
przem8
Pasjonat-
Content Count
6,761 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
532About przem8
Informacje
-
First name
Przemo
-
Location
Puławy
Car
-
Car model
A4 B6
-
Car body
Sedan
-
Year of production
2002
-
Engine
1.8 T
-
Engine code
AVJ
-
Drive
quattro
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
PB+LPG
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Jaki windows? Próbowałeś zmieniać wartości w opcjach dla okienek Blk int i Char Int?
-
Nie, po sofcie są dopuszczalne i zwykle normalne małe wartości. Na których cylindrach wypada? Jak logujesz na jałowych wypadania to zwróć uwagę żeby ta funkcja była aktywna, a nie jak na powyższym logu disable. Jakieś błędy są jeszcze?
-
Przepływka za mało mierzy. Sprawdź szczelność gniazd wtryskiwaczy gazowych i wkrętek lpg co do wypadań. Długo już po programie i lpg?
-
Dobrze masz ustawiony rozrząd? Przy takich wartościach to ten silnik nadaje się na złom
-
Naprawdę szukanie boli?, łaskawie profil uzupełnij skoro oczekujesz jakiejkolwiek pomocy. Jałowe min 1,2b, 2 tys - 3-4bary, 3tys - 4bary. Olej temp. min80 stopni i mowa o temp oleju, a nie wody na zegarach !
-
U Ciebie rzeczywiste - osiągnięte doładowanie osiąga max 0.24b więc niedużo ale jednak brakuje do prawidłowych parametrów. Powodzenia w naprawie życzę
-
Nic się nie zmieniło. Ten soft jest do wywalenia wg mnie.
-
Sprawdzic dolot kompresorem, podmienić n75 i przede wszystkim wężyki od niego. Odma do przejrzenia, ezektor itp. Po kodach błędu powinienies znaleźć cenne info co weryfikować.
-
Rzeczywiste ma osiągnąć 0.3bara, na zadane nie ma co patrzeć
-
Po tym logu widać, że sztanga jest do naciągnięcia ale równie dobrze może być popękane żeliwo itp. W seryjnych turbo k03 i k03s ustawienie sztangi jest takie samo, czyli ma się zaczynać otwierać przy 0.3b.
-
Ciężko coś powiedzieć po logach do niespełna 3tys.obr. Niezły burdel tam się wyprawia i tyle można narazie powiedzieć.
-
Vtec tuning Łowicz.
-
A co taki zaskoczony? Już dawno powinieneś zmierzyć ciśnienie oleju, a zatkany smok to plaga silników 1.8t.
-
Problem przede wszystkim z doładowaniem. Zacznij od szukania nieszczelności.
-
interpretacja logów 1.8 ADR. Nie odpala na zimnym na benzynie
przem8 replied to prezesik18's topic in A4 B5
Masz problemy z mieszanką zarówno na jałowych jak i pod butem, co przyczyną nie wiem. Gaz też do regulacji.