Jump to content

przem8

Pasjonat
  • Content Count

    5,032
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

322

4 Followers

Informacje

  • First name
    Przemo
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na pewno pokazuje niepoprawną temp. w dolocie. Przepływka chyba też trup, bo mimo niedziałającej turbiny powinna trochę więcej mierzyć.
  2. przem8

    1.8T AJL podszarpuje

    N75 coś świruje, nieszczelność albo sam zaworek.
  3. Jeśli to wina wypadających zapłonów to grupy 14,15,16. To są grupy z licznikiem wypadań zapłonów na jałowych.
  4. Poczytaj o logach, nie mam zamiaru tłumaczyć setny raz tego co jest doskonale już opisane i to na tym forum. Sprawdzenie mapki w programie gazowym gówno daje. Trzeba by chociaż podejrzeć korekty dlugoterminowe i już jest pogląd na sytuację. Sprawdź czujnik g62 czy dobrze mierzy po nocy przed odpaleniem.
  5. Wypadanie zapłonu 4,1 i 2 cylinder oraz uboga mieszanka. Jeśli układ zapłonowy na 100% sprawny to trzeba sprawdzić czy wkrętki gazowe szczelne w kolektorze. Objawy takie same na obu paliwach? Uboga mieszanka najprędzej przez źle wystrojone lpg ale wskazany log statyczny i dynamiczny 2+7 na pb i lpg. Jeśli problem występuje zaraz po przełączeniu na lpg to obstawiam zaklejone wtryskiwacze.
  6. przem8

    Brak mocy

    Ściskając wężyk odcinasz dopływ gazu więc powinien wypadać zapłon na tym garze.Takie wróżenie z fusów. Napisz jakie masz graty od lpg i przede wszystkim trzeba się podpiąć pod sterownik lpg i zobaczyć co się tam dzieje. Bez tego to dalej ściskaj sobie wężyki Po zmianie reduktora miałeś to strojone ponownie? Tylko strojone podczas jazdy, na korekty, afr, a nie na postoju.
  7. przem8

    Diagnostyka

    W dziale diagnostyka masz wsio opisane. Jaki kabel, paczkę ze sterownikami, vcds/vag więc po co kolejny temat, który zaraz wyląduje w koszu. Jeśli chodzi o kabel to mam tego viakena z pierwszego postu i śmiga 3 rok, a często używany. Po roku wylądował na reklamacji z powodu niedziałającej wtyki ale naprawione i od tamtej pory śmiga.
  8. przem8

    Sonda lambda problem

    Wrzuć logi, tylko zamieść je na vaglogi.pl i wklej linki. Co do błędu sondy to raczej czeka Cię wymiana sondy przed katem na banku 2.
  9. Wyszukiwarka nie działa? Kat do wywalenia albo źle wystrojone lpg też powoduje wywalanie tego błędu.
  10. Stoi na 60 jak jest zimny. Jak może wskazywać więcej, przecież to nielogiczne. Masz problem w zegarach i tyle w temacie.
  11. przem8

    Olej ucieka?

    Idzie wymienić uszczelki pod napinaczem bez jego wyjmowania i ruszania rozrządu.
  12. IPA rozcieńczona 1:1 z wodą destylowaną szkód raczej nie narobi. Ja nie mam dobrych doświadczeń z polerką po lakiernikach. Swirle, hologramy, wyciapane uszczelki oraz pasta we wnękach. Na szybko, na odwal, byle się świeciło do pierwszego mycia, a potem w słońcu dramat. Ręcznie idzie lepiej ogarnąć i kiedyś tak ratowałem maskę i błotniki po "profi" polerce lakiernika.
  13. Amortyzator. Jak stuka tylko z jednej strony to przełóż amory stronami żeby się upewnić.
  14. Jak masz odblysniki po regeneracji, przejrzyste klosze, normalne żarniki i ustawione światła to powinno za***iście świecić.
×
×
  • Create New...