Jump to content

przem8

Pasjonat
  • Content Count

    7,091
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

571

6 Followers

About przem8

Informacje

  • First name
    Przemo
  • Location
    Puławy

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie gdybaj tylko zrób logi przy wysteoujacych objawach.
  2. Trzeba sprawdzic czy nie ma opilkow w układzie. Jak nie ma to może będzie dobrze.
  3. Jak ma to ktoś robić i zgodnie ze sztuką, a ze świecą takiego szukaj, to 2,5-3tys lekko ze wszystkim, a przynajmniej sam bym tyle wziął jakbym miał to komuś robić. Kilka lat temu płaciłem 2,5tys na regenerowanej sprężarce, którą po dwóch latach wymieniłem na nową sam.
  4. Miałem raz, bo akurat była promocja na niego, i jakoś mnie nie powalił. Jak jeździsz dynamicznie to skróć interwał do 8-10tys. max.
  5. Pewnie sprezarka się zaciera. Pokrec korpusem o ile się jeszcze ręcznie da.
  6. W tych logach nic niepokojacego nie widać. Do zrobienia 2+115+20 z jazdy przy występowaniu objawów. Predzej obstawiam dwumas jak to avj w quattro.
  7. Posprawdzaj wiązki, w błędach masz napisane od czego i wujek google doskonale Ci podpowie. Jak nic nie wyjdzie to wymiana tych uszkodzonych elementów, czyli jak ma być dobrze to wyjdzie grubo ponad tysiak na same części takie jak: przepływka, sonda, czujnik wałka, n75 itd.. Powodzenia.
  8. Procedura producenta swoje, a zycie swoje. Nie zamierzam dyskutować tylko pisze jak jest.
  9. Tak się dzieje przy złej procedurze rozruchowej kompresora. Po nalaniu odpowiedniej ilości oleju do kompresora, a jest to zazwyczaj 50% calej ilości oleju w układzie, trzeba ustawić sprężarkę sprzeglem do dołu na przynajmniej 10 minut aby uszczelniacz spełniał swoją rolę.
  10. A zagladales do tej gumowej przelotki. Było to zrobic jak sciagnales boczek, bi znowu będziesz to samo robić.
  11. Tu masz wszystko w porządku, u mnie jest tak samo, a też się doszukiwałem problemów z ładowaniem, bo wydawało mi się trochę za niskie. Aku mam teraz nowy i jest tak samo jak na wcześniejszym, jeszcze ori. Konsultowałem to z gościem, który też walczył z tym ładowaniem, bo twierdził że jest coś nie tak i po wszelkich podmianach regulatorów, alternatorów itp. nic się nie zmieniło więc ten typ tak ma. Odnośnie tych swoich objawów przyczyny musisz szukać w czymś innym wg mnie.
  12. Raczej taka jakość tych części teraz ale dziwne, że zawsze miałeś problemy z chłodzeniem. Kompleksowo wszystko wymieniałeś wcześniej?
  13. Sterownik abs albo jakis czujnik. Sam napęd z punktu mechanicznego nie ma nic do tego.
×
×
  • Create New...