Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. A bez zdejmowania zderzaka nie da się jakoś dostać do tej rurki przy skraplaczu albo wyciągnąć go do góry lekko? I który osuszacz do mnie idzie? Jest ten wzór na VIN wyżej ale nie czaje właśnie jak go zinterpretować
  3. Podlaczam sie do ww. pytan, mam ten sam problem.
  4. Dokładnie, kolor tarcz i opory toczenia są tu kluczowe, jak mi ręczny nie puszczał to miałem na tylnym prawym kole ok. 100N. Inna sprawa, że ESP wykorzystuje nieustannie hamulce do wytworzenia tzw. sztucznej szpery (EDL) gdy jest taka potrzeba (szczególnie często przy dynamicznym stylu jazdy ) - na obu osiach gdy ma się quattro. Wspominam o tym bo w poprzednim Audi mialem ciut bardziej przytarte tylne tarcze A miałem nówki.
  5. Siemka, wczoraj w mojej A4 wymieniłem olej + przepłukałem silnik, no i na samym końcu zaczęły spływać drobinki metalu, trochę to wyglądało jakby ktoś tam piasku nasypał, wie ktoś co to może być? a 2 pytanie to co zrobić jeśli mam sporo oleju w okolicach EGRu? silnik ma przedmuchy i już trup czy co się dzieje? Na koniec dodam że silnik pracuje prawidłowo, nie słychać jakichś niepokojących odgłosów, chodzi cicho i równo, moc również ma, z pozycji kierowcy nie widać żeby cokolwiek było nie tak.
  6. A ja od pewnego czasu zauważyłem, że dzisiaj - nie ważne, czy osobowka czy zestaw - nie ma już kierowców, tylko są operatorzy danej kategorii, czyli osobowka, zestaw, czy nawet autobus z ludźmi. Narzekamy na A4, szczególnie okolice Wrocław, ale spójrzmy czy to w ogóle jest autostrada warunków na autostradę wedle mnie nie spełnia, a natężenie jest jakie jest... I uwierzcie mi co kraj, to "operatorzy" na inny sposób potrafią zadziwić. U nas - zestawy idą lewym i "blokują" osobowki - pytanie czy każdy? Ja jak widzę, że nie zdążę, to nie wychodzę... Ale to ja, Ty i Ty. Ci, którzy to robią od razu kreują ogół. U Niemca - widzą zwężenie z 3 pasów do 3 (tak, z 3 do 3) - no stau na 4km u Czecha - idziesz krajówką, osobowe wyprzedzają na trzeciego na kartkę papieru a jak czytam, że wyprzedzić i shamować do 40km/h... JA PJERYDOLE skąd Wy się bierzecie...? Poważnie? Straciłeś 3 sekundy, on zyskał jedną, shamujesz go, by mu zabrać to, co ugrał i jednocześnie samemu jeszcze Marnujesz swój czas, nie wspominając o paliwie czy hamulcach, które stracisz na takiego miglanca ale takie czasy, wszedzie brakuje każdemu czasu, nerwów...
  7. Today
  8. Witam, w Audi A4 B6 1.8t BFB 2003r. avant mam uszkodzony czujnik uderzenia bocznego o numerze 8E0959643 HV i nie mogę znaleźć identycznego. Dowiedziałem się że już nie produkują bez oznaczeń. Więc moje pytanie czy mogę założyć ten z oznaczeniem na końcu cyferek "A", lub oznaczeniem z "A" i bez HV, bądź też "A RB4 HV"?
  9. Andrzej Audi

    lodowka

    witam mam lodówkę w schowku i za lodówka cieknie mi woda na wycierczke pasażera co mam zrobić aby to naprawić
  10. Najdziwniejsze jest to że nic nie cieknie czyli olej musi się przepalać w dużej ilości czy coś mogło paść bez takiej ilości oleju
  11. Witam kupiłem samochód i wszystko było ok wróciłem nim do domu i następnego dnia z rana sprawdzam stan oleju a tu nie dotyka bagneta zalalem znowu olej i samochód zaczął kopcić na biało co to może być ? ( Nie wiem jak długo jechałem po kupnie z tak małą ilością oleju) proszę o pomoc
  12. Może być coś z paliwem. Filtr paliwa wymieniany kiedykolwiek? Sprawdź pompkę i połączenia
  13. Zobacz ofertę Lampy Xenon InPro przedlift Witam. Sprzedam lampy Xenon InPro do Audi a4 b5 przedlift. Stan bardzo dobry. Wszystkie uchwyty są całe nienaprawiane. Założone odbłyśniki po regeneracji. W lewej lampie naprawiane uchwyty dekielka. Lampy kompletne z silniczkami żarnikami żarówkami i przetwornicami. Żarniki Philips 4300k. Cena 420,00 zł Dodający michcio28810 Wysłano 20.06.2019 Kategoria Audi A4 B5
  14. Witam. Sprzedam lampy Xenon InPro do Audi a4 b5 przedlift. Stan bardzo dobry. Wszystkie uchwyty są całe nienaprawiane. Założone odbłyśniki po regeneracji. W lewej lampie naprawiane uchwyty dekielka. Lampy kompletne z silniczkami żarnikami żarówkami i przetwornicami. Żarniki Philips 4300k.
  15. Yesterday
  16. Zobacz ofertę Sprzedam ori 18"z a5 Rozmiar to 18" 8.5j et 29.Aluski jak nowe. Do odebrania w okolicach Lubina. Cena 2.350,00 zł Dodający damian19886 Wysłano 20.06.2019 Kategoria 18" i większe
  17. Rozmiar to 18" 8.5j et 29.Aluski jak nowe. Do odebrania w okolicach Lubina.
  18. Mam popielaty DIN 1 kompletny z klimatronikiem z grzanymi fotelami. Oddam całosc za 150zł z KW
  19. Tak jak w temacie, polecicie mi kogos z Wrocławia i/lub okolic, który zna sie dobrze na BBK'ach ? Bede wdzięczny bardzo. Pozdrawiam
  20. Witam. Zawsze podczas tankowania wszystko szło szybko i w pewnym momencie zawór odbijał. Od jakiegoś czasu sprawa wygląda tak, że idzie szybko, aż do pewnego momentu i zaczyna drastycznie zwalniać i zawór nie odbija. Co może być przyczyną ?
  21. Dzisiaj wszedłem pod auto żeby sprawdzić DV i trochę się przeraziłem. Turbo oplute olejem (czas na regenerację?), przewód powietrza od strony chłodniczki odkręcony, luźny i opluty olejem, DV zalepione do połowy plasteliną i olejem (nie działa). Odmy i szczelności jeszcze nie sprawdzałem bo brakło czasu. Zauważyłem także, że jak zamykam okna albo migam światłami to spadają obroty, cewki do wymiany??
  22. Korzystając z przerwy pomiędzy wyjazdami w pracy w końcu udało mi się umówić do serwisu. Reklamowałem skrzypiący fotel oraz wspomniany problem z szarpaniem w skrzyni biegów. Odnośnie serwisu to po raz kolejny wybrałem salon w którym brałem auto czyli Krotoski-Cichy. Zacznijmy może od fotela: pokazałem opiekunowi klienta film który już wrzucałem w tym wątku oraz odtworzyliśmy skrzypienie na miejscu za pomocą nacisku dłoni. Po około pięciu godzinach dostałem informacje że usterka została usunięta poprzez rozebranie fotela i przesmarowanie stelaża. Rzeczywiście w drodze do domu niepokojących odgłosów nie słyszałem natomiast już następnego dnia problem powrócił - podsumowując świetna robota wykonana przez serwis!!! Przejdźmy jednak do sprawy ważniejszej a mianowicie skrzyni biegów. Podczas przyjęcia auta zostało wydelegowanych do jazdy testowej dwóch pracowników: serwisant i prawdopodobnie ktoś do którego wszyscy mówią szefie ale nie wiadomo co tak właściwie robi. Proponowałem aby któryś z nich usiadł za kierownicą i sam doznał luksusu zmiany biegów ale podziękowali - szkoda bo najbardziej odczuwalne jest to na kole kierownicy i pedałach. Całe szczęście szarpanie jest czasem na tyle silnie że serwisant stwierdził iż rzeczywiście jest to odczuwalne nawet dla niego!! Przyznam że mi ulżyło iż nie jest to tylko moja paranoja. Samochód poszedł na warsztat a Panowie magicy mieli coś zaradzić. Po pięciu godzinach dowiedziałem się tylko tyle iż przejechali się nowym samochodem z tym samym silnikiem który mają akurat na stanie i występuje ten sam objaw co oznacza iż: "NIE JEST TO USTERKA TYLKO CECHA". No kur... jego mać samochód za 174k praktycznie nie potrafi się płynnie zatrzymać bez szarpania a oni na to że ten typ tak ma - premium pełną gębą. Zapytałem się więc co dalej zamierzają robić w temacie na co dostałem odpowiedź że nic bo to cecha a nie problem! W sumie to nie wiem co dalej mi pozostaje ale jedyne co mnie pociesza to fakt że samochód jest w leasingu i go prędzej czy później oddam. Narazie planuje pojechać do innego serwisu a by mieć na papierze ekspertyzę z innego źródła. Później zapewne napiszę do leasingodawcy czyli VW Bank Polska i importera. Jeżeli oczywiście każdy się wyprze a napewno tak będzie to poświęcę trochę cennego czasu i zrobię Audi odpowiednią reklamę - w dobie internetu nawet się nie spodziewają jakie to łatwe PS: Gdyby ktoś chciał 4 miesięczne Audi w cesji uprzejmie zapraszam do kontaktu PS2: Jeżeli ktoś z was ma jakieś uwagi co jeszcze mógłbym w tej sprawie zrobić to będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Choćbym miał się tym babrać do końca umowy leasingowej to im nie odpuszczę!! Szerokości!!
  23. Rozwiniesz kolego tę myśl? rozumiem że N18 to ten co steruje otwarciem EGR a zasys do zaworu?
  24. Panowie, zaczęło mi syczeć, dymić i uchodzić oleistym płynem z przodu maski. Co to jest i za ile to naprawić i jak najtaniej w Krakowie? Powiem, że to mój pierwszy samochód w życiu, a moja wiedza o samochodach jest bliska zeru, dopiero się doświadczam. Chętnie wezmę namiary na taniego uczciwego mechanika i gazownika w południowo-zachodnim Krakowie. Panowie, pomóżcie nowemu, bom niedouczony! tutaj nagranie z tego co się dzieje: https://openload.co/f/PGGuvhx4IZo/20190618_192159.mp4
  25. Kupię Maskę i oba błotniki KOLOR:LZ9W AUDI A4 B6 AVANT
  26. Zobacz ofertę Kupię Maskę i oba błotniki LZ9W Kupię Maskę i oba błotniki KOLOR:LZ9W AUDI A4 B6 AVANT Dodający Patryczeq1.8ADR Wysłano 20.06.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  27. Szanowni, Niestety zamek maski zaczął dość ciężko pracować. Mianowicie jak pociągam dźwignie otwarcia maski to nie czuje oporu (naciąganie sprężyny), lecz jest wrażenie, że linka jest lekko luźna. Dopiero pod koniec jest opór i zamek się otwiera z donośnym dźwiękiem. Mam obawy, że na dłuższą metę takie otwieranie zerwie linkę, uszkodzi zamek lub ułamie dźwignie. Proszę o poradę jak wyregulować zamek by pracował poprawnie. Linkę wymieniałem rok temu więc zakładam, że jest sprawna. Pozdrawiam iż góry dziękuję za pomoc!
  28. Panel 1din na dole ma chromową listwę ,2din jej nie ma
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...