Skocz do zawartości

TomOskroba

Pasjonat
  • Postów

    944
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O TomOskroba

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    .

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

2202 wyświetleń profilu

Osiągnięcia TomOskroba

8

Reputacja

  1. mówisz o tej tapicerce klapy bagażnika ? ja ją wyjmowałem kilka razy bo naprawiałem kamerę cofania i czyściłem połączenia. spinek zapomniałem Ci dać bo mam do tej klapy jeszcze sporo jak i do boczków drzwi. co do tej klapy to musisz kupićużywkę zaznaczając dużymi literami, żeby ZACZEPY/MOCOWANIA NIE BYŁY POŁAMANE. to nie kosztuje dużo. wtedy zamontujesz i nic Ci nie będzie wisieć. ja nie zdążyłem tego zrobić ta klapa Ci właśnie dlatego wisi bo zaczepy są urwane. jak się przyjrzysz to zobaczysz
  2. U U mnie febi po 10 tyś jak nowe. Jeszcze tylko szklanki ina i prawie nowy silnik
  3. TomOskroba

    l

    ...
  4. u mnie tak w bexie chodzą wtryski PB
  5. ja już dawno zmieniłem na FEBI+FEBI z cewką. fakt faktem dużych przebiegów nie robię. 20 tyś rocznie, a w tym ze względu na panujące warunki jak dojdzie do 10tyś to będzie dobrze więc raczej jakoś szybkie problemy z tym zestawem mi nie grożą. na pewno jestem jednym z testujących ^^
  6. Przesądzone Jeszcze zapomniałem dodać że et tych felg to 30 więc wydaje mi się że będzie równo z nadkolem i będzie robić robotę?
  7. TomOskroba

    R18 225/40 a 225/35 8j

    Witam. panowie stoję przed pytaniem co do opon na felgę 8j et 30. do tej pory w r18 8,5 j miałem 225/40 co dawało lekki runflat i bardzo fajnie to wyglądało teraz będę miał felgę 8j i żeby mieć taki naciąg trzeba by załadować 225/35. jednak zastanawiam się czy 225/40 nie da delikatnie więcej komfortu ? optycznie widać torchę bardziej gume przy profilu 40 niz 35, ale jeżeli te wybieranie jest trochę lepsze to jestem w stanie to zaakceptować ;) podpowiedzi ? zdjęcia ? dzięki pozdrawiam
  8. niestety te silniki są na to skazane, ale nie ujmuje im to długowieczności ;)
  9. nie robić. swap taniej wyjdzie, a po remoncie pojeździsz 2-3k i znów będzie chlał
  10. jestem już po wymianie, ale nie obyło się bez odkręcania sanek. najpierw amor, łącznik, a potem sanki w dół jedna strona, a potem druga strona. odginanie wahacza to straszna łobuzeria
  11. dzięki. własnie znalazłem podobny poradnik, który pokazuje to co Ty właśnie opisałeś. w razie co dla potomnych: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/coilovers.html&category=2&fbclid=IwAR3lTrdH6s2clKEu4BIkcgIpDDVvko03P0pysnRbbjF30EtaTEFQhszBTtw
  12. Witam. nie widziałem żadnego wątku co do zmiany springów z tyłu. auto a4 b6 avant zawieszenie 1BE czy da radę zrobić to na kobyłkach ? widziałem film jak w passacie wymieniają. to nie będzie tak samo ? tutaj nawet sciągaczy do sprężyn nie nie używał :O Proszę o podpowiedź. dzięki
  13. TomOskroba

    2.5 TDI BDH OPINIE

    220 tyś po remoncie to za***isty wynik O_O
  14. TomOskroba

    2.5 TDI BDH OPINIE

    Ano właśnie. Już trochę lat mają, a remontować V6 Górę i dół to lekko 10tys wyjęte z kieszeni ? Ten ma nalot 360tkm ale nie wiadomo czy to oryginal jak to że wszystkimi autami bywa:/
  15. TomOskroba

    2.5 TDI BDH OPINIE

    Witam Panów. są tu jacyś posiadacze b6 z tym silnikiem o oznaczeniu BDH, którzy już sporo je użytkują ? znajomy ma okazję kupić taką sztukę z niezłym wypasem. dużo piszą, że silnik złoto. poprawiona konstrukcja i nie ma większych problemów. wiadomo, że dużo zależy od użytkowania. chciałem poznać Wasze opinie. Dodatkowo nurtuje mnie pytanie jak ten silnik ma się w mieście ? 50/50 trasa/miasto ? krótki dystans ? oprócz dużego spalania jakieś większe problemy ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...