wymieniłem... "pacze" i oczom nie wierze... mam A4 B7 ALLROAD, masakra co się podziało... przód poszedł w piz** do góry a tył mniej ale też patologia.... nie mam pojęcia co poszło nie tak... przód ogólnie wyżej niż tył... w poprzednim poście pytałem, prosiłem o pomoc w potwierdzeniu czy dobre sprężyny wyszukałem aby powrócić do oryginału... jeden kolega podał mi inny przód niż znalazłem... ale pokusiłem się zadzwonić do ASO aby potwierdzić wynik poszukiwań... sprawdzili niby po VIN i to co znalazłem z postu wcześniej było niby, takie jak wyjechał z fabryki.... Jeżeli taki wyjechał to się nie dziwie frustracji szweda i obniżeniu... wrzucam zdjęcia, przepraszam za jakość ale już zmrok zapadał a frustracja była silniejsza....

Jutro z miarką coś podziałam i podam ile wyszło z przodu i z tyłu i może ktoś mi poda jak u niego sprawa się ma w 1.8t 1BA... bo ja nie ogarniam że tak to może wyglądać...

Co do prowadzenia zrobiłem jakiś przejazd na znajomych zakrętach i niby katastrofy nie ma ale dzisiaj jestem kompletnie nie obiektywny po tym co widzę.... :(

hah samo nie opadnie... ale kłódki podobno dobre.... :D żart oczywiście...

jakiś pomysł ?

https://goo.gl/photos/JsWkh6XLQ9iT6aQGA

Edytowane przez Marcin Kidoń
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego dodam coś od siebie.Jak kupiłem auto standardowe zawieszenie 1BA i przód około 69cm tył 65cm.

Tył niżej bo jest spora butla lpg i pewnie dlatego siadło.

Po pewnym czasie trzeba przód obniżyć, kupiłem sprężyny 1BE klasa wagową ta sama.

Po założeniu lipa chyba wyżej było z pół cm.

Jak pisałem kiedyś, za wysokość decyduje amortyzator a sprężyna wytrzymuje tylko nacisk wagi.

Skróciłem amory o 2cm i auto stoi na 65cm.

Może u ciebie są inne amortyzatory

Zmierz długość od widełek do miski

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego dodam coś od siebie.Jak kupiłem auto standardowe zawieszenie 1BA i przód około 69cm tył 65cm.

Tył niżej bo jest spora butla lpg i pewnie dlatego siadło.

Po pewnym czasie trzeba przód obniżyć, kupiłem sprężyny 1BE klasa wagową ta sama.

Po założeniu lipa chyba wyżej było z pół cm.

Jak pisałem kiedyś, za wysokość decyduje amortyzator a sprężyna wytrzymuje tylko nacisk wagi.

Skróciłem amory o 2cm i auto stoi na 65cm.

Może u ciebie są inne amortyzatory

Zmierz długość od widełek do miski

mierzyłem teraz i przód mam 69,5 tył 69, długości amora na razie nie mam jak zmierzyć... też mam Lepszy Power w bagażniku...

cóż jeżeli masz chwilę to proszę spróbuj mi jakiś zestaw ogarnąć którym doprowadzę to w miarę rozsądnego wizerunku... na pewno nie chce tego kłaść znowu na glebe... ale powiedzmy z tych 69 zejść 3-4 cm....

co myślicie o zabiegach sprężyn u kowala ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...