przem8

Pasjonat
  • Zawartość

    609
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11

O przem8

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Przemo
    • Lokalizacja
      Puławy

    Auto

    • Model
      A3 8L
    • Nadwozie
      Hatchback
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AUM
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. Niedrogie auto i multitronik to nie idzie w parze Jeśli skrzynia była przerobiona na 7lameli i regularnie przeprowadzane wymiany oleju to jeszcze trochę posłuży.
    2. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01826
    3. Z tym, że silnik powinien być nieruchomy to lekka przesada, bo to nie V-ka z zajebistą kultura pracy , a rzucanie na boki mogą powodować też wypadające zapłony i może być to spowodowane druciarską odmą. Doprowadź odmę do fabrycznego stanu i pasowałoby sprawdzić błędy vagiem oraz porobić podstawowe logi. Terkotanie i spadek mocy kojarzy się z napinaczem łańcuszka ale poczekajmy na filmik.
    4. Jeden z błędów może być związany z okablowaniem/wtyczką tempomatu przy kierownicy. Co do przewodów to najłatwiej spryskać wodą, odpalić i patrzeć czy gdzieś iskrzy.
    5. Działa Ci tempomat? Sprawdzałeś czy kable od cewek nie mają gdzieś przebicia?
    6. Co do zaolejonego gazu to ponoć należy unikać stacji zaopatrywanych przez tezet. Najprawdopodobniej przez to mam zalepione wtryski ac-w03, a ponoć ciężko je zajechać. Opinia zasięgnięta od dwóch gazowników. Jak tankowałem na orlenie było spoko, a z racji zmiany miejsca zamieszkania przesiadłem się na lotos, a tam lpg od tezetu i po 4 miesiącach jazdy kiszka :/ Instalacja ma 20 tys. przebiegu jakby co.
    7. W a4b6 z boku zagłówka masz taki jakby przycisk, wciskasz i wyciągasz zagłówek, ot cała filozofia
    8. 1,2 na jałowych pewnie, a na wyższych obrotach ile? Była zrzucana miska przy okazji i czyszczenie smoka? Jak masz vaga to sprawdź wartość w grupie 93, bo może rozrząd przestawiony. Może panewka stuka
    9. Zapodaj potem fotę jak to wygląda i napisz jak się jeździ Ja jakoś tego nie widzę ale się nie znam.
    10. Za duży balon będzie 225/55 i z resztą producent na felgi 16 zaleca 205 lub 215/55. Nie spotkałem się jeszcze w ogóle z takim rozmiarem w audi a4
    11. Jeśli już to 205 lub 215/55
    12. Nie wiem kolego co chcesz udowodnić ale korekty nie kłamią, a na gazie na pewno nie jeździ jak powinien.
    13. Mieści się w normie
    14. Check od ubogiej mieszanki pojawi się jeśli korekty sondy przekroczą 25%. W normie jest +10/-10 ale najlepiej jakby oscylowało w granicach +5/-5. Jeśli wyskakuje na gazie błąd od mieszanki to już jest naprawdę ubogo. Jakie masz korekty w grupie 32? Jeśli powyżej tych 10 to ja bym się tym zajął od razu
    15. Mam podobne zdanie na ich temat, a przejeździłem na nich trzy zimy i dalej są użytkowane