Jump to content

przem8

Pasjonat
  • Content Count

    3,734
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

189

2 Followers

About przem8

Informacje

  • First name
    Przemo
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przy lpg to normalne, bo jest zalany gazem w takim przypadku i zanim przepali to trzeba dłużej kręcić.
  2. Lepiej kupić ori używkę w dobrym stanie. Przed założeniem przepłukać, wyczyścić i będzie gitara.
  3. Przy pedale sprzęgła. Jego uszkodzenie może dawać takie objawy.
  4. Sprawdź czujnika sprzęgła.
  5. A może problem z ciśnieniem oleju? Micha w dół i do dzieła jak to nie było czyszczone. Powinno to być zrobione standardowo przy wymianie oleju. Jeśli wszystko ok, to napinacz do kosza...
  6. A co tu wróżki są? Może nieszczelność w dolocie albo zużyte turbo hałasuje, urwana klapka wg, padnięty dv.
  7. Sprawdź wiązkę co idzie do termostatu. Czujnik temp. jakiej firmy?
  8. Wtryskiwacze do wymiany, bo valteki to najgorsze gówno. Sterownik spoko, reduktor taki se ale może i daje radę w tym silniku.
  9. Pomiar ciśnienia oleju i trzeba zajrzeć do pompy oleju, z którą mają problem te silniki. Już dawno powinieneś to zrobić, a nie przez rok jeździsz z wadą, która może go zatrzeć. Brawo Ty
  10. Zdejmij pokrywę zaworów to się dowiesz. Poza tym pomiar ciśnienia oleju, czyszczenie smoka i chociażby podgląd gr.93 w vagu żeby był punkt zaczepienia. Może być jakaś rolka albo sto innych rzeczy. Nikt za Ciebie tego nie zrobi. Zdejmij pasek osprzętu, odpal i zobacz co się będzie działo.
  11. Z gazem się udaj jak wszystko na benzynie ogarniesz
  12. Po logach to gaz jest z d*py ustawiony i przepływka zaniża. Jeśli twierdzisz, że dolot szczelny, odma ok to pozostaje spróbować przemyć przepływomierz, a jak nie to wymiana. Do sprawdzenia jeszcze profilaktycznie dv, bo turbo trochę ospale wstaje ale jest dość gorąco więc może po części i dlatego. Czasy wtrysków ok więc pompa nie ma tu nic do rzeczy. Możesz sprawdzić jeszcze wartość dla rozrządu w gr.93, tak dla świętego spokoju
×
×
  • Create New...