Skocz do zawartości

Flyer

VIP
  • Postów

    4712
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Flyer

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Flyer

4

Reputacja

  1. Nie, stoi u mnie w garażu... jest do wzięcia. Nie mam kompletnie czasu się tym zająć... a żeby sprzedać muszę je przerejestrować
  2. To taki?: http://allegro.pl/kolektor-ssacy-bmw-e53-e60-e63-e70-e71-e83-e90-e92-i5646901195.html Tutaj trochę taniej Taaa... to jest to. Chcialem kupic jak kosztowalo 1600-1800, jakoś bym to przebolał, ale 2500 nie wydam
  3. Jak Ty chcesz sprzedaż samochód, skoro nawet nie napisałeś nic o nim? Nawet ktoś kto jest na forum od początku ledwo pamięta co w nim jest...
  4. Dobrze ,że nie kupił B7 tam FSI i nagar ... Pomyliło Ci się z RS4.
  5. Nie. To nie ten sam problem. W przypadku klapek kolektora w BMW soft nie ma nic do rzeczy.
  6. Cena w ASO to teraz 2800 netto, więć odpuściłem...
  7. Kopę lat Żółwiu... Pytałem Rogala o korektę softu, ale powiedział, że to nic nie da, bo zmienił się przepływ powietrza w kolektorze.
  8. Nie wiem kto robił swapa, ale powinien to na starcie ogarnąć, bo trochę amatorka . A co ze wskazówką paliwa?
  9. Od czego ten check? Trochę słabo, że auto po swapie wyjechało z nim. Powinniście to ogarnąć. Szczerze mówiąc zrobiłbym z Ciebie wiatrak moim dizlem coś tu jest nie halo z autem.
  10. Haha, widziałem nie raz to auto w Wawie
  11. Yep. Co więcej 2,7 wcale nigdzie nie dojechałbym szybciej, a spalanie x1,5-2
  12. Zrobilem w tym tygodniu 1100km po Polsce (2 dłuższe trasy) i powiem Wam, że jestem mocno pozytywnie zaskoczony jak ten 275-konny diesel potrafi być ekonomiczny Wwa - Poznan - Wwa, 4 chłopa na pokładzie, prędkości 140-160 non stop po autostradzie, jazda płynna, kilka razy ogień, jeden-dwa sprinty do 200 - 8.4 Wwa - Kielce - Wwa, ja, żona, dziecko, bagaże - 130-140 cały czas po eskresówkach, 80-120 po pozostałych, jechałem płynnie na maksa, czasami przycisnąłem... 7.2 (!). Jak wracałem to po przejechaniu 260km FIS pokazywał jeszcze 810km do przejechania... szok
  13. Ja tylko ostrzegam, ze bardzo latwo uszkodzic opony przy naciagu i wiekszym NM. Tak to sie stalo w moim B6 gdzie zabilem opony 235 na 9J. Ale to jest prawie 500PS, wiec inne przeciazenia.
  14. A co Ty żeś kupił? Pochwal się. Jak są tej samej szerokości to luz, ale jak tyl jest szerszy, to bedzie to dziwnie wygladac... i trakcja gorsza.
  15. Cena za auto to 45k, to żadna tajemnica. Mechanicznie ogarnięte na tip-top (Nosb/R-Performance/AWRacing), po kompletnym remoncie silnika, z nowym osprzętem, zawieszenie praktycznie nowe, wnętrze w stanie jak z fabryki. Wizualnie wymaga delikatnej korekty (na drzwiach kierowcy pojawiła się rdza od niedokręconej listwy drzwiowej, która wytarła lakier, trzeba wymienić szybę czołową), ale to pryszcz. Poważnie zainteresowanych zapraszam na priv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...