
przem8
Pasjonat.-
Postów
10245 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
789O przem8

Informacje
-
Imię
Przemo
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
Inny
-
Nadwozie
Inne
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
Inny
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Co nie wlejesz to na tym będzie jeździć. Ten piec wszystko przepali. Jeśli silnik przepala olej to kata wkoncu zapcha i to nieważne pao czy hc.
-
Do wszystkich 1.8t idą takie same napinacze, nieważne czy z fazatorem czy bez.
-
Febi daje radę, przynajmniej kiedyś.
-
Seria to nie jest. Gaz tragedia, do regulacji. Jeśli na benzynie również trafia się takie przerywanie to mozliwe, że głowica mówi papa. Z resztą jak dlugo było jezdzone z tak wyregulowaną instalacją to nic dziwnego. Moc to pewnie okolo 180-190 kuni.
-
Widziałem tam różne wartości i ja nie zauważyłem różnicy jeśli mieściło się w tych widełkach, a nawet jak było lekko poza tolerancją. Różnica jest przy przestawionym rozrządzie o ząbek czyli przy wartościach około 14 w górę.
-
Wymieniałem dwa takie czujnik położenia wałka i działały bez problemu. Piszę tylko i wyłącznie ze swojego doświadczenia.
-
O borsehung słyszałem ale tu Bosch idzie na pierwszy montaż. Z tego czujnika jeszcze delphi się nadaje i jest tani.
-
Mieści się w normie więc jest ok. Miałem kiedyś przygode z tym czujnikiem z meyle, bo z dnia na dzień pokazywało -14. Zanim doszedłem, że to wina czujnika to trochę krwi napsuło.
-
Ciekawe jakim cudem? Na pewno da się to odczuć... Załóż jeszcze stożek, magnetyzery i przybędzie kolejne 10% mocy 😂
-
Może przestaw sobie jednostki, bo to km/l. Na postoju chwilowe spalanie powinno oscylować w 0,7-0,8 l
-
Zrób loga z jazdy przy bucie w podlodze, a nie zdjecia wklejasz.
-
A jaką masz różnice ciśnień na postoju i podczas pełnego obciążenia? To wypalanie to po jeździe w trasie czy w mieście?
-
To, że pranie nie pomogło. Prócz tego mogą lać wtryski, masz niespeawny egr i multum innych rzeczy w tych cudownych dieslach.
-
Nierówna, głośna praca silnika i kopcenie w Audi A4 B6 1.8T
przem8 odpowiedział(a) na Bazzyliano temat w 1.8T
Jeśli cewki pływają w oleju to masz do wymiany uszczelke pod pokrywą zaworów. Chyba, że przy wlewaniu oleju zostało to zalane. Oddaj auto do mechanika, a nie wymieniacza. -
To jest błąd od systemu sai i przeplywomierz nie ma z tym nic wspólnego. Najprawdopodobniej niedomaga juz sama pompa od tego układu albo jest nieszczelnosc w systemie sai. Najlepiej to wykodowac, bo jest to zbędne.