Jump to content

Dev

Pasjonat
  • Content Count

    29,037
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 1
  • 0
  • 0

Community Reputation

482

About Dev

Informacje

  • First name
    Luftmysza
  • Location
    Paździęczewo

Car

  • Car model
    S4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2012
  • Engine
    3.0 TFSI V6
  • Engine code
    CCBA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

22,457 profile views
  1. Było u mnie już kilkanascie aut które miały synchro na "0" A blokady nie pasowały. Nie wierzę że wcześniej synchro skakało A teraz twardo stoi na zero. Ma nauczke za źle ustawiony rozrząd, niech sprawdza.
  2. Nie wałek tylko wał Na kole pasowym masz nacięcie A na osłonie paska masz znak, musi Ci się pokryć
  3. wystarczy ze zrobisz tak jak Ci już pisałem wał na "0" popuszczasz 3 srubu 13tki, do tego klucz 18 i lusterko zobaczysz w którą stronę musisz przekrecic wałkiem aby otwory sie pokryły potem pakujesz blokade i skrecasz 13tki, po tym sprawdzasz na kompie, ewentualnie korygujesz
  4. no, a powinno być luzne te trzy sruby 13tki które masz na kole skrecasz dopiero po napieciu paska teraz rozumiesz swojego babola?
  5. w tym silniku wymiana rorzadu to jedno a prawidłowe ustawienie to drugie napinając pasek miałeś koło wałka na sztywno, czyż nie ?
  6. jeżeli wczesniej synchro Ci skakało a po korekcie masz "0" znakiem tego masz rozrzad poza zakresem tolerancja jest plus minus 3 stopnie a powyzej 6 stopni w jedna czy w drugą stronę sterownik odrzuca sygnał z czujnika położenia wałka i pobiera sygnał z czujnika położenia wału i traktuje go jako sygnał z czujnika wałka najprosciej, ustaw sobie wał na "0", znak masz na kole i obudowie , spróbuj wsadzic blokade wałka, na pewno nie wejdzie najłatwiej jest podłozyc lusterko i zobacz jak sie nakładają otwory w wałku wiesz gdzie popełniłeś błąd przy wymianie rozrzadu ?
  7. dalej widze ze nie qumasz dzieciaku podając pierwszy pomiar synchro skacze Ci od 3.8 do 4.4 po korekcie masz tylko 0.0 i zadnych odchyłek jakie wnioski ?
  8. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. to Ty nam wytłumacz jak po zmianie rozrzadu na blokadach wychodza takie cyrki na synchronizacji, hm ?
  10. olej - G060162A2 9 litrów filtr - 09L325429 uszczelka - 09L 321 371
  11. blokady to Ty może i załozyłeś ale rozrządu nie ustawiłes tak jak nalezy
  12. lewa i prawa maja takie same nr
×
×
  • Create New...