Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat.
  • Postów

    10245
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

789

11 obserwujących

O przem8

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    Inny
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co nie wlejesz to na tym będzie jeździć. Ten piec wszystko przepali. Jeśli silnik przepala olej to kata wkoncu zapcha i to nieważne pao czy hc.
  2. Do wszystkich 1.8t idą takie same napinacze, nieważne czy z fazatorem czy bez.
  3. Febi daje radę, przynajmniej kiedyś.
  4. przem8

    Logo Audi A4 B7 1.8T BFB

    Seria to nie jest. Gaz tragedia, do regulacji. Jeśli na benzynie również trafia się takie przerywanie to mozliwe, że głowica mówi papa. Z resztą jak dlugo było jezdzone z tak wyregulowaną instalacją to nic dziwnego. Moc to pewnie okolo 180-190 kuni.
  5. Widziałem tam różne wartości i ja nie zauważyłem różnicy jeśli mieściło się w tych widełkach, a nawet jak było lekko poza tolerancją. Różnica jest przy przestawionym rozrządzie o ząbek czyli przy wartościach około 14 w górę.
  6. Wymieniałem dwa takie czujnik położenia wałka i działały bez problemu. Piszę tylko i wyłącznie ze swojego doświadczenia.
  7. O borsehung słyszałem ale tu Bosch idzie na pierwszy montaż. Z tego czujnika jeszcze delphi się nadaje i jest tani.
  8. Mieści się w normie więc jest ok. Miałem kiedyś przygode z tym czujnikiem z meyle, bo z dnia na dzień pokazywało -14. Zanim doszedłem, że to wina czujnika to trochę krwi napsuło.
  9. Ciekawe jakim cudem? Na pewno da się to odczuć... Załóż jeszcze stożek, magnetyzery i przybędzie kolejne 10% mocy 😂
  10. Może przestaw sobie jednostki, bo to km/l. Na postoju chwilowe spalanie powinno oscylować w 0,7-0,8 l
  11. Zrób loga z jazdy przy bucie w podlodze, a nie zdjecia wklejasz.
  12. A jaką masz różnice ciśnień na postoju i podczas pełnego obciążenia? To wypalanie to po jeździe w trasie czy w mieście?
  13. To, że pranie nie pomogło. Prócz tego mogą lać wtryski, masz niespeawny egr i multum innych rzeczy w tych cudownych dieslach.
  14. Jeśli cewki pływają w oleju to masz do wymiany uszczelke pod pokrywą zaworów. Chyba, że przy wlewaniu oleju zostało to zalane. Oddaj auto do mechanika, a nie wymieniacza.
  15. To jest błąd od systemu sai i przeplywomierz nie ma z tym nic wspólnego. Najprawdopodobniej niedomaga juz sama pompa od tego układu albo jest nieszczelnosc w systemie sai. Najlepiej to wykodowac, bo jest to zbędne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...