Jump to content

Muskel1

Pasjonat
  • Posts

    6,596
  • Joined

  • Last visited

About Muskel1

Informacje

  • First name
    Muskel
  • Location
    Niemcy

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2017
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CRTC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

9,592 profile views

Muskel1's Achievements

627

Reputation

  1. Można ale z 10 może 5 zadziała bo to tania chińszczyzna i mają rozbieżne wartości.
  2. Jak chcesz odpowiedzi "speca" to nie pytaj na forum tylko jedź do speca zapłać to dostaniesz odpowiedź, którą może uznasz za prawidłową. Czego spodziewałałeś się na forum, że ktoś Ci odpowie i wstawi swój dyplom majstra dokumentując swoje kompetencje?
  3. Silniczek klapy temperatury do wymiany.
  4. Ja tyko raz tak zrobiłem ale w moim przypadki kierowca rzeczywiście nad jeziorkiem, nad którym byliśmy, relaksował się, co pół godz. jarając jointa i zapijając piwkiem (śmierdziało na całej polance marychą). Na koniec wsiadł do auta i odjechał. Zadzwoniłem, podałem numer rejestracyjny, markę i kolor auta i kierunek w którym odjechał. Parę minut później syreny było słychać, może przypadek a może i nie
  5. Muskel1

    B6 DIVISION

    Powinny pasować. Przejście na concert II + jest tak jak przejście na RNS-E
  6. Muskel1

    Rozkodowanie

    W wersjiach A4 B9 z xenonami nie ma samopoziompwania bo natężenie światła nie przekracza 2000 lumenów, gdyż zastosowano żarniki typu D5S. Unijny wymóg spryskiwaczy i układu samopoziomującego jest gdy źródło światła przekracza 2000 lm. Ten vcds jest za stary do A4 B9. Nie łączy się nawet ze sterownikiem 46 Czy Gateway był wymieniany? Jest tam akywna ochrona komponentu.
  7. Tak jak kolega wyżej już napisał, jest problem z komunikacją po LIN-BUS pomiędzy alternatorem, BEM i Gateway. Te trzy komponenty są ze sobą połączone i komunikują się poprzez LIN-BUS. Sprawdż przy alternatorze kostki, połączenia, przewody. Jeżeli tam wszystko jest ok możesz na próbę podciągnąć jeden luźny przewód (bypass) z alternatora do BEM jako LIN-BUS, wykasować błąd i zobaczyć czy powróci. Jeżeli nie to masz przyczynę. LIN-BUS to fioletowo-niebieski przewód przy alternatorze oraz przy BEM. Inną możliwością może być także uszkodzone sprzęgiełko alternatora. Uzupełnij poprawnie profil ułatwi to odpowiedzi w zapytaniach, bo nie trzeba będzie każdorazowo pytać jaki masz silnik. Twój kod silnika to CJCA a nie 1B.
  8. Otwórz i sprawdź zamiast klepać w klawiaturę.
  9. Nie wrzucaj zdjęć tylko wstaw pełny autoscan.
  10. Masz kat czy już go ktoś wywalił i sondę wyprogramował?
×
×
  • Create New...