Awaria wróciła,ale przyczynę znaleźli w Diagtronik w Jankach pod Warszawą (polecam fachowców od elektroniki)
przyczyną było pęknięte gniazdo bezpiecznika na którym jest przepływomierz, parktornic, światło wsteczne i gniazdo diagnostyczne.
mam silnik AVF i skrzynię 6 biegową. Jaki numer części tego czujnika bo nigdzie nie mogę namierzyć
---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:58 ----------
wycofuje pytanie już namierzyłem, póki co dzięki za pomoc.
---------- Post dopisany 09-09-2013 at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2013 at 21:02 ----------
koledzy wszystko wróciło do d=normy, nagle światło pojawiło się i parktronic zaczął działać. Czy przyczyną mogła być słaba masa? Gdzie w naszym aucie jest przyczepiony przewód masowy żeby to sprawdzić?
tego nie sprawdzałem, a ma to związek?
---------- Post dopisany at 19:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ----------
nie działa światło wstecznego. Czy przepalona żarówka może unieruchomić system ? Czy to coś innego?
Panowie pomocy.
Dziś zauważyłem że nie działa parktronic jak wrzucam steczny bieg (tylko z tyłu mam czujniki)
Sprawdzałem VAG żadnego błędy nie ma. Zrobiłem test sygnału i buzer działa.
Dlaczego nie aktywuje się po wrzuceniu biegu? Ktoś ma pomysł.
A tym masz turbinę ze zmienną geometrią ? Bo słyszałem że tych się nie regeneruje. Tak producenci tych turbin mówią.
VAG coś pokazuje? Jakiś Błąd?
Jak turbina zachowuje się na wyższych obrotach 4000 - 4200
sprawdzałem z innum telefonem.
Moduł się zawiesił, ale już działa wyjąłem na chwilę bezpiecznik od tel i moduł BT chyba się zresetował i teraz normalnie działa.