Jump to content

przem8

Pasjonat
  • Posts

    7,439
  • Joined

  • Last visited

8 Followers

Informacje

  • First name
    Przemo
  • Location
    Puławy

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

przem8's Achievements

619

Reputation

  1. Kupiłem też to turbo. Wyszło 240KM i 340niuta ale pewnie jeszcze coś by ugrał ale trzymają inne rzeczy. Ja mam trochę mieszane odczucia co do tego turbo ale póki co działa.
  2. Na tyle wystarczy k03s z bexa. Regenerowane na nowym żeliwie strony gorącej do kupienia za 800-1000zł od ręki ze znanych i raczej polecanych zakładów. Wtryski masz z bexa? Jeśli nie to zapomnij o mocy powyzej 180-190KM
  3. Nie obchodzą mnie inne bexy, a ja tu widzę niewykorzystany potencjał z jakiegoś powodu. Patrząc po wysterowaniu nki to turbo śmiga na pół gwizdka, a Ty pytasz czy tylko wtryski zmienione. Widziałeś bexa, który dmuchnął ponad 250km na seryjnych gratach?
  4. ZAcznij od przejrzenia wiązki, jest gaz więc było sporo lutowane i może coś poszło nie tak albo jakaś wilgoć w ecu. Poza tym ta przepływka śmiesznie mało pokazuje jak na bexa. Obstawiałbym bliżej 230KM niż tego co na wykresie, a moc i moment leci strasznie w dół górą. Dziwny ten soft.
  5. Wygląda jakby turbo zdechło, z drugiej strony ta przepływka bzdury pokazuje, bo przepływ 90 przy 3tys jest zbyt dużo na serię. Świadczy to o nieszczelności albo sama przepływka wali w ciula. Próbowałeś jechać z odpiętą i w ogole co to za przepływka? Problem z dnia na dzień wystąpił czy co? Skoro niby szczelność ok to pasuje zajrzeć do turbo, pokombinować z przepływką.
  6. Sprawdź dv i ponów logi. Prócz tego zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75. Jazda z takim katem na pewno nie była obojętna dla turbiny i głowicy.
  7. Po sofcie wskazane 98 i by tak pewnie nie stukało ale że jeździsz na lpg więc na nim stuków być nie powinno. Jak są to już słabo.
  8. Grupa 93 w vcds i widac synchro rozrządu jak na dłoni.
  9. Zakrec gaz, wypal z przewodów i jeżdżąc na pb zobacz czy się poprawi.
  10. Jak nie będziesz mieć problemów z przeglądem to dp. Starego kata opchniesz za 500-700zł w zależności w jakim stopniu jest zdegradowany. Mam dp od hoffmana 350zł i pasuje idealanie, w środku nie ma rezonansu ale na zewnątrz i przy opuszczonych szybach zalatuje trochę polonezem
  11. Internety niech Ci pomogą. Na forum w dziale diagnostyka dla 1.8t masz też opisane. Robisz tylko te grupy co podałem. Tłumaczyć po raz setny nie mam zamiaru
  12. Nie, ma być sucho jak pieprz. Zrób loga 115+118 z odpiętą wtyczką od n75.
  13. Jak możesz usuwać krótkie korekty jak one na bieżąco się zmieniają i jak wyłączysz silnik to będzie zero. Coś mieszasz, które grupy sprawdzasz? Korekty na plus to ubogo. Daj loga statycznego i dynamicznego 2+7 na obu paliwach.
×
×
  • Create New...