Jump to content

Muskel1

Pasjonat
  • Content Count

    4,633
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

356

4 Followers

About Muskel1

Informacje

  • First name
    Muskel
  • Location
    Deutschland

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2017
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CRTC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

4,721 profile views
  1. Muskel1

    B8 TrOOOOp

    W B7 jeździłem jakieś 4-5 lat i auto sprzedałem.Przez natępne 2 lata widywałem je jeszcze w okolicy i dalej na nich jeździł. W B8 siedzą już też chyba 4 lata.
  2. Muskel1

    B8 TrOOOOp

    Mówił, że zdecydowanie są lepsze i jaśniejsze od OEM. Ja od lat jeżdzę na CBI, już w B7 D1S nawet je miałem. W B8 miałem je także tyle, że już w D3S i tam miały one już ze względu na to, że żarniki w D3S nie mają już rtęci, trochę inną barwę światła. Moim zdaniem bardzo lekką poświatę żółtego (w porównaniu do tych D1S). D1S CBI były idealne
  3. Muskel1

    B8 TrOOOOp

    Tu jest dobry filmek porównanie CBI do OEM.
  4. Musisz pod komputer podpiąć czy są jakieś błędy. Być może przełącznik nastawiania luster się pożegnał. Przekręć go kilka razy na lewe i prawe lusterko. Może gdzieś nie łączy.
  5. Nie ma. Wiązka od lampy idzie do modułu centralnej elektryki siedzącego z przodu pod deską rozdzielczą, nad pedałami. Wypnij kostkę z lampy i wepnij ponownie. Wyciągnij kluczyk ze stacyjki, zamknij auto pilotem. Ponownie otwórz i sprawdź czy działa. Gdy moduł centralnej elektryki stwierdzi przerwę w obwodzie odcina napięcie. Dlatego to ponowne otwarcie auta, bo w tym czasie auto przeprowadza ponownie diagnozę żarówek.
  6. Wygląda na problem w komunikacji lub zasilaniu ABS, zegary i samopoziom. Sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki? Przód, tył?
  7. Ten autoscan, który wykonałeś możesz zapisać w postaci pliku .txt Wrzuć ten plik tutaj.
  8. Skoro nic nie działa, to problem leży w kostce do lampy lub wiązce. Wypnij ją i zajrzyj dokładnie do niej, tak samo do gniazda lampy, do którego wchodzi, czy kontakty nie są skorodowany lub powyginane. Tu wszyscy jesteśmy na "ty", nie ma tu panów
  9. Trudno powiedzieć bez programu diagnostycznego. Mogł się jeden z wrtysków zawiesić, mogła cewka chwilowo nie podawać iskry mogło mogło... bez komputera to wróżenie a nie diagnoza.
  10. Jaki komunikat wyświetla się na FISie? Która z funkcji lampy nie działa?
  11. Ok skoro ściągał to wyciągał także lampy. Jaki błąd dokładnie Ci wyświetla? Są dwie możliwości, albo nie wpiął kostki do lampy jak należy albo po prostu wolfram w żarówce pękł od wszcząsów przy demontażu.
  12. 1. Czy ściągał zderzak do podmiany czujnika? 2. Wyświetla Ci się jakiś błąd na FISie?
  13. Ty sobie jaja robisz kolego? Zeskroluj sobie na górę, wstawiłem tam jak wyglądają adaptacje długo przed tym, zanim tu wpadłeś i zacząłeś zarzuć mi nabijanie postów. Uwierz mi, nie mam takiej potrzeby. Co wynika z mojego pisania? - to, że muszę Tobie jak z nosa wyciągać informacje, których nie podałeś lub niezrozumiale napisałeś. Pewnie nie zdajesz sobie z tego nawet sprawy ale są one istotne, bo jest różnica nie tylko odnośnie modelu auta ale także rodzaju lamp. Ale skąd Ty to możesz wiedziedź, po tym jak wchodzisz tu raz na sześć lat, tylko gdy Ty czegoś potrzebujesz. Pomaganie tu na for
  14. Założę się, że koledze brakuje 12 V po zacisku 15, powodem czego radio się nie uruchamia.
  15. Muskel1

    B8 TrOOOOp

    Tak, prawdziwe 6000 K (bez homologacji) to niebieska ciemność.
×
×
  • Create New...