Skocz do zawartości

slawek_wkc

Pasjonat
  • Postów

    152
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slawek_wkc

Informacje

  • Imię
    Sławomir
  • Miasto
    Skierniewice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1402 wyświetleń profilu

Osiągnięcia slawek_wkc

5

Reputacja

  1. Witam. Dysponujesz może vcds? Wczoraj u siebie zauważyłem podobny problem, z tym że u mnie wyszła grubsza usterka. Po podłączeniu vcds w rozszerzonych blokach pomiarowych w sterowniku 01 czujnik temperatury na wyjściu z chłodnicy pokazywał 67 stopni natomiast czujnik temperatury plynu chłodzącego w bloku silnika pokazywał -20 stopni. Wentylator się nie włącza, natomiast w testach w vcds działa elegancko. Teraz moje pytanie który to czujnik, ten przy pompie płynu czy ten od strony ściany grodziowej?
  2. A masz to jeszcze rozebrane? Dużo jest tego luzu ze 3mm? Pasowało by żebyś wyjął mechanizm różnicowy i bezpośrednio w niego flansze włożył na stole np i imadle i byś wtedy zobaczyl czy mechanizm nie jest wyjebany i czy on powoduje ten luz
  3. Ponawiam temat, ktoś coś? Znaleźliście jakieś rozwiązanie?
  4. Prawdopodobnie tak jak kolega wyżej pisze. Jak z gwarancją po remoncie?
  5. Dawałeś jakieś podkładki dystansowe pod łożyska w mechanizmie? Jak odkręcisz poloś i Złapiesz za flansze lekkawo się rusza na te boki czy ciężko?
  6. Wszystko działało Ok, jedynie błąd w vcds był
  7. Wymiana wzmacniacza anteny
  8. Witam wszystkich. Mam problem ze skrzynią multitronik. Po wrzucenie lewarka w pozycje D obroty skaczą w przedziale 600-1000. Czuć to tak jak by auto chciało juz jechac pomimo wciśniętego hamulca. W pozostałych pozycjach lewarka taka sytuacja nie występuje. Mechanik wymieniał elektrozawór w skrzyni gdyż wyzionął ducha. Próbował zrobić adaptacje przez odis ale nie mógł jej przeprowadzić. Jakieś pomysły? Co mógł bym zrobić w takiej sytuacji? Błąd w skrzyni zamieszczam poniżej, innych błędów brak video000000.mp4
  9. Musisz dopytać w serwisie gdzie będziesz prał dpf czy Ci ogarną egr+przepustnice. Czy czyścić przepustnice i egr? Jak najbardziej.
  10. Potwierdzam. U mnie ta sama sytuacja
  11. Rozumiem. Biorę laptopa i działam. Dziękuję slicznie za odpowiedź
  12. Powiedz mi jak mozesz @Muskel1 posiadając offset różnicy ciśnień na poziomie -7 tez powinienem przeprowadzic adaptacje? Czy wartosc ujemna moze swiadczyc o uszkodzonym czujniku? Dodam ze zadnego bledu nie ma
  13. Masz racje, chodziło o zawor zwrotny. Mój błąd. Skoro mówisz o zmianie prędkości pompki przez soft nasuwa mi się temat zmniejszenia prądu podawanego na tą pompkę przez zastosowanie opornika. Pytanie tylko czy nie będzie waliło błędami na kompie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...