-
Postów
17826 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Odpowiedzi społeczności
-
Muskel1 odpowiedź w Moduł CarPlay do A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
Nie ma czegoś takiego. Musisz najpierw dołożyć podwójne USB, dokupić urządzenie do bezprzewodowego Android Auto, dopiero wpiąć to urzązenie za pomocą USB do podwójnego USB i to inne urządzenie, łączy się bezprzewodowo z telefonem.
Android Auto musi być oczywiście uprzednio w jednostce MMI odblokowane, bo samo dołożenie podwójnego USB nie odblokowuje Android Auto.
-
Muskel1 odpowiedź w Doposażenie w ACC, a pompa ABS w A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
D na 100%
H, M, R - tutaj 100% pewności nie dam ale z też widziałem na auto-scanach
-
Muskel1 odpowiedź w Check engine - lista błędów w A4 B9 2.0TDI został oznaczony jako odpowiedź
Też myślę, że dolanie tu nic nie da.
Musisz sprawdzić w rozszerzonych blokach pomiarowych czy ciśnienie środka redukującego jest rzeczywiście za niskie i jak pracuje pompa AdBlue.
Musisz uruchomić silnik przejechać kawałek aby system AdBlue się aktywował, następnie na pracującym silniku wchodzisz w sterownik silnika i w rozszerzone bloki pomiarowe.
Wyszukujesz następujące bloki pomiarowe i je zaznaczasz:
IDE03129 - pompa środka redukującego wysterowanie - powinno być 50%
IDE03132 - czujnik ciśnienia środka redukującego - powinno być ok. 5 Bar (5000 hPa)
IDE05520 - pompa środka redukującego, prędkość obrotową - powinno być ok. 1700 obr/min
-
Muskel1 odpowiedź w Błąd J271 ECM w A4 B6 2.0 ALT został oznaczony jako odpowiedź
Sprawdź także bezpiecznik 29 w puszce bezpieczników.
-
Muskel1 odpowiedź w Roleta bagażnika i wygłuszenie ścianki grodziowej A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
Numer części się zgadza, do tego jeżeli ma być kolor czarny, to na końcu jest jeszcze numer 94H, czyli 8W9 863 553 B 94H.
Jest to sama roleta bez rozsuwanej siatki między kabiną a bagażnikiem.
Siatkę musisz kupić osobno (chyba że trafisz na cały komplet).
Numer siatki to 8W9 861 691 A 6PS (też czarny).
-
Muskel1 odpowiedź w P0132 00 [00100111] - napięcie za wysokie został oznaczony jako odpowiedź
Albo sonda lambda do wymiany, albo mieszanka jest za bogata. W tym przypadku myślę, że raczej to pierwsze.
-
Muskel1 odpowiedź w Podłączenie zasilania wzmacniacza anteny VORDON 2 din w A4 B7 został oznaczony jako odpowiedź
Ant to sygnał wzbudzający, niegdyś wysuwający elektryczną antenę, gdy radio zostało aktywowane. Podpinasz tam ten niebieski przewód, który trzymasz w ręku.
-
Muskel1 odpowiedź w Problem z ACC, Start stop i asystentem pasa w A4 B8 został oznaczony jako odpowiedź
Najprędzej w ASO jeżeli w ogóle.
-
Muskel1 odpowiedź w Ukryte MMI i inne został oznaczony jako odpowiedź
Ok. Zielone menu należy najpierw odblokować w sterowniku MMI programem diagnostycznym, dopiero wtedy można w nie wejść za pomocą przycisków Car + Menu.
-
Muskel1 odpowiedź w Problem z poziomowaniem świateł w A4 B8 został oznaczony jako odpowiedź
Wiązka uszkodzona.
-
Muskel1 odpowiedź w Okresowy serwis klimatyzacji w A4 B7 został oznaczony jako odpowiedź
Powinni aplikować tyle ile odciągnęli.
Tak.
Niestety nie.
-
Muskel1 odpowiedź w Audi A4 B9 - Active Lane Assist został oznaczony jako odpowiedź
Na manetce od kierunkowskazów masz przycisk do aktywacji i deaktywacji LA. Skoro nie pokazuje Ci tych lini, to z pewnością deaktywowałeś LA.
-
Muskel1 odpowiedź w Matrix a6 c7 został oznaczony jako odpowiedź
Normalne gdy kamera ma słabą widoczność na skutek np. mgły.
-
Muskel1 odpowiedź w Uruchomienie podwójnej navi w A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
Nie jest konieczna gdyż ten błąd nie wpływa na nic. Jest poprostu zapisany w sterowniku 5F i nie da się go konwencjonalnie wykasować.
U mnie protokół diagnozy musi być czysty więc się go pozbyłem. Jest to problem czysto kosmetyczny.
-
Muskel1 odpowiedź w Sprawdzenie błędów audi A4 B9 2.0TDI został oznaczony jako odpowiedź
1. Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego klimatyzacji nie podaje sygnału. Albo czujnik jest uszkodzony albo wiązka do niego.
Co do błędów w sterowniku 46 nikt Ci nie powie na podstawie tego auto-scanu, co wywołuje ten błąd, gdyż Twój klon tego nie określił. Jest tam tylko informacją o tym, że sterownik oczekuję na wiadomość, ale nie jest napisane od jakiego urządzenia, bo ten klon nie daje rady. Kup oryginalny VCDS to i będzie widniała informacją o tym, czego oczekuję sterownik komfortu.
2. Musisz w sterowniku 09 w bajcie 5 wpisać w okienku (tam gdzie masz teraz wartość HEX 18) , nową wartość HEX 79, aktywując tym jednocześnie bit 0, bit 5 oraz bit 6.
-
Muskel1 odpowiedź w Tapicerka bagażnika A4 B9 Avant został oznaczony jako odpowiedź
Będzie pasować. Jeżeli masz wnętrze czarne soul to na końcu numeru części jest jeszcze oznagczenie GW8
-
Muskel1 odpowiedź w dołożony asr/esp na zaślepiony przycisk a4 b5 1.8t został oznaczony jako odpowiedź
Bo nie masz ESP, dlatego.
-
Muskel1 odpowiedź w Gdzie znaleźć najnowsze firmware do A3 8V e-tron? został oznaczony jako odpowiedź
No dobra ale jak to ma pomóc innym?
Czy jest to post w sensie: wiem ale nie powiem, albo mam ale nie dam?
-
Muskel1 odpowiedź w Lejący wtryskiwacz w A4 B7 2.5TDI został oznaczony jako odpowiedź
Tylko wymiana.
-
Muskel1 odpowiedź w Moduł nawigacji w A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
Tak, nawigacja to jednostka 5F w schowku.
-
Muskel1 odpowiedź w Usterka B1A06F2 Automotive Audio Bus (A2B) Master w A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
Nic poważnego. Jest to jakiś Bug w systemie jednostki MMI powodujący zapisanie tego błędu. Nie ma on żadnego znaczenia i nie wpływa na nic. Być może kiedyś poprzez aktualizację softu MMI zostanie to poprawione.
Jest to znane w ASO i opisane w bazie danych, ale jak na razie nie ma na to rozwiązania.
Circular - MC-10186565-0001.pdf
-
Muskel1 odpowiedź w Patche do map został oznaczony jako odpowiedź
https://a4-klub.pl/topic/478159-android-auto-w-a4-b9/
-
Muskel1 odpowiedź w Problem z reflektorami w A4 B8 Lift został oznaczony jako odpowiedź
Moduł do świateł dziennych jest taki sam (4G0907697D).
Przetwornicę są inne.
Skrętne to 8K5941329, nieskrętne to 8K0941597E.
Poza tym, tak jak pisałem, okablowanie jest inne.
W poliftach zastosowano w nieskrętnych tylko jeden czujnik samopoziomowania na tylnej osi. W skrętnych natomiast zastosowano dwa.