Jump to content

TomOskroba

Pasjonat
  • Content Count

    883
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

1 Follower

About TomOskroba

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    .

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,228 profile views
  1. odgrzewam kotleta ! ma ktoś fotę na zawiasie 1be jak to siedzi z tymi podkładkami z tyłu ? 2 centy to zbyt dużo...
  2. kolejna opinia przybliżająca mnie do r19 ! dzięki
  3. Dzięki Darku ! planuję mieć 225 ale raczej tu nie będzie większej różnicy pewnie
  4. dzień dobry cześć i czołem. czy jest ktoś na forum z okolic warszawy kto ma r19 na profilu 35 i zawiasie 1bv i mógłby mnie przewieźć ? chcę zobaczyć różnicę między r18 a r19 czy jest kolosalna..
  5. dzień dobry cześć i czołem. czy jest ktoś na forum z okolic warszawy kto ma r19 na profilu 35 i zawiasie 1bv i mógłby mnie przewieźć ? chcę zobaczyć różnicę między r18 a r19 czy jest kolosalna..
  6. TomOskroba

    Spalanie stukowe

    nie ten dział kolego. ja miałem również cofanie zapłonu na pograniczu spalania stukowego. to już może być wszystko. u mnie okazał się dół silnika do remontu
  7. hmm tak więc jedyne co można stwierdzić na pewno to to, że absolutnie nie jest to wada silników 1.8T, a jeżeli coś takiego się wydarzyło to dziwi mnie czemu po wymianie sprzęgła dopiero ;/
  8. No dobra ale chyba łożysko oporowe widzisz jak zdjemujesz sprzęgło więc skoro po wymianie sprzęgła (pewnie razem z łożyskiem oporowym) zaczęło się tak dziać, a wcześniej było dobrze to raczej mechanik coś przyszponcił
  9. Ma ktoś jakieś pojęcie o tym .. ?
  10. wg mnie nie ma. pierwsze słyszę o luzach na boki. chyba, że już było kiedyś przy nim mocno grzebane, ale nawet wtedy chyba nie bardzo. PO 1 niech zmieni mechanika. przed wymianą sprzęgła nie było problemów a po wymianie są to może ten magik coś popierdzielił ? znaleźć kogoś dobrego i niech się wypowie.
  11. Panowie sprawa jest.. dyskrekcjonalna. Kilka tygodni temu remontowałem dół silnika. Szlif Wału i wymiana wszystkich panewek. oczywiście motor na stole czyszczenie itp. powiedziano mi, żeby na początku jeździć po prostu delikatnie, bez deptania w podłogę, a przede wszystkim bez deptania npl na 4 biegu z 50 km/h ( z niskich obrotów ) pytanie ile taki proces trwa ? powiem jak ja zrobiłem do tej pory bo już parę km pękło. pierwsze 50 km bardzo delikatnie. po 50 km jeździłem normalnie, ale absolutnie bez deptania. mniej więcej 2.5-3k obrotów cały czas. po 100 km dwa razy rozpędziłem auto w pełnym zakresie obrotów, ale z pedałem wciśniętym do połowy (bez deptania) po 200 km zlałem olej ( był zalany jakiś zwykły 5w40 budżetowy na 200km) i wlałem nominalny ravenol 5w40. po zmianie dalej zachowywałem się jak wcześniej. od czasu do czasu w pełnym zakresie obrotów bez deptania przeciągnąłem i tak do 800 km. w weekend byłem w trasie no i nie omieszkałem przycisnąć.. redukcji raczej nie było ale już gaz w podłogę tak. turbina pracowała mocno. takiej trasy z deptaniem może 50-70 km w dwie strony było, a dalej już normalnie. nie za wcześnie trochę zacząłem ? może za bardzo się spuszczam ? jeżeli tak to proszę dzwona w łeb dla otrzeźwienia ;) pzdr
  12. CO ON pier**li ZA FARMAZONY ZA PRZEPROSZENIEM. ZMIEŃ MECHANIKA. zrzuć miskę i zdejmij panewki i zobacz w jakim są stanie. dla mnie przy takich przebiegach to profilaktyka. co do hałasów przy zmianie biegów to może sama skrzynia ? poza tym przed wymianą sprzęgła i dwumasy nie było tych 'odgłosów ?'
  13. TomOskroba

    Drgania

    najpierw w odpowiednich działach na forum. ten temat przewija się tysiące razy.
  14. @Emejcz "Wystarczyło" te słowo przewijało się przez wiele tematów. Wiele osób mówiło. Wystarczy że zrobisz to czy tamto. Na tą chwilę mam motor poroniony i niech sobie grzechocze z rana. Nie przejmuje się tym. Te klepanie to nie westgate.dzwiek jest typowo szklankowy Poza tym mówiłem że motor był na stole i wszystko zostało przejrzane/poprawione. Nawet jakiś "luźny osprzęt"
  15. Dzięki za radę. tj mówisz szedłem drogą eliminacji. zrobiłem tj. pisałem remont dołu silnika. nowa pompa,chłodnica, napinacz + łańcuch. rozrząd przód też nowy. wydałem już sporo monet na to wszystko. nie mówię, że jestem załamany bo wiem, że to nie młode auta, ale pytanie czy zostawić to w cholerę póki na ciepłym jest miodzio ? ileż można się martwić
×
×
  • Create New...