Jump to content

TomOskroba

Pasjonat
  • Content Count

    860
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

1 Follower

About TomOskroba

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    .

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,141 profile views
  1. Temat uważam za zamknięty. Cofnięty zapłon był dlatego bo szklanki pracowały na sucho. Ciśnienie oleju sprawdzał mechanik z d*py bo robił to tylko na zimnym.na ciepłym nie było żadnego.skutkiem tego wszystkiego jest to że motor mam na stole i po wielu za i przeciw zdecydowałem się na remont dołu. Wał korbowy do szlifu + nowe panewki wału głównego i korbowego + nowa pompa oleju + nowa chłodnica oleju. Góra trzyma prawie 12 kompresję więc jak zrobię ten motor to pojeżdżę długi czas. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za podpowiedzi
  2. Dzisiaj sprawdziłem kompresję i chyba jest iskierka nadziei bo na wszystkich cylindrach ciśnienie od 11,3 do 11,7 czyli generalnie góra ma się dobrze. We wtorek zrzucona będzie micha. Wsadzę nową pompę i profilaktycznie chłodnice oleju.moze na korbie nie ma jeszcze rys i będzie się nadawać do jazdy...wie ktoś jaka pompa oleju? W sensie firma ?
  3. terkocze od 3 tygodni wiec na niskim ciśnieniu jeżdżę już pewnie sporo.smok czyszczony wraz z miską w kwietniu na błysk. na pewno micha w dół i w imię ojca i syna. dzisiaj jeszcze kompresję góry sprawdzę czy w ogóle to się opłaca robić. tyle siana wpakowane i d*pa :/
  4. Zmieniłem mechanika i okazuje się co ? Ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku nie ma prawie w ogóle.stad stuki szklanek bo nie dostają odpowiedniej dawki oleju.na zimnym jeszcze coś podaje. Mówiłem że nie ma nieszczelności ale jest.. 'pochwa' bagnetu ulamana i trochę z niej olej podcieka.jeden wężyk od podciśnienia i jeden mały od skrzyni korbowej. O cofaniu zapłonu na razie nie mówię bo to co opisałem wyżej może być jego przyczyną. Tragedia.zaczynam od zrzucenia miski i sprawdzeniu pompy i panewek na korbie czy czasem już nie mówią papa
  5. ostatnio trochę zająłem się sprawą więc tak, żeby temat nie został bez zakończenia napiszę, że sprawę prowadzę dalej. wczoraj wgrana seria soft do bexa 190 km. okazało się, że poprzednią ktoś modził kto średnio miał o tym pojęcie. od razu zrobiliśmy logi, które dzisiaj dostanę. po logach wskazywało na 182 km, a zapłon dalej katastrofa. generalnie coś mi mocno klepie pod maską co najbardziej słyszalne jest przy 3100 obrotów., a zaczęło się to gdy zmieniłem kilka tyś temu olej z 5w50 valwoline na 5w40 ravenol. 1,2 i 4 cylinder bardzo słabo a 3 jeszcze ok jeżeli chodzi o zapłom. napinacz i łańcuch dawno zmienione na febi+febi. kolejnym krokiem z mojej strony jest sprawdzenie ciśnienia oleju na zimnym jak i rozgrzanym silniku. muszę jeszcze poszukać norm dla tego silnika jeżeli chodzi o ciśnienie. na pewno sprawdzę też kompresję, która powie wszystko o temacie. jedno pytanie do Was. jeżeli okazało by się, że to popychacze już tańczą jak chcą to po ich wymianie kompresja w aucie może się zmienić czy to nie będzie miało żadnego znaczenia ?
  6. no właśnie nie widział dlatego pewnie zmieni zdanie jak zobaczy to co chciał, że bym wrzucił
  7. Wszystko spoko mogę wywalić kata i dać DP bo i tak był taki plan. wiem, że trzeba robić po kolei ale w auto wrzucilem sporo siana i jeszcze nie wiadomo co dalej. gość od WWE-TUNING )który jest polecany tu na forum( oczywiście nie ujmując tutaj żadnemu innemu tunerowi) zobaczył te logi i mówił, że te auto to seria bez softu, ale poprosił jeszcze o logi: 2+31+115 3+20+118 2+31+33 bez kasowania błędów same dynamiczne na PB. zrobię to jeszcze dziś i podzielę się na forum. tyle tych logów już, że nie ogarniam tj. widzicie jeden mówi jest soft,a drugi, że nie ma na bank a mi łeb siada. co do zapłonu wszyscy zgodni.wiem, że trochę pomieszałem z logami ale dzisiaj wrzucę to co wyżej tak jak trzeba i mam nadzieję, że jakkolwiek droga się wyprostuje bo serdecznie mam już dość. co do tego kata to nawet logicznie można by było wyjaśnić to ponieważ jak latałem 12 tyś na ubogiej mieszance (a może ktoś jeździł wcześniej dłuzej) to mogło zatkać go całkowicie i teoretycznie świece też się mogły zrobić białe. jakiś trop jest
  8. Ok ogarnę kompresję z mechanikiem, a kata sprawdzę vagiem. Od wymiany przepkywki błędów brak.
  9. Od kwietnia leje pb98 .staram się głównie na Orlenie ale czasem zajrzę do BP bo jest po drodze
  10. Dorzucę dzisiaj brakujące logi. Dziwne że na LPG jest trochę lepiej.czy ktoś ma jakieś pomysły z tym zwiazane ? :/ Pewnie na pierwszy rzut do przejrzenia świece (wymieniane 10k temu) cewki i przewody.
  11. Dodam że z.mechanicznych objawów od tygodnia jakby dzwoniły [email protected] Na pb stukowe a na LPG już ok ?
  12. Czyli brakuje 02+33 dynamicznych na pb + LPG i 115+118 boosta. Jak przeczytałem odnośnie spalania stukowego to zrobiło mi się ciepło, ale czy to nie jest przypadkiem cofanie zapłonu ?
  13. dobra mam wszystko oprócz 115+118 bo nie zrozumialem czy mam zrobić z odpiętym i bez czy tylko odpiętym węzem od n75 i czy tylko na PB. reszte wrzucam jak trzeba jałowy PB 003+032: http://vaglogi.pl/log-003_032_7UMd7o.html jałowy LPG 003+032: http://vaglogi.pl/log-003_032_tB6Rp4.html jałowy 002+033 PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_6k4DSIZ.html jałowy 002+033 LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_k4cvi.html dynamiczny 003+020 PB: http://vaglogi.pl/log-003_020_l9AUx.html dynamiczny 003+020 LPG: http://vaglogi.pl/log-003_020_w1cIqjl.html
  14. Więc jutro trzasne komplet
×
×
  • Create New...