przem8

Pasjonat
  • Zawartość

    1081
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

38

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Przemo
  • Lokalizacja
    Puławy

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AUM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Super ciche to one nie są. Po 12tys. nie widać żeby coś bieżnika ubyło. Może te wyprodukowane u ruskich się szybciej zużywają
  2. Jeśli chcesz przełożyć sam silnik to nie ma znaczenia czy to słupek z oznaczeniem bfb czy bex, bo są takie same (w bex są seryjnie większe wtryskiwacze i chyba będziesz musiał je zaadaptować u tunera jeśli zostaniesz przy ecu z bfb). Pytanie, co chcesz osiągnąć? Bo jeśli ze swojego wozidła chcesz zrobić bexa, to musisz przełożyć jeszcze z niego ecu, dołożyć drugi intercooler (ewentualnie wsadzić fmic) i turbo (w bex jest k03s, a nie k03). Jak masz lpg to pytanie czy na pewno obsłuży taką moc i nie będziesz musiał znowu dokładać. 190, a 163 KM to jednak różnica ale bex musi jeździć na pb98 więc też do rozważenia jeśli chodzi Ci o same koszty.
  3. Któreś hany słynęły z tego, że szybko padały ale może już mają spory przelot. Ja mam niby pancerne acw03, które po 20 tys. nadają się na śmietnik. Ale cóż, złośliwość rzeczy martwych...
  4. Zrób logi dynamiczne 2+33, 3+20 i 115+118 i będzie wiadomo coś więcej jak się ma auto
  5. Jak chcesz ruszać z "paleniem gumy" to wyłącz esp. Przy załączonym systemie w razie uślizgu któregoś z kół jest ograniczana moc.
  6. Zamień wtryskiwacz gazowy miejscami i sprawdź czy błąd przejdzie na inny cylinder. Przerabiałem i w sumie przerabiam nadal u siebie to samo, bo kolejne wtryski padają. A tak z ciekawości, co masz u siebie zamontowane?
  7. Motula chwalą inni użytkownicy, ja osobiście nigdy nie miałem z nim do czynienia. Zajrzyj do dolotu i sprawdź czy turbo ma luzy, może zaczęło puszczać
  8. A co ile ten olej wymieniasz? Po 7tys.(to nie jest świeży olej jak to napisałeś, zwłaszcza w tym silniku) nie bierze go i to sprawdzone masz kilkukrotnie czy jak?
  9. Czujnik halla albo może też być czujnik położenia wałka rozrządu. Poszukaj, bo tematów o tym błędzie jest sporo.
  10. Odma wygląda na drożną. Raczej motorschaden
  11. Pompa na rozgrzanym silniku nie powinna się załączyć, a jeśli już to bez szarpnięć. Może kończy żywot, powoduje zbyt duże obciążenie i to skutkuje szarpnięciem.
  12. 1.8 i 1.8t to te same napinacze i łańcuszki, z 2.4 chyba z resztą też.
  13. To nie jest auto dla plebsu i jak się ktoś zapatruje na takie Q7 to z całym szacunkiem ale wypada mieć hajs na jego utrzymanie i niespodziewane wydatki. Przebieg żaden jeśli prawdziwy i jest historia serwisowa. Prędzej obawiałbym się stanu rozrządu i wtryskiwaczy niż skrzyni w tym silniku. Połowa podobnych aut ma po pół bańki ale licznik dzielnie pokazuje 196tys. i ludzie w to wierzą
  14. Na 99% smok do czyszczenia.