Jump to content

przem8

Pasjonat
  • Content Count

    6,761
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

532

6 Followers

Informacje

  • First name
    Przemo
  • Location
    Puławy

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jaki windows? Próbowałeś zmieniać wartości w opcjach dla okienek Blk int i Char Int?
  2. Nie, po sofcie są dopuszczalne i zwykle normalne małe wartości. Na których cylindrach wypada? Jak logujesz na jałowych wypadania to zwróć uwagę żeby ta funkcja była aktywna, a nie jak na powyższym logu disable. Jakieś błędy są jeszcze?
  3. Przepływka za mało mierzy. Sprawdź szczelność gniazd wtryskiwaczy gazowych i wkrętek lpg co do wypadań. Długo już po programie i lpg?
  4. przem8

    Pomiar kompresji

    Dobrze masz ustawiony rozrząd? Przy takich wartościach to ten silnik nadaje się na złom
  5. Naprawdę szukanie boli?, łaskawie profil uzupełnij skoro oczekujesz jakiejkolwiek pomocy. Jałowe min 1,2b, 2 tys - 3-4bary, 3tys - 4bary. Olej temp. min80 stopni i mowa o temp oleju, a nie wody na zegarach !
  6. U Ciebie rzeczywiste - osiągnięte doładowanie osiąga max 0.24b więc niedużo ale jednak brakuje do prawidłowych parametrów. Powodzenia w naprawie życzę
  7. Nic się nie zmieniło. Ten soft jest do wywalenia wg mnie.
  8. Sprawdzic dolot kompresorem, podmienić n75 i przede wszystkim wężyki od niego. Odma do przejrzenia, ezektor itp. Po kodach błędu powinienies znaleźć cenne info co weryfikować.
  9. Rzeczywiste ma osiągnąć 0.3bara, na zadane nie ma co patrzeć
  10. Po tym logu widać, że sztanga jest do naciągnięcia ale równie dobrze może być popękane żeliwo itp. W seryjnych turbo k03 i k03s ustawienie sztangi jest takie samo, czyli ma się zaczynać otwierać przy 0.3b.
  11. Ciężko coś powiedzieć po logach do niespełna 3tys.obr. Niezły burdel tam się wyprawia i tyle można narazie powiedzieć.
  12. A co taki zaskoczony? Już dawno powinieneś zmierzyć ciśnienie oleju, a zatkany smok to plaga silników 1.8t.
  13. Problem przede wszystkim z doładowaniem. Zacznij od szukania nieszczelności.
  14. Masz problemy z mieszanką zarówno na jałowych jak i pod butem, co przyczyną nie wiem. Gaz też do regulacji.
×
×
  • Create New...