przem8

Pasjonat
  • Zawartość

    2744
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

130

1 obserwujący

O przem8

    Informacje

    • Imię
      Przemo
    • Lokalizacja
      Puławy

    Auto

    • Model
      A3 8L
    • Nadwozie
      Hatchback
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AUM
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. przem8

      Wchodzisz w silnik->bloki pomiarowe i wybierasz kolejno grupy parami 2+33, 3+20 i 115+118. 3 bieg od 1,5 tys do odcinki z pedałem w podłodze i kasujesz błędy przed logami. Filmiki znajdziesz na youtubie. Potem wrzucasz pliki na vaglogi.pl i wklejasz tu linki.
    2. przem8

      Czemu nie pociągnąłeś do tych 6 tys. obr.? Spore spalanie stukowe więc katy mogą być przypchane i zobacz do świec. Wydaje mi się, że przepływomierz też za mało mierzy.
    3. przem8

      Tak, tylko uważaj żeby nie zrzuciło na niższy bieg przy pełnym obciążeniu.
    4. przem8

      Co do pakietu sline, to co ma oprócz znaczków? Daj jakieś foty i fotę wlepy z kodami wyposażenia. O opony to miej pretensje do siebie, że ich nie sprawdziłeś przy kupnie, a ściąganie może być spowodowane chociażby mniejszym ciśnieniem w jednym kole. Z tego co opisujesz to samochód kupowałeś chyba tylko oczami O drugi kluczyk molestuj sprzedającego.
    5. przem8

      Na początek zrób log dynamiczny i statyczny 2+33 i dynamiczny 3+20, kasując przed nimi błędy nawet jak ich już nie ma. Po błędach masz problem z pierwszą sondą na banku1 i z katami oraz drugą sondą bank2.
    6. przem8

      Jest lpg?
    7. przem8

      Lpg masz do regulacji i tyle. Niech Ci to ktoś ogarnięty wystroi na korekty.
    8. przem8

      Z pewnych źródeł wiem, że nr 2 to handlarz i wcale taki super jak na zdjęciach nie jest.
    9. przem8

      Zacznij od najprostszej rzeczy, czyli odczytania błędów vagiem. Może coś się zapisało i lepsze to niż takie wróżenie.
    10. przem8

      Zrób log statyczny i dynamiczny 2+33 na pb i lpg. Przed logami tylko skasuj błędy.
    11. przem8

      W dziale o tym silniku masz szczegółowo opisaną jego diagnostykę więc do przejrzenia jeśli chcesz coś jeszcze sprawdzać Jeżeli jest tak jak piszesz to przepływka zaniża w ciul.
    12. przem8

      ALT powinien pokazywać w granicach 100-105 g/s przy odcince więc wszystko na to wskazuje. Z zamienników tylko bosch.
    13. przem8

      To są błędy od sond przed katem i wypadanie zapłonu na trzech cylindrach. Zamień cewki miejscami na cylindrach gdzie wypadał zapłon i sprawdź czy błąd pójdzie za nimi. Zrób log dynamiczny na pb 2+33, 3+20 i przed tym skasuj błędy.
    14. przem8

      Wszystkie jednym c**jem robione. Różnią się softem, a bex dodatkowo osprzętem.
    15. przem8

      Wiem ile dmucha takie turbo i też mam k03s oraz auto po programie Warto wiedzieć czy reszta parametrów jest w normie. Wtryski też masz z bexa wsadzone? Błąd od mieszanki to najprędzej przez lpg.