Muskel1

Pasjonat
  • Zawartość

    1284
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O Muskel1

    Informacje

    • Imię
      Muskel
    • Lokalizacja
      DE

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2012
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      CDUC
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    754 wyświetleń profilu
    1. Muskel1

      Dlatego zakodowałem u siebie funkcje zapamietania ostatniej pozycji s/s zeby nie musiec po kazdym odpaleniu przycisku aktywowac.
    2. Muskel1

      Tak oczywiście ale gdy tak dasz w piec że turbina będzię swiecić to i wtedy automatycznie przy takiej jeździe temp. oleju i silnika wzrośnie i wiatraki się załączą.
    3. Muskel1

      To normalne, każde auto tak ma. Gdy szyby sa zamkniete i próbujesz je jeszcze wyżej podnieść silniczki trafiają na opór i wtedy pobór prądu jest duży.
    4. Muskel1

      W jakim stanie masz akumulator?
    5. Muskel1

      Niech ci ten mechanik wyciaga co zalał. To jego problem. Jazda przy nadmiernej ilości oleju to jak sex bez gumy. Cieczy nie da się sprężyć jak powietrza. Jak bedzie za dużo oleju pod tłokiem i tłok trafi rozpedzony na ciecz, ktora nie bedzie mogła odpowiednio szybko "uciec" to może ci blok rozwalic. Zależy ile za dużo tego oleju. To co pisałem to worst case. Jak jest 0,5-1 l ponad norme nic mu nie bedzię. Nadmiar ciśnienia w skrzyni korbowej pojdzie przez odmę.
    6. Muskel1

      Nie do końca, po osiągnięciu wysokiej temp. s/s nie zgasi silnika gdy aktywowane sa wentylatory chłodnicy. Ale fakt jest taki, ze wiecej szkód niż pożytku z tego s/s. Poczynając od naciągających się łańcuchów a kończąc na przypiekaniu się oleju w turbinie.
    7. Muskel1

      Pokrętło do składania i ustawiania lusterek ma może jakieś zwarcie. Sa zapisane jakieś błędy w sterownikach?
    8. Muskel1

      Którą żarówkę masz spaloną, bo nie wszystkie sa kontrolowane.
    9. Muskel1

      O sorry moj bład. Zle przeczytałem. Jakiego masz fisa?
    10. Muskel1

      Wymien go i zobaczymy czy dalej sie cos dzieje. Wtedy bedziemy szukali dalej. Puki co najpierw ta usterke usun.
    11. Muskel1

      Jak robi zwarcie w instalacji to moga sie rózne cyrki dziać. To wszystko jest ze soba połaczone.
    12. Muskel1

      Nie da się w B6/B7 tego wyłaczyć czy wykodować. Tylko rezystory pomoga w oszukaniu sterownika.
    13. Muskel1

      Jasne, ze tak. Musza być spełnione warunki żeby s/s zadział. Napiecie akumulatora, czy klima jest właczona, czy dpf dopala. Jest kilkanascie warunków kiedy ma sie załączać. Jak masz zapisane jakieś błędy w silniku s/s też nie zadziała.
    14. Muskel1

      Czujnik stop wymien.
    15. Muskel1

      Gdyby któtaś nie grzała poczułbys lekkie telepania zaraz po odpaleniu. Zanim odkrecisz albo najlepiej przy próbie odkrecenia urwiesz, podepnij wtyczke diagnostyczna. Zepsute swiece wywalalaja błedy.