Skocz do zawartości

Audi sline

Pasjonat
  • Postów

    249
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Inne

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CABB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2882 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Audi sline

1

Reputacja

  1. Niestety nie mam dostępu do vcds. U mnie wentylatory się włączają, a termostat u siebie wykluczyłeś? Czytając w dziale podobno może być więcej przyczyn takich problemów.
  2. Cześć wszystkim, Ostatnim czasem zaobserwowałem następujący problem. A mianowicie wskazanie temperatury na liczniku nie osiąga 90*, nie ma żadnych wahań temperatury. Nie spada, jedynie wskazówka dochodzi do „ białego” pola jednak nie jest centralnie w środku. Czy może być to wskazówka na wymianę termostatu, bądź kalibracja wskazówek? Kiedyś miałem sytuacje wahań temperatur, wskazówka bez obciążenia spadała z 90* do 80-70*, wtedy wiadomo wymiana termostatu… ale teraz nie mam pewności. Będę wdzięczny za podpowiedzi
  3. Audi sline

    Mapy MMi 2G High

    To ogłoszenie wygasło!

    • Kupię
    • Nowy

    Cześć, kupie ostatnie wydanie map dla wersji mmi 2g high. Czy ma ktos dostępne? Dziękuje

    100.00 PLN

  4. Audi sline

    Mapy MMi 2G High

    Mapy MMi 2G High Zobacz ogłoszenie Cześć, kupie ostatnie wydanie map dla wersji mmi 2g high. Czy ma ktos dostępne? Dziękuje Użytkownik Audi sline Data 03/15/24 Cena 100.00 PLN Kategoria A4 B8  
  5. Zobacz ogłoszenie Panel kontrolny MMI 2G/ 2GHigh Cześć Panowie, na sprzedaż posiadam panel sterowania MMI dla systemów 2G i 2G Hig dla wersji z automatyczną i manualną skrzynią biegów. Przyciski w ładnym stanie. Panel z przyciskiem „Start/Stop Engine”… Właśnie ten mod miał być robiony ale plany się zmieniły, stąd sprzedaż panelu. Cena do negocjacji. Możliwość wysyłki przez inPost. Dzięki, pozdrawiam! Użytkownik Audi sline Data 03/11/24 Cena 130.00 PLN Kategoria A4 B8  
  6. To ogłoszenie wygasło!

    • Sprzedam
    • Używany

    Cześć Panowie, na sprzedaż posiadam panel sterowania MMI dla systemów 2G i 2G Hig dla wersji z automatyczną i manualną skrzynią biegów. Przyciski w ładnym stanie. Panel z przyciskiem „Start/Stop Engine”… Właśnie ten mod miał być robiony ale plany się zmieniły, stąd sprzedaż panelu. Cena do negocjacji. Możliwość wysyłki przez inPost. Dzięki, pozdrawiam!

    50.00 PLN

  7. Wczoraj wracałem z trasy, ok. 100km. Po odpaleniu standardowo dym (zakładam że taka pogoda). Dojeżdżamy do domu, nic zero białego dymu. Zostawiłem samochód na 20 min, w celu rozpakowania walizek. Odpalam ponownie samochód i dym! Wody w końcówkach tłumików dużo. Czy jest możliwym żeby po takiej trasie, w momencie rozgrzanego całego układu wydechowego, tak szybko ponownie pojawiły się skroplony? Ręce mi już powoli opadają… zamówiłem tester szczelności głowicy, bo już nie mam pomysłu… obym nie miał racji 😕 Jakieś pomysły, sugestie?
  8. Audi sline

    B8 TrOOOOp

    Jasne, kierunkowo są tez inne możliwości. Niemniej czy jest ktoś kto dysponuje powyższymi? Gdzieś w okolicach Ustronia-Wisły?
  9. Audi sline

    B8 TrOOOOp

    Cześć! Czy jest jakaś dobra dusza w okolicach Ustronia, która by mogła pomóc z VCDS’em? Chciałem wejść w Greenmenu, niestety mam zablokowane. Wyczytałem że odblokowanie tylko przy pomocy vcds’a. Dziekiii!
  10. Cześć, nie umiałem znaleźć nigdzie, jeżeli taka oczywiście by była manuala dla demontażu osłony bocznej fotela przedniego kierowcy. Nie wiem czy była to jakaś wada plastiku ( widziałem już kilkukrotnie w innych samochodach pęknięte obudowy) ale muszę wymienić osłonę, bo mam ją popękaną. Czy jestem w stanie zrobić to sam, czy ktoś przerabiał już taki temat? Dzięki za podpowiedzi!
  11. Dzięki za podpowiedź! W praktyce to te same silniki, więc widzę tutaj dobry kierunek! Jest jedynie jedna rzecz, która mnie martwi... To że mamy teraz taką pogodę, zimno wilgotno, to okej i jest to naturalny objaw. Ale w lato zauważyłem że również pojawiła się woda w tłumiku i też samochód po opaleniu dymił, po przejechaniu i rozgrzaniu wydechu efekt dymienia ustawał. Zgasiłem samochód, po ponownym odpaleniu ponownie woda w tłumikach... 😐. Nie jestem techniczny, jeżeli byłaby to uszczelka i płyn dostawałby się do układu? jakie inne objawy towarzyszyłyby temu ( tzn. masła na korku nie mam, zbiorniczek wyrównawczy jest czysty, tzn płyn się z olejem nie miesza...) Co myślicie??🤔
  12. Teraz objaw się nasilił. Ale nie jest to moje pierwsze audi ale pierwszy raz się z takim parowozem spotykam… inaczej skąd tyle wody w tłumikach?
  13. Dzięki za odpowiedz. Ciężko to określić, po odpaleniu jest biało, potem jakby się rozrzedza… jest to strasznie frustrujace jechać jak parowóz z tylu. Wrzucam filmik. Silnik nie bierze oleju, przejechałem +2000km, cały czas jest na max.
  14. Cześć, od niedawna jestem posiadaczem powyższego modelu, silnik o oznaczeniu CABB, początek prod. '08. Mam następujący problem, samochód po odpaleniu na postoju dymi na biało a w tłumikach końcowych jest bardzo dużo skroplin paliwa tj. wody. Jestem świadom czynników atmosferycznych i okresu zimy/ jesieni więc powyższa sytuacja nie byłaby dla mnie niczym dziwnym, bo co rusz widzimy dym wydobywający się z samochodów. Zauważyłem, jednak że po rozgrzaniu samochodu ( np. szybszy przejazd autostradą) efekt ten zanika kompletnie i z tłumików nie widać wydobywający się żadnych oparów czy to dymu....jednak po wyłączeniu samochodu, postoju +/- 5 min i ponownym odpaleniu, w tłumikach ponownie zaczyna gromadzić się woda i znowu samochód dymi. Kierunkując moje pytanie, co może być powodem skraplających się spalin i pozostałości ich w tłumikach? Leją wtryski, turbo puszcza... ? Informacyjnie- samochód jest żwawy, aktualnie przejechałem nim 2000km, nie zauważyłem poboru oleju, samochód regularnie serwisowany w ASO, aktualny przebieg 125 tysięcy km. Proszę o wskazówki i dziękuję.
  15. Hej Podejdą, ale pamiętaj że B7 i B8 maja inną średnice otworu centrującego, wiec bez pierścieni nie założysz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...