Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Ostatniej godziny
  2. Witam, problem polega na tym, że co około 300km muszę specjalnie przypalić sprzęgło bo inaczej ciężko samochodem ruszyć żeby nie podskakiwała cała buda. Po spaleniu sprzęgła jest jakiś czas spokój ale później wraca. Jestem umówiony do mechanika na wymianę kpl sprzęgła z dwumasą. Pytanie brzmi czy jest sens wymieniać dwumasę, nic nie stuka itp przy gaszeniu ani nic się nie dzieje tylko to powracające szarpanie ;/ Czy jest możliwe ze dwumasa robi taki efekt czy poprostu sprzęgło ma dość. Przebieg 233tys km, 1.8t BFB
  3. Jak w temacie, potrzebuje ori odcinek wydechu od kata do pierwszego łączenia z łączką elastyczną, łączka może byc do wymiany,ważne żeby to było oryginalne i żeby sama rura była w dobrym stanie. A4 b5 1.8T 150KM 2001r. Priw lub pisać w temacie.
  4. Panowie która opcja ...
  5. Janse ze idzie zalozyc, mocowanie zderzaka to na tylnym błotniku jest do wymiany , koncowki wydechów lub w calosci tlne wydechy i po sprawie , tył to pikus z lampami mozna w 3,5 tys zamknac , idac dalej to progi ok tysiaka zderzak przedni kompletny to ok 3 tys do tego lamapy przednie matrixy z osprzetem ok 9 tys plus podpiecie ok 3-4 tys i lakierowanie jeszcze w polifcie ramki wokół szyb są z czarnego piano...a to juz wieksza rzezba z tym
  6. Pewnie się nie doczekasz
  7. kon Klapa ? Klapy sie nie wymienia bo jest taka sama Zderzak z mocowaniami, wydechy lampy i masz polifta ale zderzak w wersli S-line wspolgra z progami które sa inne tez wiec jak robic to całość niestety a to juz koszty w granicach 25 tys wraz z Matrixami
  8. A gdzie jakiś dowód że to ori ?? Bo kiedyś widziałem podobne na ali za marne grosze...
  9. Ktoś pomoże włączyłem wszystko tak jak jest przez zielone menu MMI 3G i nic nie pokazuje.
  10. Bo tarcza musi wejść pod jarzmo, a zacisk musi pasować do jarzma
  11. No i tak. Nabiłem klime pomimo niepełnej próżni. Chłodzi tak że bigos ze świąt można w samochodzie trzymać i będzie ok. Teraz czekam czy faktycznie nic nie ucieknie
  12. Bridgestone Continental Dunlop Goodyear Michelin Nokian Pirelli Yokohama Toyo Uniroyal
  13. No to myśle właśnie podobnie zrobić
  14. Gwint na pewno też miał swoje kategorie wagowe ja mimo wszystko jestem zadowolony, mogę pokręcić tak, że pół nakrętki zejdzie z gwintu i będzie wysoko, a w dół regulacji jest sporo
  15. ja odkręciłem fotele i wykładzine uniosłem do góry w miejscach spawania i oczywiście butelka z woda w pogotowiu a mocowania spawałem migiem na niskim natężeniu prądu bo cieniutka blacha tam jest po ostygnięciu od środka wszystko fluidolem zalałem a od spodu pomalowałem epoksydem i zamazałem masą uszczelniajacą do spawów
  16. 3 tygodnie temu zakładałem u szwagra , malowanie i spasowanie ok, tylko narożnik przy lampie ma zaokrąglony , w ori są ostre i przez to nie ma idealnej linii z maską , ale po za tym może być
  17. Wtryski już mam
  18. Tam jest metalowa uszczelka, gdzieś może puszcza, sprawdź jeszcze czy spod pokrywy górnej nie leci
  19. Powiem Ci że jak wrzucałem do koszyka na stronie to akurat przy szczotce za wiele się nie zastanawiałem i jak przyszło zobaczyłem że to nie jest to o czym myślałem Jeszcze sobie takie coś zakupiłem i nie dodałem na zdjęć https://bestseller.pl/gyeon-q2m-mitt.html
  20. Bardzo ładnie jak na początek. Tylko zainwestuj w lepsza szczotkę do kół bo będziesz cały w brudzie z felg podczas ich mycia Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  21. Z góry dziękuje za jaki kol wiek opis tego loga http://vaglog.pl/log-011_fcPkev.html
  22. Dziś
  23. Jest Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  24. Witam kupie ramiona wycieraczek audi a4 b7 oraz zapinkę do trójkąta ost do a4 b6
  25. zakładałem ostatnio koledze do b6 błotnik z allegro w kolorze lz9w. Nie wiem która to aukcja ale podobno kosztował troche ponad 300zł. Bardzo fajnie udało sie to spasować, odcień sie zgadza. Samo malowanie też w miare. Fajna alternatywa
  1. Pokaż więcej aktywności
  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Tematy