przem8

Pasjonat
  • Zawartość

    1461
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

48

O przem8

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Przemo
    • Lokalizacja
      Puławy

    Auto

    • Model
      A3 8L
    • Nadwozie
      Hatchback
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AUM
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. Pod taką moc niepotrzebny Ci żaden silikonowy tip (silikon to się nadaje prędzej w cycki), a dp wstaw pod seryjną średnicę wydechu. Jakbyś celował w moce grubo powyżej 200KM to miałoby to sens ale też wiele innych rzeczy trzeba by dokupić/wymienić
    2. Na 99%
    3. Pierwsze co to pasuje sprawdzić błędy vagiem i zrobić logi. Jeśli masz tam zmienną geometrię w turbinie to obstawiam zapieczone kierownice i samochód wpada w tryb awaryjny. Znajdź kogoś kumatego z vagiem lub kup kabel za 40zł i sam ogarnij temat pod kątem diagnostyki.
    4. Najlepiej udać się do aso skody, audi/vw i zamówić. Czasami na allegro są aukcje wystawiane przez dealerów. Jest też kilka stron sprzedających ori części do audi/vw np. https://volkswagenclassicparts.pl/pl/p/ZAWOR-DV-AUDI-A4-A6-TT-1.8T-06A145710P-ORYGINAL/22108 Ewentualnie popatrz na http://sidmotorsport.pl/en/s/120-zawor-dv-s4.html?search_query=zawor+dv&results=144
    5. Zamontuj ori dv lub zawór forge za ładnych parę stówek. Ten zawór ma działać prawidłowo i spełniać swoją funkcję, a nie robić tylko wieśniackie pssst
    6. Chyba Iwis.
    7. Tylko przed logami kasuj błędy nawet jak ich nie ma
    8. Jak masz vaga to zrób log statyczny i dynamiczny 2+33. Opis jak robić logi też łatwo znajdziesz. Może przepływka już niedomaga
    9. Ten grzybek to demontujesz, zatykasz jeden króciec, przez drugi wciągasz powietrze, a ta membrana na sprężynce w środku powinna pracować. Zaworek jednokierunkowy trzeba zdemontować i powinien puszczać powietrze w jedną stronę (jeśli nie zasysa korka oleju na odpalonym silniku to raczej jest sprawny), kolanko odmy zapewne się rozpadnie jak go dotkniesz (jak jest czysto i sucho w okół niego to powinno być szczelne). Nr nie mam ale są ogólnodostępne w necie. Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa zaraz po odpaleniu jak i pod obciążeniem przy okazji. Możliwe, że też masz gdzieś nieszczelność w układzie SAI i ciągnie lewe powietrze ale powinno wywalić błąd od tego ustrojstwa. Szczelność dolotu kompresorem, są opisy na forum jak i filmiki na wiadomym portalu
    10. Pytanie czy jest lpg w samochodzie? Jak nie to sprawdź odmę (głównie sypie się kolanko pod kolektorem, zaworek jednokierunkowy w trójniku i separator tzw. grzybek), szczelność dolotu na początek.
    11. Jest sporo pozytywnych opinii w już istniejącym wątku. Ogólnie opona jest godna polecenia wśród forumowiczów i kosztuje śmieszne pieniądze.
    12. Jak na taki przebieg to nieźle ściuchany i jakieś spore luki w tej książce serwisowej
    13. A ten pasek nie jest czasem źle ułożony na kole wałka rozrządu?
    14. Jak na benzynie jest dobrze to zacznij od sprawdzenia instalacji (regulacja, filtry itp.) Jakieś błędy na kompie wywala?
    15. Jakie masz korekty w gr. 32? Zrób komplet logów dynamicznych na pb i będzie widać coś więcej, na gazie też powtórz 2+33