Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. HOLMATRO

    Nie zgodzę się z tymi 8 % a jeśli chodzi o kręcenie wyniku na serii dsmic - niemcy leją zimna woda, pryskają po coolerach przed hamowaniem, stroją w zimę, wynik się pokaże na papierze, ale w lato masz przy 30 stopniach po miescie na alfalcie 250 koni i robi cię byle diesel. Fmic jest po to żeby utrzymać konie, zniwelować spadek mocy podczas upalania albo gorąca za przednia szyba, a nie żeby dodać ci koni. Jesli rozmawiamy o zdrowym, rozsądnym podnoszeniu mocy, to powyżej 270 koni fmic robi się niezbędny.
  3. hectic

    Byłem dzisiaj oglądać. Gdyby ktoś czasami szukam i trafił to pozostawiam informację poniżej. Wnętrze na duży plus, wszystko ok, działające sprawne nie ma się co czepiać. Zewnątrz: maska 1-2tys mikronów, lewe drzwi przednie do połowy 1,3k mikronów, ćwiartka tył do 1/3 wysokości ok 1k mikronów, błotnik prawy przód góra ok 1k mikronów - z resztą pod odpryskiem widać szpachlówkę. Lakier dość zaniedbany, sporo rysek mniejszych i większych, w kilku miejscach ogniska korozji i odchodzący klar. Szyba czołowa po wymianie. Zderzaki ok, drzwi prawe 1 i 2 ok, lewe tył ok, klapa ok, dach ok. Felgi ładne, opony letnie ostatni sezon. Mechanika: tyle ile można sprawdzić - jest ok, małe wypocinki w standardowych miejscach np okolice odmy, niepokojące dźwięki i działanie sprzęgła, możliwy dwumas do roboty w niedługim czasie.
  4. jarek920

    Nic mi poprzedni właściciel nie mówił o walku a mam też rachunki ze wszystkich napraw, wałek się uszkadza przez uszkodzony popychacz najbardziej ,tak mam seryjne coolery kolega nawet na tym forum miał na nich zrobione 318KM (co ciekawe w niemczech nawet na k04 zostawiaja seryjne i robią pod 350 ale to juz ekstremum ).
  5. chciałem się upewnić, znajomy mówił że fmic z jakiegoś (tylko nie pamietam którego silnika diesla) podejdzie do 1.8t bfb i to spokojnie do ponad 300km jest wielkości chłodnicy i 2x grubsza, prawda to? ponoć uchwyty pasują p%p i nie trzeba skrobać pasa
  6. Adam87

    Napiales lepse repliki wloch albo chiny to sie zdecyduj......
  7. l2k2

    Dzięki, sprawdzę u siebie jutro czy ruszy po zaznaczeniu tego w green menu. Angielski lepszy niż nieaktywny przycisk.
  8. Mettenoos

    Zobacz ofertę Kupię VCDS PL w miarę nową wersję po polsku z podpowiedziami L-Code po polsku, mam 12.12.3 EN ale brakuje jej niektórych L-code Dodający Mettenoos Wysłano 20.10.2018 Kategoria Kupię
  9. Mettenoos

    Kupię VCDS PL

    w miarę nową wersję po polsku z podpowiedziami L-Code po polsku, mam 12.12.3 EN ale brakuje jej niektórych L-code
  10. aleksbend

    @kamil-vag dzziękuję za poświęcony czas na analizę :hi:
  11. Unf

    @jarek920 Wymianę pompy na taką z 1.8T? Wałek miałeś "B" czy szczęście mimo "A"? 300KM tylko z dp i turbiną - czyli na seryjnych DSMIC? Dzięki za tak szczegółowe info o wtryskach (-8% względem S3), dodam o tym wzmiankę (jeśli się potwierdzi )
  12. audiaudi

    Tragedia takie koszta
  13. TomekTdi

    /Informacja dla potomnych. Jednak pękła głowica w okolicach 3 pompowtryskiwacza. Teraz pytanie czy wszystkie 2.0 TDi PD 16V mają takie same głowice ? Czy głowica np od BKD bez problemu spasuję do BRD ?
  14. jarek920

    Za wymianę pompy w ctr zabrze zapłaciłem 1200 zł z robota, auto zrobiło juz na niej 60 tys km ,mam 262 tys km (orginalny przebieg kupiłem auto w niemczech od znajomego)wałek rozrządu igła ,popychacz po 60 tys km wyglądał bardzo dobrze ,nagaru nie czyścilem, auto oleju nie zre. Do 300KM wtryski mogą zostać maja tylko o 8% mniejsza wydajność niż te z s3 czy cupry(czyli max jak zdrowe pod 320KM)Ja na 300KM mam tylko dp I turbo zrobione u peruna.
  15. Mettenoos

    komunikat jak na moim foto wyżej jest w PL, jak przełączę na EN to voice control działa, więc temat zakończony bo jak wyżej napisano VC nie działa w PL ps. raczej VCDSem nic nie ruszałem, dziwne jest to z początku nie było tego komunikatu, nie kojarzę abym gdzieć coś zmieniał oprócz w MMI w SDS
  16. Unf

    Różnica będzie kolosalna - potwierdza to każdy kto taki swap przeszedł, potwierdza to też @Dev nasz forumowy Bóg od hamulców Oczywiście - jak zrobisz swapa i zahamujesz w mieście przed pasami, delikatnie, to nie odczujesz tego kosmosu. Ale jak na autostradzie z 200km/h przyhamujesz do 120km/h trzeci, czwarty, piąty raz - to się zdziwisz, że hamulce wciąż... są.
  17. l2k2

    @Mettenoos Komunikat jest, ale działa po angielsku? Czy przestało działać? VCDSem nic nie zmieniałeś?
  18. Iceman_873

    Jest bardzo duża, polecam. Dobra proporcja jakość/cena. Chociaż jak moneta bez znaczenia to wiadomo ze 345/300 ale to inny budżet.
  19. Unf

    No w zasadzie poza tymi dwoma to nie ma... tylko, że same te dwie bolączki to 10 000 - 12 000 PLN
  20. kamil-vag

    Nie jest źle, bardzo ładnie trzyma doładowanie, przepływka też OK. Jedynie ta korekcja na 3 cylindrze trochę wysoka, ale to może kwestia wymiany oringów na PD...
  21. rafi10612

    Mam kosz 2 din
  22. Artik A4

    Potrzebuje pomocy mam słabe swiatla w swoim aucie lampy valeo soczewka
  23. 3 w 1 https://allegro.pl/ladowarka-usb-woltomierz-termometr-3in1-12v-24v-i7163158734.html?snapshot=MjAxOC0xMC0xNlQxMzowMjozNy41MjdaO2J1eWVyOzlkNWI0MmQzY2FiN2FkNGRkMjZhNDVmN2UxZjFiNDQxZmNjZWVlZjYyMjBlN2U1N2JlMjFkNmUzNzJmNDAzMzk%3D
  24. Zobacz ofertę Poduszki kierownicy 3 ramiennej Stan jak na zdj Cena 250,00 zł Dodający rafi10612 Wysłano 20.10.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
  25. Stan jak na zdj
  26. Zobacz ofertę Poduszki kierownicy 3 ramiennej czarne Gorne po 380 . Dolna 300 Cena 380,00 zł Dodający rafi10612 Wysłano 20.10.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Tematy