Jump to content

Muskel1

Pasjonat
  • Posts

    5,636
  • Joined

  • Last visited

8 Followers

About Muskel1

Informacje

  • First name
    Muskel
  • Location
    Niemcy

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2017
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CRTC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

6,855 profile views

Muskel1's Achievements

494

Reputation

  1. Blok ABS do wymiany lub regeneracji.
  2. Musisz podpiąć pod komputer i odczytać błędy. Przeciwmgielne nie mają osobnych bezpieczników. Zasilane są z MCE. Tak jak kolega już wyżej napisał, musisz sprawdzić podstawowe rzeczy, jak żarówki czy nie są spalone i czy do kostek dochodzi napięcie.
  3. Jakieś komunikaty na FISie? Podpinałeś auto pod komputer?
  4. Popraw profil. Przedlif czy polift?
  5. Radio było oryginalnie RNS-E czy dokładane? Zrób i wstaw zdjęcie kostek za radiem. Chwilowo bezpośrednie wstawianie zdjęć na forum nie działa. Musisz skorzystać ze stron hostingowych, załadować tam zdjęcia i wstawić tu linki.
  6. Ja pierdziu, jaka? RNS-D? RNS-E? Wszystko trzeba z nosa wyciągać.
  7. Musisz mieć przejściówkę adapter pod Bose bo to jest system w pełni aktywny. Jakie radio było oryginalnie?
  8. Kto szuka ten znajdzie. Temat wymiany radia na nie OEM pojawia się mnw. co tydzień. Potrzebujesz adaptera aby uruchomić głośniki. Poszukaj dobrze bo nikomu się nie chce tego samego 1000 x pisać.
  9. Muskel1

    B8 TrOOOOp

    Tu masz doskonałe porównanie Osram CBI vs. OEM 4300 K
  10. Muskel1

    kamera cofania

    Musisz zapytać kolegi, ceny mogą być zależne od tego, czy na nowych czy na używanych elementach. Czasami ma używane czujniki lub kamerkę.
  11. Druga kontrolka jest odpowiedzialna za cały układ samopoziomowania i we wszystkie z nim związane elementy takie jak, czujniki samopoziomowania, sterownik samopoziomowania lampy (silniczki samopotiomowania w lampach) oraz wiązkę. Jeżeli ktòryś z tych elementów ma usterkę pojawia się wtedy ta kontrolka. Aby sprawdzić dokladnie co jest przyczyną należy podpiąć auto pod komputer i odczytać zapisane błędy w sterowniku samopoziomowania. PS. Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jakim aucie mowa.
  12. Muskel1

    B8 TrOOOOp

    Niestety stała się ona typową barwą. Początkowo w pierwszych pojazdach z xenonowymi lampami temp. światła wynosiła powyżej 5000 K. Została ona z biegiem czasu obniżona do ok. 4300 K gdyż użytkownicy dróg czuli się rażeni biało-niebieskawą wiązką światła. Obecnie wszystkie palniki posiadające homologację nie mogą wybiegać ponad 5500 K. Współczesne pojazdy z reflektorami LED mają ponad 5500 K, są zimnym światłem ok 6000 K. Zobaczymy kiedy obniżą ustawowo dopuszczalną temp. światła dla LED.
  13. Muskel1

    B9 Fellows

    Może się komuś przyda
×
×
  • Create New...