Tak to sobie można oglądać.... Jeśli napinacz łańcucha jest uszkodzony to nie da się w ten sposób sprawdzić, a te łańcuchy rzadko się wyciągają do tego stopnia żeby to wychwycić gołym okiem bez demontażu.
Seria to nie jest. Gaz tragedia, do regulacji. Jeśli na benzynie również trafia się takie przerywanie to mozliwe, że głowica mówi papa. Z resztą jak dlugo było jezdzone z tak wyregulowaną instalacją to nic dziwnego.
Moc to pewnie okolo 180-190 kuni.
Widziałem tam różne wartości i ja nie zauważyłem różnicy jeśli mieściło się w tych widełkach, a nawet jak było lekko poza tolerancją. Różnica jest przy przestawionym rozrządzie o ząbek czyli przy wartościach około 14 w górę.
Mieści się w normie więc jest ok. Miałem kiedyś przygode z tym czujnikiem z meyle, bo z dnia na dzień pokazywało -14. Zanim doszedłem, że to wina czujnika to trochę krwi napsuło.