przem8
Pasjonat-
Postów
9617 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia przem8
779
Reputacja
16
Odpowiedzi społeczności
-
Nawet. Jedynie same głowice pasują z poprzeczniaka.
-
Zmień lepiej sklep, dwumas LuK DMF 415 0347 10
-
Mogą być początki upg/pękniętej glowicy albo jakaś pierdoła. Nie da się jednoznacznie określić.
-
Ale po co? W benzynie i to z pośrednim wtryskiem bez sensu takie zabiegi.
-
Jaki masz przebieg i ile na gazie już głowica przejechała? Po 100tys na lpg to te silniki już praktycznie nadają się do generalki, bo tyle wytrzymuje średnio głowica, a po jej zdjęciu okaże się, że dół też śmietnik. Zajrzyj sobie kamerką jak wyglądają gładzie cylindrów, bo możesz się rozczarować. Poza tym pomiar kompresji z próbą olejową i wyjdzie czy olej chla przez zużyte pierścienie.
-
A cóż to za wynalazek?
-
Dlatego się kontroluje ten stan oleju. Nawet w instrukcji kompresora jest napisane krok po kroku jak postępować w danych przypadkach, przynajmniej w denso tak było.
-
Wlewasz tyle co spuszczono ze starego kompresora i osuszacza plus to co odciagnieto maszyną. W nowym zalane jest tyle oleju ile wchodzi na pusty układ.
-
Pisząc nowy kompresor to nowy, nowy czy "nowy" regenerowany? Wcześniej z jakiego powodu był wymieniany? Patrząc po dyszy to wygląda na początki zacierania się układu i pewnie ten nowy kompresor się zatarł przez wilgoć w układzie albo niewystarczające smarowanie. Chyba, że to regeneruch albo chiński zamiennik to nie dziwne, że nie działa.
-
A ten szary syf na niej to co? Chyba kompresor się zaciera.
-
Bank 1 sensor 1 to sonda przed katem.
-
Ciekawe jakim cudem.
-
W vcdsie takich rzeczy nie zrobisz. Znowu trzeba w mapie grzebać.
-
W logach nic nie widac jeśli chodzi o wypadanie zapłonu.