slawek_wkc
Pasjonat-
Postów
152 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia slawek_wkc
5
Reputacja
-
slawek_wkc obserwuje zawartość Stan filtra DPF w A4 B8 2.0TDI , |1.8 TFSI| Wskazanie temperatury nie osiąga 90* stopni. , Dziwne klikanie/stukanie z okolic prawej wnęki z tyłu i 6 innych
-
|1.8 TFSI| Wskazanie temperatury nie osiąga 90* stopni.
slawek_wkc odpowiedział(a) na Audi sline temat w Audi A4 B8
Witam. Dysponujesz może vcds? Wczoraj u siebie zauważyłem podobny problem, z tym że u mnie wyszła grubsza usterka. Po podłączeniu vcds w rozszerzonych blokach pomiarowych w sterowniku 01 czujnik temperatury na wyjściu z chłodnicy pokazywał 67 stopni natomiast czujnik temperatury plynu chłodzącego w bloku silnika pokazywał -20 stopni. Wentylator się nie włącza, natomiast w testach w vcds działa elegancko. Teraz moje pytanie który to czujnik, ten przy pompie płynu czy ten od strony ściany grodziowej? -
Dziwne klikanie/stukanie z okolic prawej wnęki z tyłu
slawek_wkc odpowiedział(a) na Serek321 temat w Audi A4 B8
Jakieś błędy? -
Problemy z półosią w skrzyniach biegów A4 B8
slawek_wkc odpowiedział(a) na Silver3833 temat w Audi A4 B8
-
A masz to jeszcze rozebrane? Dużo jest tego luzu ze 3mm? Pasowało by żebyś wyjął mechanizm różnicowy i bezpośrednio w niego flansze włożył na stole np i imadle i byś wtedy zobaczyl czy mechanizm nie jest wyjebany i czy on powoduje ten luz
-
Przekladnia hydrauliczna kod wyposazenia QZ7
slawek_wkc odpowiedział(a) na collega temat w Audi A4 B8
Ponawiam temat, ktoś coś? Znaleźliście jakieś rozwiązanie? -
Szarpnięcie przy zmianie z N na D w skrzyni biegów multitronic w A4 B8
slawek_wkc odpowiedział(a) na deejmann0f temat w Audi A4 B8
Prawdopodobnie tak jak kolega wyżej pisze. Jak z gwarancją po remoncie? -
Dawałeś jakieś podkładki dystansowe pod łożyska w mechanizmie? Jak odkręcisz poloś i Złapiesz za flansze lekkawo się rusza na te boki czy ciężko?
-
Wszystko działało Ok, jedynie błąd w vcds był
-
Wymiana wzmacniacza anteny
-
Witam wszystkich. Mam problem ze skrzynią multitronik. Po wrzucenie lewarka w pozycje D obroty skaczą w przedziale 600-1000. Czuć to tak jak by auto chciało juz jechac pomimo wciśniętego hamulca. W pozostałych pozycjach lewarka taka sytuacja nie występuje. Mechanik wymieniał elektrozawór w skrzyni gdyż wyzionął ducha. Próbował zrobić adaptacje przez odis ale nie mógł jej przeprowadzić. Jakieś pomysły? Co mógł bym zrobić w takiej sytuacji? Błąd w skrzyni zamieszczam poniżej, innych błędów brak video000000.mp4
-
Szarpie przy przyspieszaniu na zimnym w A4 B8 2.0TDI
slawek_wkc odpowiedział(a) na loocash temat w 2.0TDI
Musisz dopytać w serwisie gdzie będziesz prał dpf czy Ci ogarną egr+przepustnice. Czy czyścić przepustnice i egr? Jak najbardziej. -
Potwierdzam. U mnie ta sama sytuacja
-
Rozumiem. Biorę laptopa i działam. Dziękuję slicznie za odpowiedź
-
Powiedz mi jak mozesz @Muskel1 posiadając offset różnicy ciśnień na poziomie -7 tez powinienem przeprowadzic adaptacje? Czy wartosc ujemna moze swiadczyc o uszkodzonym czujniku? Dodam ze zadnego bledu nie ma
-
Masz racje, chodziło o zawor zwrotny. Mój błąd. Skoro mówisz o zmianie prędkości pompki przez soft nasuwa mi się temat zmniejszenia prądu podawanego na tą pompkę przez zastosowanie opornika. Pytanie tylko czy nie będzie waliło błędami na kompie