Jump to content

przem8

Pasjonat
  • Content Count

    3,391
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

173

2 Followers

About przem8

Informacje

  • First name
    Przemo
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wydech się nie oberwal, nie dzwoni coś w nim czasem?
  2. Zakręc gaz, wypal go z przewodów i spróbuj odpalić po nocy. Możliwe, że reduktor lub wtryski puszczają gaz do kolektora i jest zalany przy odpalaniu.
  3. Uboga mieszanka pewnie przez źle wystrojone lpg. Jest też wypadanie zapłonów więc wina np. regulacji, wtrysków gazowych, świec, cewki. Żeby nie szukać w ciemno to logi dynamiczne i statyczne 2+33 na obu paliwach. Napisz jeszcze jakie masz graty od lpg. Na benzynie wszystko ok?
  4. przem8

    Nie równe obroty

    A jak wciśniesz sprzęgło jest lepiej? Jeśli tak to możliwe, że dwumas daje o sobie znać. Poza tym żeby się czepić czegoś to pasuje przeprowadzić podstawową diagnostykę i chociażby sprawdzić korekcje wtryskiwaczy.
  5. Ciekawe ceny ma ten mechanik, bo drożej sobie liczy niż aso. Łańcuszek kosztuje w granicach 100zł, napinacz około 400zł, a wariator można regenerować i to kosztuje ułamek tej ceny co podałaś, bo nowy w aso około 2tys kosztuje. Uciekaj od niego
  6. Zrób logi to się dowiesz prędzej co niedomaga. Może być kwestia źle wystrojonego lpg albo cos z osprzętem jeśli chodzi o błąd mieszanki.
  7. Odczytaj błędy vagiem, a nie tym uniwersalnym badziewiem.
  8. Zrób statyczny na pb 2+33. Sprawdź czy jest napięcie w kostce sondy, jak wygląda okablowanie między wtryskami benzynowymi i gazowymi. Można jeszcze wyciągnąć listwę paliwową i zobaczyć jak pracują wtryskiwacze kręcąc rozrusznikiem.
  9. 2+33, 3+20 i 115+118 - taki standard dla 1.8t. Poczytaj w dziale diagnostyka masz obszerny temat i podane wszystko na tacy...
  10. Turbo nie osiąga zadanego doładowania, brakuje paliwa i pętlą wtryski, przepływka zaniża. Sprawdź ciśnieni paliwa pod obciążeniem, szczelność dolotu, dv. Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75.
  11. Przecież napisałem post wyżej. Takie zaleca producent i takie masz założyć.
  12. Mają być ngk pfr6q. Niedrogie i sensowane się wyklucza. Problemem mogą być wtryskiwacze lub źle wystrojona instalacja.
×
×
  • Create New...