przem8

Pasjonat
  • Zawartość

    451
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O przem8

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Przemo
  • Lokalizacja
    Puławy

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AUM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Dokładnie taki. Na tą markę natknąłem się przypadkiem i mnie zaciekawiła, bo niby full syntetyk, a cena bardzo niska Co do opinii to był bardzo polecany na forum skody do silników 1.8T i tfsi. Po przejściu z LM nie zauważyłem żadnej różnicy prócz ceny. Szukałem tańszej alternatywy właśnie dla LM, bo miałem wymieniać olej co 3-4 miesiące ale plany się pozmieniały i teraz zamiast 30tys. przelotu nie wiem czy do 10tys dobiję przez rok Marka ponoć dobrze znana wśród użytkowników bmw, głównie jeśli chodzi o oleje do skrzyń biegów. I nie zależy mi na reklamie tego produktu, jeśli komuś by przyszły takie myśli do głowy Po prostu chciałem się podzielić opinią na temat oleju innej marki niż dotychczas, a nie zauważyłem żeby się przewijał w jakimś wątku na forum.
  2. Jak jest niewielki wyciek to czasem ciężko dostrzec bo woda zdąży odparować. Sprawdź dokładnie, może jakiś krociec lub przewód puszcza, ewentualnie pompa wody jak taka niewiadoma z tym rozrzadem.
  3. Może jest duże ciśnienie w układzie przez wywaloną uszczelkę i wywala płyn zbiorniczkiem wyrównawczym? A tak poza tym to pogratulować wcześniejszemu właścicielowi pomysłowości, oleju pewnie też nie wymieniał, bo po co jak można dolać
  4. Dużym ciśnieniem w skrzyni korbowej. Odma niedrożna?
  5. Podejdą. ET33-45
  6. To jest Combi zawór od układu SAI, a to zupełnie co innego Jest to błędnie nazywane przez większość egr'em
  7. W 1.8t nie ma egr
  8. Dla silnika 163KM przyjmuje się około 130. Jeśli wyeliminowałeś nieszczelności to możesz jej zrobić kąpiel w IPA, tylko nie czyść mechanicznie, może pomoże i odwlecze kupno nowej lub jak masz możliwość to podmień na taką samą w celu sprawdzenia.
  9. Ostatnio testuje ravenol vst 5w40. Olej o wiele tańszy od LM sht 5w40, a jakościowo ten sam poziom albo i lepszy.
  10. Pierwszy incydent miałem 4 lata temu i były to 3 miesięczne opony patrząc po dacie produkcji, a przez ten czas wątpie żeby wydarzyła się jakaś rewolucja co do ich jakości, skoro wszystko teraz ma być EKO. Jakość nalewek nigdy nie będzie porównywalna z oryginałem, bo jest to niemożliwe. Mogą wyglądać jak oryginały i tyle też będą mieć z nimi wspólnego. Twoje życie, twój wybór
  11. Jakoś ciężko mi uwierzyć w tą bajeczkę od sprzedającego, a samochody z francji zazwyczaj przyjeżdzają uszkodzone mechanicznie/blacharsko i u nas dostają drugie życie . W rzeczywistości to zapewne handlarz. Środek ładny ale będzie trudny do utrzymania niestety.
  12. Chyba koledze chodziło o to czy jest sens wymieniać w ogóle olej przy baaaaaaaaardzo dużych dolewkach w ciągu powiedzmy tych 10tys. Wymieniać, a jeśli zużycie jest już na tyle duże to nie inwestować w jakieś drogie oleje i jeździć póki nie padnie albo rozwiązać problem
  13. Kolega ma nalewki z drugiego linka i są strasznie głośne. Odgłos przypomina zużyte łożyska i słychać go z bardzo dużej odległości że nadjeżdża Na śniegu spisują się bardzo dobrze ale to koniec ich plusów. Na mokrym po dwóch sezonach strasznie śliskie. Osobiście polecam budżetowe zimówki typu dayton lub goodride sw608. Testowałem oba modele przez kilka lat i jak na swoją cenę są rewelacyjne. Jeśli to ma być rozmiar 15'' to komplet można już ogarnąć za 600zł i nie boisz się, że nalewka Ci pęknie lub odklei się bieżnik. Przeżyłem dwie eksplozje nalewki marki profil (zimówki i letniej) i ledwo uszedłem z życiem więc jak dla mnie takie opony to nieporozumienie.
  14. Zapewne przekładnia kierownicza, ewentualnie krzyżak.
  15. Odpuść 2.0 chyba, że chcesz jeździć cały czas z bańką oleju na dolewki. Poczytaj najpierw na forum, jest wszystko o wszystkim Jak chcesz A4 do 12tys. to proponuję się rozejrzeć za b5 z końcówki produkcji