Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Zbuntowany9978

    Witam. Moja audi a4 b5 2000r. Mam zamiar wymieniać all tarcze i klocki. I zestaw mam zamiar zrobić Ate tarcze klocki trw. Jak wasze opinie moze jednak inne klocki do tych tarcz? I jakie lozyska do tego?
  3. lewiatan1989

    Tak jak poprzednik mówi najpierw kabel i sprawdź co komputer powie. Ja zaś mam pytanie czy problemy nie nasilały się po obitym deszczu lub myjni? Nie stoi woda w podszybiu, która przelewa się do kabiny? Pozdrawiam, Darek
  4. lewiatan1989

    Co do wibracji to może być wiele opcji. U mnie w B7 też walczyłem kiedyś z wibracjami potem sprawę olałem i jeździłem aż pewnego dnia zaczęło tak wibrować że aż silnik cały chodził. Dwóch znajomych mechaników stwierdziło osłuchowo i organoleptycznie, że to dwumas. Min dlatego, że po wciśnięciu sprzęgła delikatnie mniej bujało. Mi się jednak drobne nie zgadzały bo nie miałem żadnych objawów padającego wtedy dwumasu. W domu postanowiłem szukać dalej i wpadłem na pomysł zarzucenia paska osprzętu zrobiłem to bez zdejmowania zderzaka odpaliłem samochód i zero dosłownie zero wibracji okazało się, że padało mi sprzęgło alternatora - wymieniłem i problem zniknął całkowicie. Inne powody bujania: - oczywiście wspomniany dwumas może być już wybity lub mógł stanąć całkowicie. - pompowyryski już siadające i od razu mówię, że korekty PD będące bardzo blisko zera też nie specjalnie są dobre - sprawdziłem na sobie pozdrawiam, Darek
  5. xaxa

    To że napęd od navi tego nie zrobi to wiedziałem, ale liczyłem że zmieniarka da rade. No ale cóż dzieki za szybką odpowiedź.
  6. lysy1991

    Jak czytam ten temat to tak jakbym czytał wszystko o swoim samochodzie. Ten dym rano po postoju a później gryzacy bez różnicy czy rozgrzany silnik czy nie, telepanie z rana a po krótkim czasie ustaje tak jakby chodził przez chwilę nie na wszystkie cylindry, szarpanie na 1 biegu. Też szukam rozwiązania ale dopiero zaczynam i kieruje się poradami z tego tematu. Od czego zacząć?
  7. Robero321

    Wszystko masz w odpowiednim dziale opisane łącznie z jakich modeli i co jest potrzebne. Tylko trzeba trochę poszukać. Choć trochę w wypadku tego wątku to i tak przesada bo nawet Google wywala go jako pierwszy...
  8. H4mm3R

    Wystarczy dobrać odpowiednią tarczę i dystans nie potrzebny. Zacisk RS na tarczy 380...
  9. Musisz odkręcić dwa bo jak tego nie zrobisz to ci 0,5L oleju z torsena nie spłynie. Później przy wlewaniu też musisz to robić tak aby olej przelewał się do torsena czyli nie za szybko i z chwilowymi przerwami bo inaczej wlejesz 2L i się zdziwisz że tak mało bo olej zacznie się korkiem przelewac a do torsena wpłynie tyle co nic. Wniosek taki że najlepiej na siłę wlać o jakieś 100ml więcej oleju niż powinno być, odczekać z 5min aby olej wypełnił wszystkie komory i później odetkac otwór wlewowy i nadmiar sam sobie spłynie i ustabilizuje się na dolnej krawędzi otworu.
  10. lysy1991

    Jak mógłbym sprawdzić te sprzęgło żeby być pewnym że to jest właśnie to? Ten samochód nie ma tak bo mam porównanie z innym takim samym i wiem że tak nie powinno być.
  11. Robero321

    ja bym jeszcze dodał że napęd w navi służy do płyt navi a nie cd więc tymbardziej n ie obsłuży Ci textu
  12. Misiekk800

    Przy ruszaniu odpalaniu gaszeniu fury nic przy puszczanie delikatnym wciskaniu sprzęgła nie ustaje ale tylko na postoju podczas jazdy powoli tylko słychać burczenie tak jak by od str. Dwumas jak się trzyma skrzynie rękoma na odpal onym to czuć że cała drży z kanału wydech odpinalem całkiem od auta żeby wykluczyć wieszaki. Prócz dwumasy pomysły brak może wtryski? Błędów brak
  13. Langista

    Problemy z olejem w tych silnikach wzięły się od wymian oleju co 30k, wszystko się pozapychało i nie działa jak należy. Na moje wystarczy tylko przeczyścić dokładnie silnik (jak już chcesz silnik rozbierać, to tłoki wyrwać, pierścienie wymienić a tłoki tylko przeczyścić dokładnie, aby kanaliki odblokować jak są zapchane). Regularnie olej wymieniać i będzie wszystko cacy, nie ma potrzeby wg. mnie na lepsze tłoki wskakiwać jeżeli nie chcesz mocy podnosić. Jeżeli chcesz bezawaryjności to 3.0 V6 z B6/7 odradzam, bardzo duże prawdopodobieństwo wtopienia sporej gotówki w remont silnika (ok 12k). Taniej w 1.8 pójść, i nie wydawać milionów bez potrzeby.
  14. Robero321

    Może samego papieru potrzebuje
  15. Langista

    Pompa wody HEPU, paski Contitech, napinacz INA
  16. Mateusz91

    Wlasnie aku mi pada i juz jest zamowione. Jak nie pomoze to sprobuje podmienic włącznik swiatel z mojej starej b6 bo mam w nim przerobione mce z b7. Dzieki za info;)
  17. Lu-Gi

    B6 tak już ma. Mialem Passata w tdi i superba i tam nie czuć kompletnie nic, tam bynajmniej były dwie poduchy na skrzyni może też dlatego.
  18. Langista

    Sprawdzałeś w jakim stanie sprzęgło? Może dwumas padł i w takie wibracje wprowadza?
  19. Langista

    A posprawdzałeś wszystko co było tutaj sugerowane?
  20. Langista

    Nie bierz używki, bo nigdy nie będziesz pewien co kupujesz. Może być dobra przez dzień/dwa/tydzień albo i miesiąc, a może być wylana i wyczyszczona (różni ludzie tu sprzedają). Kup nową i w razie czego będziesz miał pewność. Niestety tutaj odzywają się koszta utrzymania pojazdu "Nie sztuka kupić samochód, sztuką jest go utrzymać"
  21. Lu-Gi

    Tutaj masz wszystko opisane
  22. Dzisiaj
  23. Uki2020

    Witam. Z grupy fb skierowano mnje tutaj gdyz mowia ze tu max wiedzy i info mozna uzyskac... Pytanie mam nastepujace, musze wymienic poduszke silnika w AWX...ta podobno najdrozsza wg mechanika...chcialbym kupic w uzywce ale nie wiem skad wziasc nr? Stara jeszcze w aucie, nie mam czasu wyciagac i czekac... Z gory dzieki za odp... A4 Avant 2001r.AWX.
  24. Uki2020

    Witam. Z grupy fb skierowano mnje tutaj gdyz mowia ze tu max wiedzy i info mozna uzyskac... Pytanie mam nastepujace, musze wymienic poduszke silnika w AWX...ta podobno najdrozsza wg mechanika...chcialbym kupic w uzywce ale nie wiem skad wziasc nr? Stara jeszcze w aucie, nie mam czasu wyciagac i czekac... Z gory dzieki za odp... A4 Avant 2001r.AWX.
  25. wesz82

    Jest tak jak napisales ale roznica taka ze majstry od przekladni mowili o maglu po regeneracji gdzie daja gumki odporne właśnie na czerwony plyn. Pompa zniesie kazdy rodzaj plynu. Zrobilem ten sam myg co ty.. Tel w lape i dzwonilem pytalem wyszlo na to samo. Dobra ale lales ten czerwony atf do nie robionej przekladni? On jest dalej mineralny czy juz syntetyczny??? Mozesz dac jakis namiar na niego???? Wczoraj kupilem febiego 6162 zaleje go na zasadzie wylej wlej ze zbiorniczka bo plyn jest czysty i zobaczymy czy to cos da..
  26. duzy616

    Panowie dzisiaj w nocy moje Audi miało bliskie spotkanie z dzikiem. Jutro zawożę je na naprawę z autocasco do serwisu audi w Szczecinie. Pytanie czy jeżeli posiadam w PZU pakiet : ,,Auto Non Stop Zapewnimy Ci samochód osobowy zastępczy na cały czas naprawy oraz zorganizujemy naprawę Twojego pojazdu w Sieci Naprawczej PZU." 1.To należy mi się auto zastępcze na cały okres naprawy (nawet np 2 miesiace)? 2. Czy jest możliwość w tym pakiecie auta zastępczego z serwisu audi? Jeśli tak to jakiej klasy przysługuje. Oczywiście mam na myśli o autach zastępczych bez poniesienia kosztów wynajmu z mojej strony.
  27. mike821004

    Witam i jak poradził eś sobie bo mam dokładnie to samo silnik 1.6 ana
  1. Pokaż więcej elementów aktywności