przem8

Pasjonat
  • Zawartość

    3053
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

149

2 obserwujących

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Lokalizacja
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. przem8

    Te wartości jeszcze nie są dramatyczne ale do ideału brakuje zwłaszcza na jednym z banków. Ile mierzy przepływka? Zrób logi dynamiczne.
  2. przem8

    W przypadku sond szerokopasmowych napięcie powinno być stałe w okolicach 1,5v na jałowych, tak jest w 1.8t więc w 3.0 pewnie tak samo
  3. przem8

    Łącznik kosztuje około 60 zł z lema więc chyba nie majątek? Pamiętaj, że chytry 2 razy traci
  4. przem8

    Jaka jest różnica wskazań między czujnikami temp. g62, a g2 na vagu?
  5. przem8

    W czasie jazdy z butem w podłodze
  6. przem8

    Sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Pętlą wtryski jak głupie i soft z tym doładowaniem raczej trochę przegięty jak na seryjne turbo
  7. przem8

    I jeszcze https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/
  8. przem8

    Zrób logi, bo bez tego nikt nic nie pomoże. Może sztanga jest źle ustawiona albo niech inni wróżą z fusów
  9. przem8

    Nie wiem jak duże masz te drgania ale wymiana kompletu na nowy zestaw sprzęgła z dwumasą nie pomaga na te dolegliwości. Jak to było pisane nie raz, ten typ tak ma.
  10. przem8

    Turbo późno osiąga zadane doładowanie i straszne stuki bliżej odcinki. Na początek to standardowo szczelność dolotu, dv do sprawdzenia. Można zrobić loga 118 z odpiętą wtyczką od n75, bo może sztanga źle naciągnięta albo i turbo ma już dość.
  11. przem8

    Zrób log 118 z odpiętą wtyczką od n75
  12. przem8

    Logi robi się takimi parami 2+33, 3+20 i 115+118. To są logi sprzed programu? Turbo przeładowuje i stąd takie fale na wykresie.
  13. przem8

    Tylko z boscha.
  14. przem8

    Przepływomierz trup i na przyszłość logi wrzucaj na vaglogi.pl i wklejaj tylko linki.
  15. przem8

    Już dawno powinieneś zacząć od ciśnienia paliwa, po zapłonie i zaraz po rozruchu ile wynosi. W gr. 6 albo 66, w jednym oknie masz działanie czujnika sprzęgła i hamulca, przejrzyj bloki pomiarowe to zobaczysz.