Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Wężyk od chłodzenia turbiny nie smarowania
  3. To jakieś chińskie musiałeś mieć te spryski. Przy 200km/h lecą tak jak powinny. Przy mniejszych prędkościach również, w lusterku również widzimy jak mgiełka leci daleko w tył..
  4. Porównaj swoje objawy z opisanymi przeze mnie tutaj :
  5. cześć Arek, Założone są nowe tłoki Nural, nowe pierścienie, nowe panewki, głowica zrobiona, nowy rozrząd, nowe świece, wszystkie filtry, płyny itd. Mam bagnet serwisowy, jak oddawałem go na remont to brał jakieś 2 litry na 500 km.
  6. Wypadanie zapłonu przy braku błędów o elektrycznej usterce obwodu pompowtryskiwacza to raczej problem z samą pompką , albo zaopatrywaniem jej w odpowiednią ilość paliwa ... Patrząc jak telepie autem na wolnych obrotach to obstawiam dolne uszczelnienie pompki na pierwszym cylindrze , przedostające się przez nie spaliny "zapowietrzają" pompkę. Jeżeli po dłuższym przegazowaniu w czasie takiego telepania przez chwile będzie na wolnych chodził równo, to praktycznie jest to pewne Daj tego loga o którego Kamil prosił, on powinien sprawę wyjaśnić .
  7. Today
  8. Dębica UHP2 to jakiś wyznacznik, że Goodyear do niej porównujesz tak kilkukrotnie? Nie kumam tego zachwytu Dębicą... Przecież to niebo a ziemia.
  9. Dzięki kolego za odpowiedź.
  10. Dzięki, sprawdzę to. Ale wątpię, bo dzień wcześniej, wieczorem wszystko dzialalo
  11. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2880703.html https://www.auditeam.pl/forum/topic/3579-zablokowane-drzwi-przednie-pasażera/?page=2
  12. Łożysko to raczej nie będzie. Jedź luzem np 50 km/h I na prostej drodze zacznij skręcać w lewo i prawo tak poznasz czy to łożysko. Do oblukania masz wydech czy nie dotyka gdzieś.poduszki i na szarym końcu sprzęgło.
  13. Yesterday
  14. Ma ktoś momenty dokręcenia śrub przy wymianie rozrządu?
  15. jak masz prawidłowo zablokowany i założony rorzad to nie musisz martwic sie o synchro
  16. sprawdz predkosci na kazdym kole
  17. Obrys bym se chętnie podmienił
  18. Opcja nr 2, z tym że na kołach skręcasz tam gdzie jest tuleja metal-gumowa (czy z olejem), sworznie można poskręcać gdy auto jest na podnośniku.
  19. Skręć "palcami" w powietrzu, opuść i dokręć tak jak ma być
  20. Ja bym spróbował to delikatnie podgrzać opalarką, a najlepiej suszarką i wtedy spróbować to palcami wyrównać.
  21. Witam Mam pytanie czym to moż ebyć spowodowane jak miałem załadowany pełen bagażnik icztery osoby w aucie i zapaliła mi się na raz kontrolka abs-u, i czerwona hamulców. Wróciłem rozładowałem i znikło pojechałem i tak samo załadowany samochód i znowu to samo . To może mieć coś współnego z tym korektorem siły hamowania.?
  22. Wstępnie próbowałem i był opór nawet czułem jakby sprężynowały te śrubki ale w weekend zobaczezobaczę
  23. Witam. Zamierzam wymienić sprężyny z przodu i z tyłu co wiąże się z duża ilością odkręconych śrub zawieszanie. Jak to mam skręcić? Gdy auto jest w powietrzu? czy może lekko skręcić opuścić na koła i dopiero wtedy wszystko dokręcić?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...