Skocz do zawartości

mwwmck

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mwwmck

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mwwmck

0

Reputacja

  1. Cześć, Dzisiaj podczas skanowania błędów wyskoczył mi błąd: P0013 - Camshaft position (CMP) actuator, exhaust / right / rear, bank 1 - circuit malfunction Auto jeździ jak jeździło, żaden check się nie świeci. W internecie mało informacji na ten temat. Ktoś może wie od czego zacząć?
  2. Więc 2 kolejne wypalanie było po 370km po czym znowu wróciło do 200 ;)
  3. A więc, kilka wypalań po czyszczeniu dpf było bez zmian, co 200km. Chyba 4 wypalanie procedura samoistnie przerwała się podczas jazdy przy końcu wypalania i widniał komunikat, że w oczekiwaniu na dopalenie. Nie wiem czy to możliwe ale w tym czasie wskazówka poziomu paliwa zeszła poniżej 1/4. Czy przez to mogło przerwać wypalanie?! Zatankowałem samochód i dolałem specyfiku do ochrony dpfa z lquid molly, nie wiem po co to lałem skoro i tak dpf po praniu, ale leżało w bagażniku to wlałem. Pojechałem na trasę zobaczyć czy dpf się dopali. Dpf się nie dopalił do końca tylko rozpoczęła się nowa procedura gdy poziom sadzy doszedł do 21g. W tym czasie samochód zarejetrował 370km od ostatniego wypalania. Na chwilę obecną mam przejechane 140km i poziom sadzy wyniosi 6,5g. Czyli idąc tym tropem to kolejne wypalanie koło 400-500km... Samo się naprawiło? Czy może specyfik coś zmienił? Czy może parametry nagle podskoczą? Zobaczymy.
  4. Mała aktualizacja, sprawdzałem różnicę ciśnień podczas jazdy i wartości są bardzo różne, oczywiście zmieniają się zależnie od obciążenia silnika 3-220hpa. Zauważyłem też, że parametr "zmierzona masa sadzy" zachowuje się baaardzo różnie i nie mam pojęcia dlaczego. Czasem bardzo szybko rośnie, czasem przez chwilę stoi w miejscy, a czasem nawet delikatnie spada. W takich samych warunkach, np. przy jeździe na 2 biegu 20km/h po równej nawierzchni przez chwilę zmierzona sadza baaardzo szybko rośnie, a po chwili staje w miejscu.
  5. Cześć, kolejny temat odnośnie częstego wypalania dpf. Filtr wypala się średnio co 200km nie zależnie od rodzaju trasy. Wypalanie zawsze inicjowane jest przez parametr "zmierzona masa sadzy", który osiąga wartość ok. 21g. Wartość ta zawsze kilkukrotnie przekracza "obliczoną wartość sadzy". Różnice ciśnień są chyba prawidłowe, 3-10hpa w zależności od zapełnienia filtra na biegu jałowym, ok. 18hpa spokojna jazda po mieście, do 180hpa but w podłodze. Skoro parametr mierzonej sadzy rośnie na podstawie różnicy ciśnień, które wyglądają chyba dobrze to dlaczego ten parametr tak szybko rośnie? Czy jeszcze coś ma na to wpływ? Dodam, że filtr dpf po praniu, egr wymieniony, turbo nie puszcza oleju, korekty wtrysków w normie, czujnik ciśnienia dpf nowy, oleju nie obywa i nie przybywa chyba ze w znikomych ilościach. Wszystkie resety i adaptacje porobione. Wgrany soft przed dieselgate. Samowo wypalanie przebiega prawidłowo. Porobione wszystkie resetowania i adaptacje po wymianie czujnika i czyszczeniu dpf. Dodam, że końcówka wydechu jest troszkę okopcona sądzą. Dlaczego więc ten parametr "zmierzona masa sadzy" rośnie tak szybko??? 1. zapłon 2. bieg jałowym 3. bieg jałowym 2,5k obrotów Chwilę po wypalaniu, wypaliło zmierzona masę sadzy do 0, a po 17km wartość już 2,5g. Jeszcze dodam, że mechanik stwierdził że czujnik temp. 1 pokazuje nieprawidłową wartość i jest do wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...