Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Gotowanie wody i wywalanie przez zbiornik


ethernal

Rekomendowane odpowiedzi

u ciebie to była pompa.pare lat temu w fordzie escorcie miałem wszystkie opisane przez Ciebie objawy wypisz wymaluj a była to uszczelka pod głowicą.takie cuda sie działy z autem że mijało sie to wszystko ze zdrowo rozsądkowym myśleniem...całe szczęście mechanior wiedział od czego muchy zdychają i szybciutko zdiagnozował :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zgadnę-wylewał się płyn przy otwartym zbiorniku, to jest układ ciśnieniowy.Korek musi być zakręcony-jest ok.Reszta była w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak syczylyjczyk, widze ze sie znasz konkretnie, teraz moge jezdzic z otwartym zbiorniczkiem, bo nawet przy 5k obrotow nie wzrasta poziom, a skoro u Ciebie tak jest to zycze powodzenia w dalszej eksploatacji silnika, bo tak samo masz cos porypane. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak syczylyjczyk, widze ze sie znasz konkretnie, teraz moge jezdzic z otwartym zbiorniczkiem, bo nawet przy 5k obrotow nie wzrasta poziom, a skoro u Ciebie tak jest to zycze powodzenia w dalszej eksploatacji silnika, bo tak samo masz cos porypane. :gwizdanie:

No ale napiszesz wkońcu co było przyczyną u ciebie ????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obieg nie działał mu przez nagrzewnice, po odłączeniu jej i podłączeniu zwyklej przezroczystej rurki obieg działał poprawnie, ponieważ widział jak płyn wędruje przez rurki, wiec myślę ze albo jak wyczyścił albo wymienił na nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrzewanie odzyskane. Odkamienialem i wyczyscilem nagrzewnice. Jak dmuchalem w nia to ledwo szlo tak byla zapchana. Teraz grzeje az parzy w rece.

Termostat wymieniony, zalany plynem wode wywalilem bo myslalem ze moze to przez wode, i nic. Ddalej to samo. Gotuje sie i wywala.

Obieg nie działał mu przez nagrzewnice, po odłączeniu jej i podłączeniu zwyklej przezroczystej rurki obieg działał poprawnie, ponieważ widział jak płyn wędruje przez rurki, wiec myślę ze albo jak wyczyścił albo wymienił na nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam może jestem nowy ale uważam że takich uzytkowników powinno się najzwyczajniej blokować na Forum.

Po pierwsze: Człowiek zarejestrował się na forum szukając pomocy i jak każdy zadawał pytanie na temat dolegliwości swojego samochodu. Jednym słowem został członkiem społeczności która winna sobie pomagać.

Po Drugie: Jezeli już doszedł co się stało autu to podzeilenie się tą dolegliwością z innymi pozwoliło by ( być może ) zaoszczędzić innym ludziom masę wydanych przez niego pieniędzy.

Po Trzecie: Do autora postu: Chcesz udawać Gandalfa bardzo mi miło ale mnie się wydaję jak Cię czytam że auto opchnąłeś bo nie wiedziałęś co i jak albo stoi na allegro na części a przed nami magika strugasz.

P.S. Ten post nie ma na celu obrażenie autora postu, jednak uważam że zachowuje się jak dziecko z piaskownicy nie pomaga w zaden sposób szydząc z innych uzytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale to nie jest temat do obgadywania i umoralniania.

- ethernal nie zalogował się od 28 września - dajcie mu szanse.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ethernal nie zalogował się od 28 września - dajcie mu szanse.

Zanim klolega ethernal odpowie jak uporał się z awarią - szybko opisze swój przypadek.

Bacznie obserwowałem wątek, postępowałem wg sugestii kolegów. Od korka (sprawdzając zawór upustowy) , przez węże , chłodnice , termostat oraz pompę , skończywszy na powrocie udało się ustalić tyle co nic :no: ... płyn ubywa a diagnoza jedna --> uszczelka pod głowicą ;( . W swoim przypadku miałem szczęście i nie zdążyłem rozgrzebać w mak silnika, bo wyciek był na tyle duży że tryskało na silnik, w efekcie parował co bardziej dawało znać o sobie. Okazało się że podczas wyższego ciśnienia płyn uciekał przez małą dziurkę od węża chłodniczki oleju wprost na wentylator a dalej na silnik. Awaria nastąpiła na wskutek dokręcania filtru oleju i przekręcenia położenia samej chłodniczki --> kółko z paskiem ocierało przewód. 2h roboty i po bólu - awaria usunięta jak na razie płynu nie ubywa :)

Moim zdaniem dobrze jest również sprawdzić cały układ chłodzenia generując w nim większe ciśnienie, co pozwoli ustalić małe nieszczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za umoralnianie, ale nie wszycy maja czas wchodzic non stop na forum i odpowiadac. Jeden z kolegow napisal do mnie PW i mu pomoglem, gg tez mam podane i mozna bylo napisac na gg jezeli ktos koniecznie potrzebowal informacji i pomocy. Tak jak napisal kolega RAFAL-L wymieniajac dobra pompa doszedlem po przewodach do tego iz nagrzewnica jest NA OBIEGU a nie wpieta dodatkowo w obieg i i jezeli jest przypchana ( nie koniecznie musi byc zaopchana calkowicie) bo ogrzewanie bylo. Ale byla przypchana tak, ze stawiala opor na obiegu i nie chlodzilo plynu tak jak nalezy. Wystarczy, ze zdjelem przewody z nagrzewnicy, polaczylem przezroczysta rurka zalalem plyn i i bez zadnego odpowietrzania nic, przestalo gotowac plyn. Jezdzilem tak z tydzien dopoki nie przyszla nagrzewnica, stara wymienilem, nowa wsadzilem, podlaczylem weze i smiga az milo. Ogrzewanie w trasie jest tak gorace ze mozna suszyc wlosy i wody nie gotuje. Wniosek? Jezeli wam gotuje wode to nie znaczy od razu, ze to jest glowica.

Jezeli ktos chce to moge opiac komus na gg jak wymienic nagrzewnice ale w audi bez klimy. Bo moja nie ma. Pozdrawiam i zycze udanej walki z gotujaca sie woda.

Ps: Mechanik ktory robil mi glowice powiedzial, zebym rozgladal sie za drugim silnikiem lub sprzedal samochod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mówisz nie rośnie ale jezeli go będziesz rozgrzewał od zera na otwartym korku a jak będzie zamknięty to wytworzy s ie ciśnienie i płyn troszkę sie podniesie w zbiorniku i wtedy jak bys odkręcił na bank ci sie wyleje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyleje sie, minimalnie plyn sie powieksza wraz z wzrostem temperatury ale to jest naprawde ledwo zauwazalne. I nie wyleje sie, jedyne co to jak otworzysz korek bedzie psyk powietrza bo jak wiadomo gazy sie rozprezaja wraz ze wzrostem temperatury a plyn nie ma prawa sie wylac. Jezeli Ci sie tak robi to pewnie masz juz lekko przypchana nagrzewnice. Mozesz to psradzic np okrecajac korek i dodajac tak do 4 tys obrotow i trzymajac jak CI sie powieksza plyn to masz przypchana nagrzewnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mi sie nie powiększa do tego stopnia podniesie sie możne 3 milimetry od tego stanu jaki mam na zimnym silniku układ mam czysty i drożny bo sprawdzałem to wszystko po za tym mi sie woda raz wylała korkiem jak miałem zapowietrzona nagrzewnice ale teraz jest wszystko oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyleje sie, minimalnie plyn sie powieksza wraz z wzrostem temperatury ale to jest naprawde ledwo zauwazalne. I nie wyleje sie, jedyne co to jak otworzysz korek bedzie psyk powietrza bo jak wiadomo gazy sie rozprezaja wraz ze wzrostem temperatury a plyn nie ma prawa sie wylac. Jezeli Ci sie tak robi to pewnie masz juz lekko przypchana nagrzewnice. Mozesz to psradzic np okrecajac korek i dodajac tak do 4 tys obrotow i trzymajac jak CI sie powieksza plyn to masz przypchana nagrzewnice.

A co z dolnymi wężami ??

Dolne węże były zimne? :mysli:

U mnie jest lód..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...