Jump to content

przem8

Pasjonat
  • Content Count

    4,505
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

253

4 Followers

About przem8

Informacje

  • First name
    Przemo
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może za mało oleju w skrzyni. Miałem tak kiedyś i były szarpniecia przy ruszaniu oraz skrzynia nie pracowała płynnie.
  2. przem8

    Chip w 1.8t AEB

    Darek ponoc się jeszcze bawi.
  3. przem8

    Chip w 1.8t AEB

    A masz kogoś kto podejmie się grzebania w aeb? Już mało kto chce się bawić w lutowanie kości itp.
  4. Podmien n75. Nieszczelności brak?
  5. Przepływka swoją drogą ale wygląda jakby sonda nie działała.
  6. W amb jest trochę inaczej. Był gdzieś schemat, poszukaj.
  7. I z rudą szmatą przy dolnych listwach drzwiowych oraz rynienkach dachowych, podłoga też potrafi już lecieć. Prędzej znajdzie zdrowego leona.
  8. Ja znam wersję o tym, że wywalone poduchy mogą powodować stuki. Kiedyś robiłem logi na przestawionym rozrządzie o ząbek i stuków nie było ale jeśli napinacz hałasuje to i może czujniki to wychwycą, zwłaszcza na 3 i 4 cylindrze.
  9. Wartości rzędu 1-2 mikrona można uznać za błąd pomiarowy większości mierników i to żadne zwiększenie grubości lakieru patrząc na to jakiej odpowiedzi oczekuje autor tematu i o to mi chodziło.
  10. Fabryczny lakier ma średnio w granicach 120. Powłoka ceramiczna itp. jest niemierzalna miernikiem, a folie ochronne to jakieś kilkadziesiąt mikronów, a nie 200. Było malowane i tyle.
  11. Na pb jest wszystko ok ale gaz masakra i ja bym na lpg nie jeździł póki co.
  12. Daj komplet logów. Jeśli turbo ładuje po odpięciu n75 0,3 bara to wszystko z nim ok, a przynajmniej jest dobrze ustawiona sztanga. Sprawdzałeś dolot kompresorem w celu eliminacji nieszczelności?
  13. Kat nie ma nic do wskazań w gr.93. Będzie dobrze palić nawet jak tam będzie pokazywać 15.
  14. Wygląda jakby był zalany paliwem więc raczej wina softu. Turbo też dość późno wstaje. Masz może logi zaraz po programie czy dopiero teraz pierwszy raz robiłeś?
  15. Po zmianie wtrysków była korekta w sofcie czy wrzuciłeś je na pałę?
×
×
  • Create New...