Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. GruBass

    Gwint do A4 B6

    Witam panowie chciałbym zakupić jakis gwint do a4 b6 sedan, mam ofertę zeby kupić gwint supersport niby niemiecki jeszcze nie rozpakowany wiecie cos na ten temat, budżet mam do 2tys
  3. Sprawdź też koniecznie plecionke wydechu przed katalizatorem. U mnie po 2 miesiącach od zrobienia softu zaczęło drgac na wolnych obrotach, ale tak mocno że cały intercooler latał. Koszt nowej z robocizna u tlumikarza max 150 zł. Tylko sprawdź tą nową przed montażem żeby była odpowiednia... A najlepiej to zdiagnozować przytrzymując ręką w tym miejscu i będziesz czuł czy przenosi wibracje, czy ma jeszcze swoją sztywność. Tylko uwaga na wysokie temperatury.
  4. Czesc. Pacjent s4 b7 2006 avant 4.2 Magiel z servotronic Padła maglownica...nie da sie zregenerowac(wg.mechanika) Mozecie polecić cos co bedzie pasowało i działało poprawnie. OEM AUDI (8E1422054) AUDI (8E1422054C) AUDI (8E1422054CX) Tych nie mogę namierzyć. Cos innego bedzie pasowało?
  5. Ja kupiłem z Total Turbo Iwonicz Zdrój. Kurier przywiózł bezpośrednio do mechanika (muszą być nowe przewody olejowe i musi założyć mechanik) wtedy masz gwarancję dwa lata. Dał nową, zabrał starą, wcześniej wpłaciłem zaliczkę. Wszytko idzie dograć na tel. Ja mam 240KM turbo ma potencjał lekko na 260. Cena była dobra. Jestem bardzo zadowolony i z czystym sumieniem polecam.
  6. Hugo

    Cześć wszystkim

    Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
  7. Tomasz z Łodzi Cześć wszystkim. Od niedawna jestem posiadaczem s4 b7 avant. To zaszczyt dołaczyc do waszego grona
  8. Today
  9. Witam, szukam kogos kto podjal by sie zamontowania tempomatu w a3 8P 2.0t 2006r
  10. Dev

    Kupie Wałki ADR J

    Mam ssący i tak na prawdę to on wystarczy
  11. Myślę, że spokojnie się możemy tłumaczyć, że jesteśmy rodziną... Poza tym według premiera pisowskiego elektoratu (którego nawet własny ojciec się wstydzi) to są zalecenia a nie zakazy - jak słusznie Tomku zauważyłeś. Więc te 10k możemy spokojnie włożyć między bajki bo każdy niezawisły sąd nas z tego uniewinni. Kurła, ale u nas nie ma już niezawisłych sądów... To co? Ryzykujemy? Osobiście bym zaryzykował takie spotkanie i spuścił wpier..ol każdemu, kto zechciałby egzekwować "zakaz" spotkań...
  12. Witam czy ktoś z forumowiczów montowal takie zabezpieczenie w Audi A4 B9 ? potrzebuje pomocy w zamontowaniu tej blokady . Bezobsługowa blokada zapłonu dla wymagających - Autoalarmy Łódź EGRANDO.PL Automatyczne działanie, opcja antynapadu, możliwość montażu w autach z CAN i systemem keyless
  13. Wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć. Kiedyś przyjadę, może Audi.
  14. Witam. Posiadam a4 b7 2.0 BLB wypchneło mi uszczelniacz ze spreżarki oraz uszkodziło sprzegiełko. niby można by było to uszczelnić ale szybciej chyba było by zmienić sprężarke. i tu jest pytanie bedzie mi pasowała z kazdego 2,0 tdi czy muszę znależć identyczne numery jak na obecnej ? pozdrawiam
  15. Nie wiem czy podnosisz się tutaj do telepania przy odpalaniu czy o potrząsaniu na wolnych obrotach. Ten drugi problem poprawili mi w serwisie w Krakowie przy okazji przeglądu - pisałem o tym w innym watku. Choć oficjalnie mówią że nic nie zrobili.
  16. hopek03

    Kupie Wałki ADR J

    Zobacz ofertę Kupie Wałki ADR J Witam kupie wałki wydechowy i ssący z silnika 1.8 ADR o oznaczeniu J Dodający hopek03 Wysłano 26.05.2020 Kategoria Kupię
  17. Witam kupie wałki wydechowy i ssący z silnika 1.8 ADR o oznaczeniu J
  18. Witam. Szybkie pytanie. Afn rozrzad na gmp w jakiej pozycji mq byc walek. Pierwsza krzywa do gory? Musze glowice poskladac a nie chcial bym dac go odwrotnie zeby pozniej znowu sie nie meczyc i obracac. Dojsc dojde ale szybciej jak ktos podpowie xd
  19. musti

    B7 Crew

    Założyłem talerze od B5 i zeszło 1,5 centa w dół. Co do tyłu brakuje 3 centy i teraz pozostaje wrzucić sprężynę 3 centy i by było git
  20. Sprawdź Rozrząd 😂 z tyłu.. Zmieniłem u siebie i problem znikł
  21. Witam ,poczytałem wątki i jestem lekko ,,przerażony" i nasuwają mi się pewne pytania ,fajnie by było żeby ktoś doświadczony w posiadaniu tego ,,cacka" mi to uświadomił (posiadam od około miesiąca ,co prawda to nie pierwszy diesel ale widzę że co kraj to obyczaj ) a mianowicie : -mniemam że magiczna kontrolka zapala się jak już dobrze ,,przykitowany'" ten filtr -zdziwił mnie ten pracujący wentylator ,poczytałem i prawdopodobnie procedura się zaczęła ,niestety przerwałem bo nie wiedziałem po kilku godzinach i odcinku 15 km to samo czyli dalej trwało wypalanie ,po dotarciu do domu ,około 8 km.cisza ,czyli zakończone ? (autko po akcji 23Q7 w DE) -w poprzedniku (Insignia 2.0 CDTI ) takie manewry z przerywaniem wypalania po kilku razach skończyło by się dolaniem paliwa do oleju a w konsekwencji zatarciem panewek i poszukiwania nowego silnika dlatego miałem diodę zamontowaną która pokazywała że trwa wypalanie ,wiem że obroty ,spalanie itd,itd,ale kontrolka była spoko .Czy Audi ma to rozwiązane inaczej ??? - wydechy czyste ,brak sadzy ,odcinki pokonywane częściej wokół tzw. ,,komina " ,dla przyjemności 15 kilometrów po szybkiego ruchu Pierwsze wypalanie nastąpiło po około 500 km(bynajmniej u mnie ).jeżeli będzie co 100 czy 150 to chyba lepiej wrócić do ,,starego programu " Czekam na jakieś sugestie ..A i jeszcze jedno ,co polecacie do ewentualnej diagnostyki (typu podstawowe parametry ,rzeczony filtr itp) Pozdrawiam..
  22. Jakbyś trochę zwiększył budżet, to mógłbyś wyhaczyć używanego Dysona. To zupełnie inna liga w ergonomii, wygodzie użytkowania, itp.
  23. Mam podobny problem w A6 C6 2.0 TFSI, na razie odpuściłem temat. W wakacje spróbuję jeszcze czyszczenia dolotu z nagaru. U siebie wymieniłem odmę (nowa z ASO) i wszystkie plastikowe węże od odmy, ale efektów brak.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...