Skocz do zawartości

baku525

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O baku525

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Żywiec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia baku525

3

Reputacja

  1. Ostatecznie problem był z oringami pompowtryskiwaczy. Jedna pompka miała całkowicie zdegradowany oringi. Po wymianie wszystkich uszczelnień auto jeździ prawidłowo. Dodatkowo wyczyściłem jeszcze cały zbiornik paliwa bo był duży syf tam...
  2. Cześć ,mam identyczne audi z podobnymi modyfikacjami i podobnym problemem z silnikiem.... Jaka była ostateczna diagnoza?
  3. Problem rozwiązany. Okazało się że przy wymianie uszczelniacza wału nie został on założony w sposób prawidłowy co powodowało nieprawidłowe szczytywanie ''pk 0'' i analogicznie w złym momencie były podawane dawki paliwa.... Po ustawieniu rozrzadu na znaki i ponownym założeniu w sposób prawidłowy uszczelniacza wraz z pierścieniem magnetycznym auto odpaliło...
  4. Witam, mam następujący problem. Po wymianie kompletnego rozrządu, olejów, filtrów i regeneracji turbiny próbowałem odpalić auto co się nie powiodło. Sprawdziłem błędy a tu błąd czujnika położenia wałka rozrządu... Wymieniłem czujnik na nowy oryginalny, sprawdziłem ciągłość przewodów b.u, a tu autko nadal nie pali, błąd nadal ten sam.... Nadmieniam że auto wcześniej odpalało i jeździło bez żadnego problemu. Czy ma ktoś pomysł co mogło się uszkodzić, bądź co jeszcze mogę sprawdzić ?
  5. Miałem taki problem w moim avancie że wycieraczka pracowała non-stop, wina leżała w zalanej elektronice silniczka wycieraczki. Według mnie jest to spowodowane zatykaniem dyszy spryskiwacza a gdy próbujesz pryskać tylną szybę ciśnienie jest na tyle duże że oring wewnątrz puszcza i zalewa elektronikę. Ja to naprawiłem poprzez wyczyszczenie, uszczelnienie i jeszcze wymieniłem tyrystor na płytce wewnątrz silniczka. Ale najszybciej jest kupić nowy.
  6. może głupio i banalnie to zabrzmi ale zacznij od sprawdzenia czy wszystkie koła masz dokręcone.
  7. dokładnie podciśnienie, miałem identyczny problem- nieszczelność w przewodzie przy tulei w grodzi oraz luźny króciec przy vacumpompie
  8. baku525

    Myjka Ciśnieniowa

    trochę mały budżet masz teraz mam stihl re 129 fajne urządzenie o dość dużym ciśnieni jednak mały ma kont rozpraszanej wody ( ok 1200zł) a wcześniej miałem parkside z lidla ale jest dość słabym i głośnym urządzeniem
  9. robiłem taką usterkę akurat w oplu a wiadomo w audi będzie inaczej ale objawy były identyczne. kup czyścik do przepustnic i poszukaj więcej info w internecie może na yt będzie jakiś filmik jak to ustrojstwo wyczyścić ?
  10. a ja bym na twoim miejscu zobaczył na silniczek krokowy który jest odpowiedzialny za równą pracę silnika i dozuje ilość powietrza znajduje się zaraz koło przepustnicy. Proponuje wyczyścić bądź zakupić nową albo oryginalną używkę.
  11. cześć przerabiałem ten temat tylko z ledami cunbus w miejscu żarówki postojowej i zawsze był z nimi problem albo działają albo nie zależy od ich humoru... ale tak jak koledzy wyżej piszą gotowa oprawka może dać rade aczkolwiek ja sceptycznie podchodzę do tego tematu...
  12. niby się mówi że parami... tylko po co wymieniać drugą stronę jak nic się nie dzieje nie puka nie stuka.... to nie ma sensu . Parami trzeba wymieniać amortyzatory i hamulce bo nierówna praca źle wpływa na bezpieczeństwo .... jedź na szarpaki te co mają luz wymienić reszty nie ruszać. Takie jest moje skromne zadanie , ale każdy ma swoje metody i rozwiązania.
  13. kiedyś też miałem pukanie niby w zawieszeniu niby poducha... ciężko było zdiagnozować jednak problem był znacznie prostszy ... źle przykręcony akumulatora, może też to sprawdź...
  14. baku525

    a4 b7 1.8 q dyfuzor

    Co oryginał to oryginał...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...