przem8

Pasjonat
  • Zawartość

    2505
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

117

1 obserwujący

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Lokalizacja
    Puławy

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AUM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. przem8

    Sprzedawca pozbył się problemu, bo z dnia na dzień oleju brać nie zaczął w takich ilościach. Więc pozostaje kupić drugi silnik z pewnego źródła lub pogonić dalej po taniości, bo sprawa w sądzie będzie się pewnie trochę ciągnąć, a i tak nie wiadomo czy coś ugrasz.
  2. przem8

    Były przypadki, że ciśnienie pokazywało w normie, a po zdjęciu michy smok zawalony nagarem.
  3. przem8

    Tam są tylko korekty długoterminowe. Pierwsze okienko jest od biegu jałowego, a drugie od jazdy pod obciążeniem.
  4. przem8

    Obstawiam zawalony smok olejowy. Norma w tym silniku.
  5. przem8

    Korekty trochę za bardzo na ubogo. Do sprawdzenia szczelność dolotu kompresorem.
  6. przem8

    Sprawdź to co podlinkowałem odnośnie tego błędu. Odmę masz drożną? Dużo Ci pije oleju? Możesz jeszcze wrzucić log statyczny i dynamiczny 2+33 na pb po kasowaniu błędów.
  7. przem8

    http://vaglogi.pl/log-093_q6P5e5V.html Rozrząd nie jest idealnie ustawiony, bo masz -8.0. Nie wiem jak to jest w 2.0 ale w 1.8t błędu przy takich wartościach nie wywala. Co do błędów to wypadanie zapłonu na 3 cim cylindrze, błąd od kata (kończy żywot lub źle ustawione lpg), ostatni to albo słabe aku ale pojawia się też jak był odłączony akumulator. Co do błędu 17927 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17927/P1519/005401
  8. przem8

    Cena i tak umiarkowana. Robiłem klimę po zatarciu i wyszło mnie to 2tys. Regeneracja sprężarki, nowy osuszacz, skraplacz, dysza rozprężna, płukanie układu, sprawdzenie szczelności, nabicie i jeszcze coś za robociznę i masz okrągłą kwotę. Czynnik też bardzo zdrożał. Niektórzy za samo płukanie układu wołają tyle co podałeś.
  9. przem8

    Możesz sprawdzić szczelność dolotu, nie zaszkodzi
  10. przem8

    Wymiany, sprawdzenia czujnika poziomu oleju i jego okablowania.
  11. przem8

    Sprawdź w gr93 na vagu wartość ustawienia rozrządu. Powinna być jak najbliżej 0.0.
  12. przem8

    W serii około 130g/s , po tym programie więcej, okolice 140 na pewno. Masz ubogą mieszankę przez brak przepływu co widać po korektach sondy. Wątpię, żebyś miał tak dużą nieszczelność przez którą jest tak mały przepływ. Turbo ok.
  13. przem8

    Jest cała paczka i wszelkie info o programach i kablach w dzial diagnostyka
  14. przem8

    Jak masz za nisko to zmień zawieszenie. Nie słyszałem jeszcze o takich herezjach w osobówkach.
  15. przem8

    Przepływka trup.