Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dyskusje i porównanie osiągów aut


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

żarty oczywiście :)

w moim przypadku auto jest bardziej weekendowe, wiadomo sprzęgło jest twardsze co nie umila jazdy w korkach,

audi jest w pełni streetowym samochodem i ogólnie tragedii nie ma w mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedziesz dynamicznie, jakiś kretyn który się boi przekroczyć 50 km/h Cie nagra i nagle w gazetach czytasz o piracie drogowym. Dlatego ja też tylko weekendowo ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na takich kretynów sram ;) , rejestrator samochodowy to nie urządzenie homologowane do rejestrowania wykroczeń :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostaniesz, tak samo jak za wyprzedzanie itd. Nie dostaniesz tylko za prędkość (ale dostaniesz np. za dynamikę jazdy).

W każdy mieście znajdzie się jakiś zasraniec.



niesamowite 1,8t a idzie po deklarowanych czasach identycznie jak moje 2,7bt :slina:

o taka mała próba 40-110 na 2 biegu

A masz jakiś normalny film ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co zrobić żeby poprawić wstawanie z dołu bo mi się pomysły skończyły w moim 1,9tdi AFN :/

2954a79252aa.jpg

Edytowane przez CZIKITA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co zrobić żeby poprawić wstawanie z dołu bo mi się pomysły skończyły w moim 1,9tdi AFN :/

2954a79252aa.jpg

jaka tam sprężara siedzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popracować nad wysterowaniem i wybebeszyć tłumiki.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,9TDI AFN seria 110
Bi icek centralny i boczny
Wtryski Race 520V
Turbo hybryda AWX-GTB
MAp2bar
Kolektor AWX flansza
Wałek SDI głowica Regeneracja
Dolot
Przelot 2.5'
Pompa wtryskowa hybryda
jednomas i kewlar
Filtry K&N
EGR out
Gajgerki Turbo
Gruba uszczelka pod głowicą
Szlif zaworów
SOFT ...++

Także panowie przeloty doloty mam na 2,5 cala to chyba wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostaniesz, tak samo jak za wyprzedzanie itd. Nie dostaniesz tylko za prędkość (ale dostaniesz np. za dynamikę jazdy).

W każdy mieście znajdzie się jakiś zasraniec.

niesamowite 1,8t a idzie po deklarowanych czasach identycznie jak moje 2,7bt :slina:

o taka mała próba 40-110 na 2 biegu

A masz jakiś normalny film ?

puki co tylko taki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to tu stary pomiar przed strojeniem

621f5e6ae888.jpg

A tutaj najbardziej aktualny po ostatnim strojeniu.

5a2777e53067.jpg

A tu film jeszcze przedfinalnym strojeniem

https://web.facebook.com/audispotNowySacz/videos/vb.537217136368959/948364611920874/?type=2&theater

Edytowane przez CZIKITA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bry:) 

Wszyscy tu po 250-300koni +

Nawet 1.8t 450kunia :D

To ja ze swoją biedą pokaze swojego sedana w ośce

Seryjne 1.8t avj -muł

I po wstawieniu DP 2'75 cala, wtryski BEX i bezpiecznym sofcie

(w planach mam fmic albo IC od b5 tdi bo faktycznie w zime lepiej jedzie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam nadzieje ze wybrałem dobry temat. 

Byłem dzis na hamowni 1.8t BFB. Wyszlo 169KM i 257 Nm. Wszystko seria tylko mam założone DP. Bylo to dla mnie zdziwienie bo spodziewałem sie raczej slabego wyniku na podstawie odczuc z jazdy. Jechalem ze znajomym co mial 1.8 bez turbo i nie szło tak łatwo go dogonic. Osoba która hamowała auto powiedziala ze byly duże opory toczenia. Po wyjechaniu z warsztatu bylo ok do momentu jak rozpedzilem sie tak do ok 100 i nagle auto stało sie slabe, spalanie wzrosło. Chwile tak jechalem i przeszło. Nigdy wczesniej tak nie mialem, dopiero teraz. Jakie dziwne opory mogły wpłynąć jakos na pomiar i zawyżyć jego wyniki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie pytanie czy podniesienie mocy w a4 b8 3.0 Tdi quattro CCWA 240 km tiptronic o jakieś 30 km i 100 Nm jest bezbieczne i czy istnieje szansa na szybsze zużywanie się podzespołów??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2021 o 19:28, z1_white napisał:

Panowie takie pytanie czy podniesienie mocy w a4 b8 3.0 Tdi quattro CCWA 240 km tiptronic o jakieś 30 km i 100 Nm jest bezbieczne i czy istnieje szansa na szybsze zużywanie się podzespołów??? 

Mam ten silnik w mojej a4. Jeżdżę już ponad rok po programie i kompletnie zero problemów. Jak masz tiptronic to wogóle nie masz nad czym się zastanawiać. Jazda narapwde sprawia frajdę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, zieli_84 napisał:

Mam ten silnik w mojej a4. Jeżdżę już ponad rok po programie i kompletnie zero problemów. Jak masz tiptronic to wogóle nie masz nad czym się zastanawiać. Jazda narapwde sprawia frajdę. 

A co Ty myślisz, że zużywanie poczujesz? To jest wolny ciągły proces. Dopiero w momencie kompletnego zużycia elementu dojdzie do awarii.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...