Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie Quattro Avant amory 1BE + springi H&R -40. Auto siedzi przód 64 tył 65 nizej nie będę schodził bo przód ma 1,5 cm do nadkola wiec polecam tą wersje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, jaguaro napisał:

U mnie Quattro Avant amory 1BE + springi H&R -40. Auto siedzi przód 64 tył 65 nizej nie będę schodził bo przód ma 1,5 cm do nadkola wiec polecam tą wersje.

To w moim przypadku powinno być podobnie jeżeli ty też masz -20. A masz może jakieś foto i byś nam udzielił rąbka tajemnicy? Jakie koła masz ile ' ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

225/40/18 na standardowym osadzeniu. Foto znajdę i wrzucę bo jestem na 16” zimówka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DFoty słabej jakosci, garaż i pod światło ale widać jak siedzi. 

932587FB-A099-4C3B-B5F6-90155E66ACB3.jpeg

4E02F5CF-CB27-4472-B6BD-2976A39266FA.jpeg

Jest klin,  tył 1cm wyżej ale kompletnie tęgo nie widać i o to szło. 

Edytowane przez jaguaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zastanawiam się nad kombinowaniem z zawieszeniem, gdyż przód jest sporo wyżej niż tył (1BV)
Z przodu mam klasę 0JG czyli 7/8 klasa (różnie to jest podawane, przewertowałem trochę informacji i było raz 7 raz 8 podane). Z tyłu mam 0YM czyli 12/13 klasę, dość wysoka klasa, a tył siedzi okropnie.
Kupiłem na tył plastikowe talerzyki z aso, ale jeszcze ich nie zakładałem, bo nie wiem co robić - czy nowe sprężyny czy podkładki tył i talerzyki z b5 przód.
Myślę również nad wymianą amorków na 1BE, gdyż bv są jak dla mnie zdecydowanie za twarde.
Poradźcie coś proszę :)

IMG_20180831_192945.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomierzyłem jeszcze wysokości. Przód mam 66.5 i prawie 67. Tył 64 i coś pod 63.5, także różnica kolosalna. Panowie a jak z montażem tych talerzyków na przód i tył (quattro)? Dużo z tym roboty? Umiejętności jakieś potrzebne są i sprzęt? Mechanik za tył powiedział mi 150zł za montaż podkładek, przód pewnie tak samo wyjdzie. Jakbym chciał jeszcze amorki zmienić to mnie skubie z 5/6 stów za taką robotę - trochę sporo :P

Edytowane przez jolley
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładająć talerzyki musisz wyjąc amorek także gdy chcesz wymianiac też amor to robota ta sama wiec cena nie powinna wzrosnąc, co do roboty to trzeba uważać na górne wahacze dosyć często mocno trzymają śruby przy zwrotnicy-przydatny jest palnik w tym przypadku.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 17 koła i zawieche 1ba auto to b6 sedan awx chciałbym obniżyć auto ale nie za dużo jakieś max 1.5cm czytam o talerzykach z b5 ale widzę ze to tylko na przód a co z tyłem ? Ma ktoś jakiś patent ? Na necie wszystkie te eibachy to minimum 30mm używane  z 1be mam obawy ze źle dobiore po za tym na aukcjach nic za dużo nie pisze o klasie wagowej w swojej tył mam oyj a przód ojj jak dobrze czytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pokaż auto ja wygląda, zawse jest tak że tył jest niżej po tych kilkunastu latach i obniżenia wymaga tylko przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, buczek136 napisał:

Mam 17 koła i zawieche 1ba auto to b6 sedan awx chciałbym obniżyć auto ale nie za dużo jakieś max 1.5cm czytam o talerzykach z b5 ale widzę ze to tylko na przód a co z tyłem ? Ma ktoś jakiś patent ? Na necie wszystkie te eibachy to minimum 30mm używane  z 1be mam obawy ze źle dobiore po za tym na aukcjach nic za dużo nie pisze o klasie wagowej w swojej tył mam oyj a przód ojj jak dobrze czytam

Zakładaj 1be przód 6kat.wagowa 1x niebieski,2x zielony lub 7kat.wagowa 1x niebieski, 3x zielony, tył 8kat.wagowa niebieski, 1x różowy lub 9kat.wagowa 1x niebieski 2x różowy , na 7 przód i 9 tył auto powinno usiąść ok 2cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem. Mam zawieszenie  1BV u musze zmienić amortyzatory. Ktoś tutaj zajmuje się sprzedażą amortyzatorów i odczyta mi pow vin jakie muszę kupić? CHyba że pod auto i numer zczytać prosto z amortyzatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat o dziwo mój równo stoi na zawieszeniu a co myślicie o sprężynach z 2.4 Benz oska bo kiedyś udalo mi się kupić za 100pln wszystkie cztery w ładnym stanie no tylko ze ja mam 1.9 no i na nich chyba więcej niż 2 centy leży a jakby gumy podłożyć ? Dodam zdjęcie jak na nich stała audi z 18 cali z której były zdjęte a dodam że ja mam 17 cali 225/50

received_1313720498663682.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


Muszę wymienić tylne sprężyny w avancie.

Kategoria 0YL, wychodzi, że numer 8E0511115DN/FN dla 1BE.

Samochód jest z 03.2007, wg zaleceń sprężyna powinna być o końcówce FN, niestety nigdzie nie mogę takiej znaleźć. Będzie problem jeśli wsadzię tam DN? np. coś takiego https://allegro.pl/oferta/sprezyna-zawieszenia-kayaba-audi-a4-8e5-b6-7440871332

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje pomocy.

Która kategoria wagowa jest w b6 avant q 3.0 asn 1be tył i jakie ta są kolory na springach.Może ktoś wie?

Edytowane przez turek 73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, turek 73 napisał:

Panowie potrzebuje pomocy.

Która kategoria wagowa jest w b6 avant q 3.0 asn 1be tył i jakie ta są kolory na springach.Może ktoś wie?

Łatwiej by było jakbyś z wlepki kod zczytał, powinna być pod tylną kanapą lub w książce serwisowej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, greg2505 napisał:

Łatwiej by było jakbyś z wlepki kod zczytał, powinna być pod tylną kanapą lub w książce serwisowej 

To wiem. Tylko ja chcę kupić sprężyny na tył o wyższej kat.wagowej bo muszę podnieść tył po montażu q a jeden z kolegów ma do sprzedania właśnie  z asn i nie wie jaka to kat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem w 1.9TDI 2007 BRB.  Kompletny laik ale krwawią oczy.
Założyłem felgi 18 i wygląda jak nieudana wersja Allroada. Przód 690 mm , Tył 675... 
Różnica pewnie stąd, że 3 lata temu były wymieniane amortyzatory przód.
Opona 235/40/18
Pytanie 1: czy zmienić sprężyny na Eibach -30 na przód czy zmienić amortyzatory tył i wtedy komplet Eibach bo zakładam , że po samych amortyzatorach tylnych poziom się wyrówna
i całe auto będzie na szczudłach.
Pytanie 2: czy tak po ludzku po zabiegu -30 nie będzie to wszysko tarło opony bo ciasno tam.
Z góry dziękuję za pomoc.

DSC_1929.JPG

DSC_1934.JPG

DSC_1938.JPG

DSC_1939.JPG

DSC_1940.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...