Jump to content

przem8

Pasjonat
  • Content Count

    5,416
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

376

4 Followers

About przem8

Informacje

  • First name
    Przemo
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak, skasuj korekty i zobacz co będzie pokazywać po 50km jazdy na benie. Jak będzie się mieścić w przedziale +/-10% to można przyjąć że jest ok i wszystko psuje źle wyregulowane lpg.
  2. Jak chcesz ręcznie doprowadzić do ładu to musisz poświęcić dużo czasu i zaopatrzyć się w glinkę, IPA, mikrofibry, ręcznik do osuszania, meguiars ultimate compound, pad tricolor albo inny twardy ręczny pad, trwały wosk + aplikator i z 1,5 dnia. Efekt jakiś będzie ale się namachasz i wydasz lekko 300-400zł na te rzeczy. Kup na próbę dobry quick detailer i stosuj co jakiś czas. Może taki efekt Cię zadowoli (wydobycie blasku, bo rys nie zlikwiduje). Poza tym żeby wosk żył długo to chemia z myjni odpada i musiałbyś myć ręcznie szamponem z neutralnym ph. Mycia szczotą z myjni bezdotykowej też odpada, bo porysujesz od nowa lakier i cała praca pójdzie w piz*u więc żeby utrzymać lakier w dobry stanie to sporo wyrzeczeń
  3. Jeśli efekt ma być długotrwały to tylko polerka. W tym przypadku to jakaś politura najlepiej żeby zamaskowało rysy i nadało połysku ale długo taki efekt się nie utrzyma. Kilka myć i znowu to samo, z resztą w przypadku wosku będzie tak samo jeśli korzystasz z bezdotyku, bo o myjni automatycznej zapomnij jeśli lakier ma jako tako wyglądać.
  4. Zamiast pisać opowiadanie to zrób logi statyczne i dynamiczne grup 2+7.
  5. Turbo trochę niedoładowuje.
  6. Poleca, bo to montuje na co dzień i z tego żyje. Każdy chwali swoje. Zakładaj u niego tylko jak będzie problem z mieszanką, palącym się checkiem itd. to nie zawracaj potem dupska Spytaj czy zdejmuje kolektor do wiercenia i stroi na korekty sondy, afr podczas jazdy przy różnych obciążeniach.
  7. Polskie są tańsze, łatwe do strojenia i więcej osób ogarnia. Nie wiem skąd to ciągłe parcie na przereklamowane brc
  8. A czy ja coś nie jasno napisałem wyżej? Logi do zrobienia albo jeździj tak dalej aż coś całkiem padnie. Oczywiście po wywaleniu kata nie usunięta druga sonda w sofcie, wkręcili CI emulator czy jak? Jazda na gazie Ci nie pomoże. Ma być w 100% sprawna benzyna, a potem można doprowadzać lpg do ładu.
  9. przem8

    Jaki olej?

    Jeśli już to zmieniaj co 10tys olej i zostań przy ravenolu, a temat trafi pewnie za chwilę do kosza, bo wątek olejowy jest przewałkowany na forum.
  10. Błędy drugiej sondy to przez wycięcie kata. Błąd od pierwszej sondy sporadyczny więc porób logi jak należy, bo szklanej kuli nie mamy.
  11. Prędzej przez to, że uboga mieszanka rozwaliła mapę, a po skasowaniu przez jakiś czas wróciła do fabrycznych nastawów. Co do rozrządu to nie wiem, może to kwestia chińskiego napinacza, że jest jak jest. Jeździć obserwować ale sam widzisz co daje montaż tego chińskiego gówna. Ten vaginowski wynalazek zmiennych faz to nieporozumienie, a dodatkowo jakość tych zamienników i ich skuteczność działania również nie powala.
  12. Jak pojedziesz do prawdziwego tunera, a nie kolesia od wgrywania gotowców to wszystko sprawdzi zanim się weźmie za robotę i logi to podstawa.
  13. Nie, bo zupełnie inne wartości by były. Gr.90 to synchro między wałkami, a 93 całego rozrządu. Przestawienie o ząbek to średnio 11cf różnicy w gr.93. więc już całkiem się pochrzani.
  14. Póki błąd sporadyczny to bym olał. Jakiejś tragedii nie ma z rozrządem ale nie podoba mi się to, że w gr.90 jest wartość -3, -4, a tam powinien być zakres -1 do +1. Zrób resztę logów wg instrukcji na forum co do pozostałych błędów, a błąd mieszanki pewnie przez lpg.
×
×
  • Create New...