Jump to content

przem8

Pasjonat
  • Content Count

    6,517
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

505

5 Followers

About przem8

Informacje

  • First name
    Przemo
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A3 8L
  • Car body
    Hatchback
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AUM
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. przem8

    1.8t AUQ logi

    To może zrób to co napisałem
  2. przem8

    1.8t AUQ logi

    Jak jest gaz to zrób 2+33 na lpg.
  3. przem8

    1.8t AUQ logi

    Turbo ma chwilowe przeładowanie i pewnie takie odczucia. Zrób log 115 z odpiętą wtyczką od n75.
  4. Masz nieszczelny kolektor wydechowy albo wydech przy turbo.
  5. Normalna cena za remont. Jak sie rozgrzeje to nie wypada tak zapłon czy nic się nie zmienia.
  6. Kompresja poniżej 10bar to padaka, a 7bar to już agonia. Było zrobić próbę olejową to by wyszło czy to wina bardziej głowicy czy dołu. Kapitalka to podejrzewam od około 7-8koła spokojnie żeby to miało ręce i nogi. Może być też tak, że wypada zapłon przez uszkodzoną głowicę. Jak się rozgrzeje to jest lepiej?
  7. Przy takiej kompresji to silnik nadaje się na złom.
  8. Zacznij od tego, który jest pierwszy od strony zasilania gazem. Powinien być najbardziej zabrudzony i da Ci odpowiedź czy to kwestia syfu.
  9. Ich czyszczenie jest banalnie proste i tam nie ma co uszkodzić. Objawy wskazują na zabrudzone lub uszkodzone wtryski. Tych wtryskiwaczy się nie kalibruje, są też zestawy naprawcze do nich. Czyścisz gniazdo i tłoczek patyczkiem do uszu lub malutkim pędzelkiem z użyciem dykty lub benzyny ekstrakcyjnej. U mnie czyszczeni nic nie pomogło, zestaw naprawczy też średnio i musiałem kupić nowe wtryski.
  10. Pisałem żebyś sprawdził wtryskiwacze lpg. Jak konkretnie była sprawdzana instalacja?
  11. Jeśli błąd jest sporadyczny to się nie zapali.
  12. Prędzej regulacji lpg na jałowych ale skąd mamy wiedzieć jak autor woli diagnozować instalacje lpg zamiast faktycznie to, co go boli.
  13. Sprawdź fizycznie ciśnienie paliwa podczas jazdy do odcinki. Przepływu nie ma się co czepiać. Na gazie jest ok.
  14. Od jutra odwilż więc nie nakładajcie sobie do głowy... Tak ma być i pewnych rzeczy się nie obejdzie. Trzeba nauczyć się z tym żyć, a nie szukać problemów na siłę
  15. Przy dużych mrozach, w zależności od reduktora, to norma że przerzuca na bene w silnikach turbo. Jak auto dłubnięte to już prawie pewne, że będzie przełącząć przy pełnym booscie. Jeszcze jak reduktor ma swoje przelatane to sprzyja takim zachowaniom. Poza tym zimowy gaz jest mniej prężny i przy mniejszej ilości gazu problem się nasila.
×
×
  • Create New...