

przem8
Pasjonat-
Zawartość
3053 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Komentarze sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Reputacja
149O przem8

- Obecnie Przegląda stronę główną forum
Informacje
-
Imię
Przemo
-
Lokalizacja
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rocznik
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Te wartości jeszcze nie są dramatyczne ale do ideału brakuje zwłaszcza na jednym z banków. Ile mierzy przepływka? Zrób logi dynamiczne.
-
W przypadku sond szerokopasmowych napięcie powinno być stałe w okolicach 1,5v na jałowych, tak jest w 1.8t więc w 3.0 pewnie tak samo
-
Łącznik kosztuje około 60 zł z lema więc chyba nie majątek? Pamiętaj, że chytry 2 razy traci
-
Jaka jest różnica wskazań między czujnikami temp. g62, a g2 na vagu?
-
W czasie jazdy z butem w podłodze
-
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Pętlą wtryski jak głupie i soft z tym doładowaniem raczej trochę przegięty jak na seryjne turbo
-
I jeszcze https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/
-
Zrób logi, bo bez tego nikt nic nie pomoże. Może sztanga jest źle ustawiona albo niech inni wróżą z fusów
-
Nie wiem jak duże masz te drgania ale wymiana kompletu na nowy zestaw sprzęgła z dwumasą nie pomaga na te dolegliwości. Jak to było pisane nie raz, ten typ tak ma.
-
Turbo późno osiąga zadane doładowanie i straszne stuki bliżej odcinki. Na początek to standardowo szczelność dolotu, dv do sprawdzenia. Można zrobić loga 118 z odpiętą wtyczką od n75, bo może sztanga źle naciągnięta albo i turbo ma już dość.
-
Zrób log 118 z odpiętą wtyczką od n75
-
Logi robi się takimi parami 2+33, 3+20 i 115+118. To są logi sprzed programu? Turbo przeładowuje i stąd takie fale na wykresie.
-
Tylko z boscha.
-
Przepływomierz trup i na przyszłość logi wrzucaj na vaglogi.pl i wklejaj tylko linki.
-
Już dawno powinieneś zacząć od ciśnienia paliwa, po zapłonie i zaraz po rozruchu ile wynosi. W gr. 6 albo 66, w jednym oknie masz działanie czujnika sprzęgła i hamulca, przejrzyj bloki pomiarowe to zobaczysz.