Jump to content

Muskel1

Pasjonat
  • Content Count

    1,990
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

59

About Muskel1

Informacje

  • First name
    Muskel
  • Location
    Deutschland

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2013
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CDUC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,711 profile views
  1. Możesz jechać podłaczyć i sprawdzić i ustawić kąt wtrysku. Miałem podobną sytuacje w B7 2.5 TDI. Po usterce pompy została ona zastąpiona nową. Przy montażu przeskoczyła mechanikowi o jeden ząbek na pasku, czego nie zauważył. Gdy odebrałem auto jechało prawie idealnie, żadnych błędów, żadnych kontrolek. Tylko spaliny inaczej śmierdziały. Po podłączeniu pod komputer stwierdziłem że kąt wtrysku był przestawiony. Nie dało sie go wyregulować bo był poza zakresem regulacji. Dopiero kolega @Brysio podpowiedział, że musiała pompa o jeden ząbek na kole się przestawić. Mechanik nie chciał uwierzyć bo twierdził, że na blokadach pompę wymieniał. Jak się okazało, pompa była przestawiona.
  2. Zamienniki właśnie mają to do siebie. Czujniki tylko oryginalne żeby właśnie takiego szukania przyczyn uniknąć bo wymieniasz na zamiennik i myślisz, że musi być inna przyczyna bo czujnik przecież nowy. Właśnie że nie. Czesto sie to zdarza z sondami lambda, czujnikami różnicy ciśnień itp.
  3. 2 min. Zanim wytargasz ten stary sprawdz i zapisz sobie jakie ma kodowanie. Później wkepiesz je w nowym albo wklejisz i bedzie ok.
  4. One sie nie pojawiaja znienacka. Pompa sie zaciera bo tłoczek sie na krzywce w poprzek obraca i blokuje. Krzywka sie dalej na wałku kręci. W zależności od tego jak długo w takim stanie pompa pracuje "produkuje" mniej lub więcej opiłków. Tłoczek jest na powieszchni na której dolega do krzywki wałka utwardzony ale po pewnym czasie i tak sie ta powierzchnia poddaje i produkuje opiłki. Część tych większych wyłapie sitko ale te mniejsze idą w układ.
  5. Pod nogami kierowcy siedzi moduł komfortu. Możliwe że jakiś przekaźnik w nim jest walnięty.
  6. Podpinałeś komputer czy sa jakieś błędy zapisane?
  7. Jedyne wytłumaczenie to to, że w odpowiednim momencie zgaszony zapłon zanim pompa popchała opiłki w układ. Dużo szcześcia. Normalnie kończy sie to inaczej.
  8. No jak skamieniały to do wymiany. Nie ma co sie bawić w przetykanie i dmuchanie bo to chwilowo pomaga. Za 2-3 tyg to samo.
  9. Dlatego pytam czy rozbierałeś bo inaczej nie sprawdzisz. Chyba że jest jakaś metoda która daje 100% pewność bez rozbierania o której nie słyszałem i w takim wypadku chętnie posłucham co to za metoda.
  10. Powiedz mu że Twój ojciec albo (brat)w US pracuje i taki przekręt by musiał zgłosić. Albo normalna faktura albo nie ma kupna
  11. Współudział w oszustwie podatkowym.
  12. AutoStein - Komis samochodowy Racibórz, auta używane | AutoStein - salon samochodów używanych WWW.AUTOSTEIN.PL AutoStein - Komis samochodowy Racibórz, auta używane Racibórz...
  13. W żadnym wypadku. Później przedmiotem sporu bedzie auto o wartości 30k
  14. Miganie tych ledów to normalne. Sterownik sprawdza czy sa żarówki nie spalone. Gdy zdiagnozuje zwarcie lub przerwe w obwodzie odcina napięcie. Wsadź z tyłu normalną żarówke i sprawdź czy jest to samo.
  15. Rozbierałeś wtryski czy skad ta pewność?
×
×
  • Create New...